Gezondheid alle pijlers

Dochter (13) pijnlijke, warme, rode opgezette borst....

28-07-2012 10:03 473 berichten
Mijn dochter (13 en volop in de puberteit, nu 3 dgn geleden ongesteld geworden) heeft sinds donderdag een zeer pijnlijke borst.

Hij is inmiddels erg opgezet, warm, rood en zeer pijnlijk.

Gisteren op de terugweg vertelde ze hier last van te hebben sinds een dag.

We waren onderweg vanaf ons vakantie adres (13 uur rijden) en zijn direct bij het eerste tankstation gestopt om even te kijken. Ik ben me een hoedje geschrokken!

Het enige dat ik me toen kon bedenken was koelen...dus hoppa een callipo kopen deze hebben we de gehele reis opnieuw gekocht om 'm te koelen. Ook paracetamol gegeven.

Ik maak haar net wakker, ze heeft zeer slecht geslapen vanwege pijn.

De pijn trekt nu ook naar haar oksel en bij bewegen verergerd dat.

Nu ga ik bellen met de huisartsenpost, want er moet na gekeken worden, maar vroeg me af of iemand dit herkend en wat er toen gedaan is.....

Alvast bedankt voor de reacties!
anoniem_58584 wijzigde dit bericht op 28-07-2012 10:10
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
quote:rosanna08 schreef op 28 juli 2012 @ 22:20:

[...]

laten we wel wezen, dat gebeurt toch ook? Niet altijd . Kruisverhoren okee, luid uitgesproken twijfels aan het waarheidsgehalte ook okee, maar beledigingen van deze aard kom ik gelukkig niet in ieder topic tegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:groentsoep2 schreef op 28 juli 2012 @ 22:21:

[...]

Niet altijd .Wel vaak, jammer genoeg.
Als de TO hier eerder had gereageerd had ze daar een bak stront over gekregen.
quote:Oriane schreef op 28 juli 2012 @ 22:10:

Met een borstonsteking hoef je echt niet met spoed naar de HAP. Laat die artsen zich alstjeblieft met echt ernstige gevallen bezig houden zeg.Dat ligt echt aan de ernst van de borstontsteking. Ik was om 11.30 uur bij de huisarts en lag om 15.30 uur op de operatietafel. {jaja, te lang gewacht}.
geschikt

x ongeschikt
quote:prada schreef op 28 juli 2012 @ 22:24:

[...]Dat ligt echt aan de ernst van de borstontsteking. Ik was om 11.30 uur bij de huisarts en lag om 15.30 uur op de operatietafel. {jaja, te lang gewacht}.

I rest my case.

Dahaaaaaaaag.
quote:paloma schreef op 28 juli 2012 @ 22:25:

[...]

I rest my case.

Dahaaaaaaaag.Als ik jou was zou ik de HAP ff bellen. Vragen of ze wat hebben tegen die verbale diarree van jou.
quote:jansenenjanssens schreef op 28 juli 2012 @ 22:27:

[...]

Als ik jou was zou ik de HAP ff bellen. Vragen of ze wat hebben tegen die verbale diarree van jou.Vinger in de kont wil wel eens helpen.
quote:sabbaticalmeds schreef op 28 juli 2012 @ 22:12:

sgaap draait bij? Sgaap zegt: ik was misschien te hard maar ik had toch gelijk, lekker puh..

Groei opmisschien zie ik graag wat ik wil zien, maar ik las het toch als een soort van excuus op zijn minst voor de toon en zware beschuldiging. Dat sgaapje het anders zou doen als TO is natuurlijk prima, we kunnen allemaal een keer van mening verschillen. Dus dat sgaap het inhoudelijk (alsin, ik zou zelf direct gebeld hebben en vind eigenlijk ook dat iedereen dat zou moeten doen) nog steeds met zichzelf eens is vind ik niet zo raar, waar ik over val is dingen als 'waar zit het knopje dat je iemand kunt melden bij de instanties'. En ik vind de laatste reactie van sgaap een stuk prettiger dan die van paloma, die maar blijft smijten met callippos en enorm tevreden is met zichzelf. Maar goed, het gaat niet om mij, het gaat om TO en die blijft denk ik heel ver weg hier, voorlopig (erg verstandig).
quote:Yvonne77 schreef op 28 juli 2012 @ 22:14:

[...]

