Ik ben weer single.
maandag 30 juli 2012 om 01:36
quote:patricia1987 schreef op 30 juli 2012 @ 01:33:
ik heb nog geen Linkd' in (weet niet eens hoe je het schrijft) terwijl het wel megahandig zou zijn in mijn vakgebied.. Ben ik nu verdoemd Geen idee. Ik heb wel Linkedin, en ben er noch beter of slechter aan geworden. Zolang je een baan hebt is het een saai iets, dat Linkedin, maar als je verlegen zit kan het zomaar een hulpmiddels zijn. Maar ik wil niet teveel off topic gaan in dit wonderschone topic.
ik heb nog geen Linkd' in (weet niet eens hoe je het schrijft) terwijl het wel megahandig zou zijn in mijn vakgebied.. Ben ik nu verdoemd Geen idee. Ik heb wel Linkedin, en ben er noch beter of slechter aan geworden. Zolang je een baan hebt is het een saai iets, dat Linkedin, maar als je verlegen zit kan het zomaar een hulpmiddels zijn. Maar ik wil niet teveel off topic gaan in dit wonderschone topic.
maandag 30 juli 2012 om 01:42
Dit is volgens mij de eerste keer dat ik OT ben gegaan, ik gok zo dat het bij deze TO niet heel erg is. Ben bijna afgestudeerd, dus zit heel erg verlegen om een juridische baan. Best lastig, heb goede cijfers en ref. maar een dochter hebben schrikt toch best af in mijn vakgebied.
Ga nu toch al ot, dit kan nog wel haha.
Ga nu toch al ot, dit kan nog wel haha.
maandag 30 juli 2012 om 01:52
Ik wist van tevoren waar ik aan begon. Daarom bewust geprobeerd in mijn eerste studiejaar zwanger te worden. Nu ben ik bijna afgestudeerd, en gaat dochter bijna naar school. Hierdoor kan mijn vriend straks 4 dagen werken of minder, ik ook vier. En ben ik megaveel thuis geweest de eerste vier jaar. Dan is het nog te overzien, ik wil echt niet weten hoe anderen het doen!