Ik ben weer single.

30-07-2012 00:35 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond hebben we besloten uit elkaar te gaan. Helaas.

Ik merk nu al dat ik het mis een man in mijn leven. Is het fout om nu al op zoek te gaan?
Tuurlijk niet. Valt me zelfs tegen dat je er niet al eentje in je bed hebt liggen.
Ik denk dat het heel belangrijk is om alleen te kunnen zijn. Dus nee ik zou even wat tijd voor mezelf nemen. Sterkte!
Nee, zo snel mogelijk een ander. Stel je voor dat je een aan jezelf zou gaan werken en wat zelfvertrouwen opbouwt.
Internagelaktisch
Niet doen dus.
Niks mis mee hoor. Dit intense verdriet kun je het best verwerken met een vers exemplaar naast je.

Vort, naar de kroeg en sleep er een mee.
Ja en?
Nu op zondagavond? Waar ga je die zoeken dan?
Er is er vast wel eentje in een chatbox te vinden.
quote:istar_ schreef op 30 juli 2012 @ 00:36:

Tuurlijk niet. Valt me zelfs tegen dat je er niet al eentje in je bed hebt liggen.

Was er een vriend in je leven dan? Heb alleen nog maar gelezen over n date die je waar je donderdag mee zou ....whatever omdat hij weg zou gaan.
Is/was dit nog steeds die 'man' van die uitgebreide make-up date? Ik dacht dat je al/nog single was (niet lullig bedoeld) maar zou idd eerst maar eens aan mezelf gaan werken als ik jou was.
Stel je voor dat je op jezelf aangewezen bent.

Toch kan ik het mij best voorstellen, als je erg onzeker bent en bevestiging nodig hebt van een man, in al je doen en laten. Ben je erg onzeker TO? Het lijkt mij raadzaam om daaraan te werken, zodat je geen man nodig hebt om je leven te leiden.

Disclaimer; dit advies is hoe het zou moeten gaan, ik heb geen ervaring in deze.
We hadden een rare relatie, uit en aan. En ondertussen met andere daten. Gisteravond hebben we elkaar voor het laatst gezien, hij gaat weg uit Nederland voor een jaar.

Ik ben niet eens echt verdrietig, zal hem wel missen maar wil nu eens een keer een echte relatie. Zo snel mogelijk.
Ik ben niet onzeker.
O wacht, jij bent het! In jouw geval; werk alsjeblieft aan jezelf en leer respect te hebben voor jezelf!

Concreet; vraag vrienden en vriendinnen wat ze waarderen aan/in jou, en schrijf dat op. Lees dit wanneer je behoefte aan bevestiging van foute mannen nodig hebt. Lukt dit niet; praat met een psych. Sterkte, kies nu eens voor jezelf!
Ga eerst eens aan jezelf werken.

Zoals jij in het leven staat zul je nooit een gezonde relatie krijgen.
Internagelaktisch
Gelukkig, je bent single.
quote:Maaique schreef op 30 juli 2012 @ 00:48:

Ga eerst eens aan jezelf werken.

Zoals jij in het leven staat zul je nooit een gezonde relatie krijgen.Jij kent mij?
quote:verliefdopiemand schreef op maandag 30 juli 2012 00:46 Ik ben niet onzeker.10 kilo make up = onzeker
Internagelaktisch
Is het een idee om 3 maanden single te blijven?
quote:jaschenca_2 schreef op 30 juli 2012 @ 00:48:

Gelukkig, je bent single.Wat bedoel je hier mee?
Ik ken je topics, en die spreken voor zich.
Internagelaktisch
"en ga eerst aan jezelf werken............" ....puhlease!!
Kan niet loepen op mijn iPhone, vertel eens wie was TO ook al weer?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
quote:verliefdopiemand schreef op 30 juli 2012 @ 00:50:

[...]

Wat bedoel je hier mee?Gelukkig, je bent single.
Ik ben meer dan mijn topics.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven