Rotgevoel

30-07-2012 01:45 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tja, heb een date gehad vanavond. Hartstikke leuk. Maar het is "altijd" te zelfde. Mannen vinden me leuk, interessant etc. Maar gevoelens komen/zijn er niet.

Ik heb een aantal scharrels (sv) en ook al is t niet de afspraak en verwacht ik t niet, ik voel me soms toch shit omdat er niks meer in zit.

Mannen vinden t leuk om van alles met me te ondernemen, maar dat ene stukje van verliefd/relatie materiaal ontbreekt.

Ik ben niet verliefd op de date van vanavond, daar is t veel te vroeg voor. Maar t gaat me om t feit dat voordat er iets kan ontwikkelen, de optie al verworpen wordt.

Always the brides maid, never de bride..zo'n gevoel.

Ik heb lange relaties gehad, en vind een relatie ook niet zaligmakend. Maar toch zit ik even met een rot-gevoel...zucht.
Ohja, wat ik hier mee wil..herkenning ? Tips ? Geruststellende woorden ? Geen idee eigenlijk. Alles is welkom :-)
Even een mantra voor je:

JIj bent een leuke vrouw- JIj bent een leuke vrouw- JIj bent een leuke vrouw- JIj bent een leuke vrouw- JIj bent een leuke vrouw- JIj bent een leuke vrouw- JIj bent een leuke vrouw- JIj bent een leuke vrouw- JIj bent een leuke vrouw- JIj bent een leuke vrouw-JIj bent een leuke vrouw- JIj bent een leuke vrouw

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dank je wel Enn. Ik voel me zo stom dat ik dit zo voel, maar word ook niet jonger (geen idee of dat meespeelt) maar ik voel t wel zo. Vroeger al, altijd beste vrienden met de jongens, maar voor de lierfde gingen ze naar mn vriendinnen. Alles klopte en toch was ik geen optie. Vanavond ook. Goeie match, precies wat we verwachtten, en toch wordt t m niet (volgens hem). Prima, ga ik ook niet aan trekken dan, maar wat mis ik dan ?
Helpt het als je jezelf minder als 'one of the guys' opstelt bij een date? Ik weet absoluut niet of je dat doet, dat kan ik niet uit de OP halen.
Nét die ene man die je nog niet hebt ontmoet? En ook dat komt echt een keer goed alleen nu even niet.

Ik snap dat de moed je in de schoenen kan zakken maar weet je? Je bent misschien gewoon nu even vergeten dat het er om gaat dat je jezelf leuk vindt en dat dit niet afhangt van een ander. Ook al snap ik jouw behoefte hoor! Niets menselijks is mij vreemd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik krijg wel vaker terug dat ik soms net een man lijk. Niet uiterlijk of houding of zoiets dergelijks, maar bv wel qua sex. Ben ook wel sterke persoonlijkheid. Dat vinden ze allemaal prachtig. Sv's zijn ook geen probleem. Maar niet voor een relatie he.

Misschien is dat wel te veel one of the guys. Ik ga trouwens niet met Jan en alleman naar bed, dus aan t te makkelijk weggeven (als dat al een deal breaker is voor relatie) kan t ook niet liggen..denk ik ?
Ik weet dat ik tevreden met mezelf moet zijn, en geloof me..dat ben ik ook. Maar ben t nu ff vergeten idd :-)
T stomme is, ik geloof ook helemaal niet in die ene, of de ware. Maar ik geloof wel in liefde.
Vrouwzondernaam, 10 minuten geleden

Ik krijg wel vaker terug dat ik soms net een man lijk. Niet uiterlijk of houding of zoiets dergelijks, maar bv wel qua sex. Ben ook wel sterke persoonlijkheid. Dat vinden ze allemaal prachtig. Sv's zijn ook geen probleem. Maar niet voor een relatie he.

Misschien is dat wel te veel one of the guys. Ik ga trouwens niet met Jan en alleman naar bed, dus aan t te makkelijk weggeven (als dat al een deal breaker is voor relatie) kan t ook niet liggen..denk ik ?

----------------------------------------------------------------

Hier was laatst een topic over, maar dan in extreme mate. Weet iemand waarover ik het heb? Misschien kan je daar tips overnemen. Ik ben half in slaap in bed, via mobiel, dus kan het ( ja kan wel, als ik naar beneden ga, moet echt slapen) niet opzoeken.
Aha, wist ik niet. Forum ook mobiel. Wie weet kan iemand link plaatsen. Enne...truste !
Dankje! Jij ook voor straks! Het topic waar ik op doel was een TO die vrij grove humor had, gericht op seks en daardoor niet als iemand voor een relatie gezien werd. Terwijl dit een soort masker was (ten minste, dan maakte ik uit dit topic op) en ze helemaal niet zo bezig was met seks.

Ik geloof dat ze drie sp had gehad.

Misschien herken je zoiets. Als het niet zo is; mijn excuses, ik probeer alleen mee te denken, en ga nu ECHT slapen
Vrouwzondernaam, we zillen in hetzelfde schuitje, ik heb me vol enthousiasme op het internetdaten gestort, zelfde soort ervaringen. We kunnen alleen maar gissen naar de beweegredenen van de mannen, maar door deze manier van daten worden ze/we verwend. Ik heb daar zelf ook wel een beetje last van, "deze is leuk maar misschien is die andere waar ik nog geen date mee heb afgesproken nog leuker" . Het is toch een beetje een hele grote snoepwinkel, kies maar wat je wilt! Maar wel frustrerend. Overigens zijn er in mijn geval mannen die wel een volgende date willen, maar die vind ik zelf dan weer niet leuk genoeg, heb je die ervaring ook?
Je hebt al lange relaties gehad schrijf je. Waar liep dat op stuk uiteindelijk? Kun je ook van leren.
Volgens mij zit jij met je dates te gauw in 'the friendszone'. Je schrijft snel 'one of the guys' te zijn, wat erg leuk is, maar voor het opbouwen van een relatie heb je een andere dynamiek nodig. Ik denk dat je het beste kunt kijken, hoe je dat kunt doorbreken....
Vrouwzondernaam, misschien moet je wat minder 'one of the guys' proberen te zijn. Die zijn leuk om mee om te gaan. Maar als vriendin hebben de meeste mannen liever een vrouwelijke vrouw. Je gaat misschien te snel op de collegiale toer met ze.

Komt misschien een beetje te 'poppie jopie' over.

En wat je zei over het daten. Jij denkt al snel: ik date nu met A, maar misschien is B wel leuker of beter.

Als de man dat ook steeds denkt dan wordt het wel een beetje gecompliceerd allemaal en dan komt er niets uit.

Misschien toch steeds op één persoon concentreren? En pas verder kijken als dat niets is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven