Ik ben weer single.

30-07-2012 00:35 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond hebben we besloten uit elkaar te gaan. Helaas.

Ik merk nu al dat ik het mis een man in mijn leven. Is het fout om nu al op zoek te gaan?
quote:Maaique schreef op 30 juli 2012 @ 01:22:

[...]

hoe bedoel jeNou, wat ik zeg, hebben we hier nu een Noorse tweeling, of een driedubbelenikszeggende trol?
Wie nickt er dubbel dan? Ik niet igg
quote:patricia1987 schreef op 30 juli 2012 @ 01:24:

Wie nickt er dubbel dan? Ik niet igg Sommigen weten het niet eens, dat ze dubbelnicken!
Ja wie bedoel je dan? Ik volg je niet
Internagelaktisch
Ik hoop al sinds haar eerste post dat TO een troll is.
quote:Maaique schreef op 30 juli 2012 @ 01:25:

Ja wie bedoel je dan? Ik volg je nietVolgen doe je maar op Twitter...
quote:patricia1987 schreef op maandag 30 juli 2012 01:25 Ik hoop al sinds haar eerste post dat TO een troll is.ik ook.. Maar ben bang van niet
Internagelaktisch
Ik volg je ook niet Jaschenka_2. Zijn de bloemen aangekomen?
TO lijkt mij geen troll.
quote:patricia1987 schreef op 30 juli 2012 @ 01:25:

Ik hoop al sinds haar eerste post dat TO een troll is.Ik heb alle hoop opgegeven sinds ik VivaForum...
Zo.. Gaat t niet met je? Pffff
Internagelaktisch
quote:patricia1987 schreef op 30 juli 2012 @ 01:26:

Ik volg je ook niet Jaschenka_2. Zijn de bloemen aangekomen?Je twittert dus niet? Gelukkig!
Helaas, ik twitter ook nog;-)
quote:patricia1987 schreef op 30 juli 2012 @ 01:30:

Helaas, ik twitter ook nog;-)Oei! Dat is het enig wat ik nog niet doe, ik wens je veel sterkte.
ik heb nog geen Linkd' in (weet niet eens hoe je het schrijft) terwijl het wel megahandig zou zijn in mijn vakgebied.. Ben ik nu verdoemd
quote:patricia1987 schreef op 30 juli 2012 @ 01:30:

Helaas, ik twitter ook nog;-)Hoe zit het met Whatsappen? Ben je daar nog enigszins vrij van?
Maarruh.. Bloemen aangekomen? Of heb ik nu mijn eerste forumvijand Ik wil wel slapen zo :-)
whatsapp heb ik ook al.. Damn, ga toch maar eens prof. hulp inschakelen
quote:patricia1987 schreef op 30 juli 2012 @ 01:33:

ik heb nog geen Linkd' in (weet niet eens hoe je het schrijft) terwijl het wel megahandig zou zijn in mijn vakgebied.. Ben ik nu verdoemd Geen idee. Ik heb wel Linkedin, en ben er noch beter of slechter aan geworden. Zolang je een baan hebt is het een saai iets, dat Linkedin, maar als je verlegen zit kan het zomaar een hulpmiddels zijn. Maar ik wil niet teveel off topic gaan in dit wonderschone topic.
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik OT ben gegaan, ik gok zo dat het bij deze TO niet heel erg is. Ben bijna afgestudeerd, dus zit heel erg verlegen om een juridische baan. Best lastig, heb goede cijfers en ref. maar een dochter hebben schrikt toch best af in mijn vakgebied.

Ga nu toch al ot, dit kan nog wel haha.
Een dochter (of een kind) hebben schrikt in jouw vakgebied af? Wow, dan weet je of waar je aan toe bent, of je kiest als de wiedeweerga een ander vakgebied. Ik vind het nogal wat.
Ik wist van tevoren waar ik aan begon. Daarom bewust geprobeerd in mijn eerste studiejaar zwanger te worden. Nu ben ik bijna afgestudeerd, en gaat dochter bijna naar school. Hierdoor kan mijn vriend straks 4 dagen werken of minder, ik ook vier. En ben ik megaveel thuis geweest de eerste vier jaar. Dan is het nog te overzien, ik wil echt niet weten hoe anderen het doen!
Patricia is geen troll!

En Jas ook niet.

*en ze zijn me op dit forum allebei lief*
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
@Bedankt Dana! Wat lief!
En...degene met bijna dezelfde naam ben ik dus NIET, zie loepje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven