het raadsel van het bewegende dekbedovertrek
maandag 30 juli 2012 om 09:31
Gisterochtend hebben vriend en ik voor de zoveelste keer het dekbedovertrek opnieuw om het dekbed moeten doen, het zat als een balletje verfrommeld in de hoes. Maaaar, alleen aan mijn kant, aan vriend's kant blijft het altijd keurig zitten. Vriend was het een beetje zat en riep uit frustratie 'jij kunt ook nooit normaal slapen!'
Ik vind dat ik best normaal slaap dus ik was een beetje beledigd. Maar hoe kan het nou dat het dekbed dit steeds doet? Ik heb een aantal opties bedacht;
- het dekbed heeft het aan een kant koud
- het dekbed vindt dat ik stink
- het dekbed heeft een soort lui oog
Of, ik moet mijn verlies toegeven en inzien dat ik raar slaap. (niet!) Oh en het is ook niet te klein of te groot of te middel of te blauw/groen/geel.
Wie heeft er nog meer van dit soort vreemde raadsels?
Ik vind dat ik best normaal slaap dus ik was een beetje beledigd. Maar hoe kan het nou dat het dekbed dit steeds doet? Ik heb een aantal opties bedacht;
- het dekbed heeft het aan een kant koud
- het dekbed vindt dat ik stink
- het dekbed heeft een soort lui oog
Of, ik moet mijn verlies toegeven en inzien dat ik raar slaap. (niet!) Oh en het is ook niet te klein of te groot of te middel of te blauw/groen/geel.
Wie heeft er nog meer van dit soort vreemde raadsels?
maandag 30 juli 2012 om 09:39
Er is toch zo'n broodje-aapverhaal, waarin het dekbed elke dag helemaal overhoop ligt, dat die mensen denken dat hun kat dat elke keer doet, maar dat het uiteindelijk blijkt dat er nog een stukje vlees aan het dons in het dekbed zat, waardoor het hele dekbed vol maden zit die het dagelijks omwoelen? Ik dacht serieus dat het topic hierover zou gaan.
maandag 30 juli 2012 om 09:44
maandag 30 juli 2012 om 09:55