Australie volgens mij

Oh, ships, dat gaat niet lukken deze zomer

Ik dacht italie ofzo, er staat iets van gelato op ofzo, dacht ik.
Rest van het topic doorgelezen, het gaat echt werkelijk nergens over.
quote:groentsoep2 schreef op 28 juli 2012 @ 22:28:

[...]

Vinger in de kont wil wel eens helpen.Bij woordendiaree zou ik toch een calippo in de mond aanraden
Ik vind het altijd zo stom staan maar ik heb het topic niet gelezen dus weet verder niet wat er speelt.

Ik scande even de laatste pagina en de post van Oriane viel me op.
Och heden, die calippo. Ik zal nooit meer met dezelfde blik naar een calippo kunnen kijken. Wat een gezeik zeg.
quote:jansenenjanssens schreef op 28 juli 2012 @ 22:23:

Als de TO hier eerder had gereageerd had ze daar een bak stront over gekregen.Ja en TO kon niet reageren want ze was met haar dochter bezig. Het is ook nooit goed.
Ik heb dit jaar al een paar keer verzucht dat de mensen veranderen qua wat men van elkaar kan hebben en wat men van elkaar respecteerd. Dit topic is daar een toonbeeld van, mensen laat paloma toch met rust.....hoe meer olie jullie op het vuur gopoien hoe harder zij steigerd. Die meid heeft maar een mening en dat is haar mening. Dat noemen ze de karaktertrek....narcist.

[...]

I rest my case.

Dahaaaaaaaag.

Dat je dood zou kunnen gaan van ontstoken tandvlees in een héél enkel geval, houdt dat in dat jij bij de eerste keer dat je pijn hebt meteen bij de HAP zit?

Zelfs een niet medisch onderlegd iemand ziet - als het een weldenkend mens is - nog wel het verschil tussen rood, pijnlijk, ontstoken en iets wat zo ongeveer op uitbarsten staat en wat te pijnlijk is om naar te kijken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

I rest my case.

Dahaaaaaaaag.

Nou, zo gek, ik had ook een borstonsteking. Maar ik hoefde niet naar de ok! I rest my case.

Wat ben jij een naar mens.
[quote]vosje78 schreef op 28 juli 2012 @ 22:32:

[...]

Ja en TO kon niet reageren want ze was met haar dochter bezig. Het is ook nooit goed.[/quote

En zo is het maar net
Dames, ik ben even met dochter naar de SEH. Ze heeft drie keer achter elkaar geniesd.
quote:groentsoep2 schreef op 28 juli 2012 @ 22:35:

Dames, ik ben even met dochter naar de SEH. Ze heeft drie keer achter elkaar geniesd.Nu lees ik net De Beproeving van Stephen King, iederee die daar 3 keer niest is binnen 48 uur dood hahahahahaha
nou ja, het zal allemaal wel

TO, sterkte voor je dochter, lijkt me niet fijn voor haar

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:vosje78 schreef op 28 juli 2012 @ 22:28:[...]Dat sgaapje het anders zou doen als TO is natuurlijk prima, we kunnen allemaal een keer van mening verschillen.

Ach, dat is nou aardig van je. Zeer nobel. De voorzitter van het Vivaforumkliekcomité zegt ons, dat we allemaal een keer van mening kunnen verschillen. Fijn ook dat je sgaapje haar misstap wilt vergeven. Ik blijf gewoon bij wat ik heb gezegd. Bevalt me wel, die modderstroom over me heen. Zeer verhelderend.

En nu ga ik. Voor het echie .
quote:jansenenjanssens schreef op 28 juli 2012 @ 22:37:

[...]

Nu lees ik net De Beproeving van Stephen King, iederee die daar 3 keer niest is binnen 48 uur dood hahahahahahaIk heb net De Vervloeking uit
quote:liv_1 schreef op 28 juli 2012 @ 22:34:

[...]

Nou, zo gek, ik had ook een borstonsteking. Maar ik hoefde niet naar de ok! I rest my case.

Wat ben jij een naar mens.Mijn borst stond echt op knappen. Heb cup D maar rechts was echt een cup E geworden. Plus koorts en ziek en een bloedrode borst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven