Bar Too Much *****198*****
maandag 30 juli 2012 om 10:30
Epilepsie sucks! De Zoon heeft tijdens de vakantie amper aanvallen gehad, maar sinds we terug in Nederland zijn ineens weer wel. Zojuist een grote aanval op de trap. De aanval begon klein, achter de pc maar hij liep om de een of andere reden naar boven. Ik riep nog, niet de trap op tijdens een aanval .... stond ik 96 kg op te vangen en zijn hoofd te beschermen om te voorkomen dat hij zijn hoofd tegen de tredes klapte en van de trap af viel. Net toen ik De Dochter om hulp riep omdat ik het niet meer hield, kwam hij weer bij. IK HAAT DIT!!!
Hadden we maar gedaan wat de TomTom zei, toen we bij Maastricht Nederland binnnen kwamen: 'Probeer om te keren!'
Hadden we maar gedaan wat de TomTom zei, toen we bij Maastricht Nederland binnnen kwamen: 'Probeer om te keren!'
maandag 30 juli 2012 om 12:05
maandag 30 juli 2012 om 21:05
Pfff,nou,na veel vijven en zessen ben ik er ook weer!
Kon potdikkeme niet inloggen, terwijl ik mijn wachtwoord op onthouden had staan.Was er dus afgeflikkert. En kwam er niet meer op, niwuw wachtwoord aan gevraagd, niets doen he, weer een neiuwe, ja! Et voila!
Yetteke, zo te lezen lekkere vakantie, terug sucks dus, gauw weer inpakken en wegwezen?
Wies, lekker die Mojito!
Wanneer irl? Was weer veuls te lang gelee..
Kon potdikkeme niet inloggen, terwijl ik mijn wachtwoord op onthouden had staan.Was er dus afgeflikkert. En kwam er niet meer op, niwuw wachtwoord aan gevraagd, niets doen he, weer een neiuwe, ja! Et voila!
Yetteke, zo te lezen lekkere vakantie, terug sucks dus, gauw weer inpakken en wegwezen?
Wies, lekker die Mojito!
Wanneer irl? Was weer veuls te lang gelee..
maandag 30 juli 2012 om 23:50
He Jonari,hoest leven?
iemand nog wat van Rouge vernomen? Benieuwd hoe het met die kleine opdonder gaat..
Ik duik er zo in,na mij allerlaatste fzakkertje,morgen weer werken,yesss! Integratieproject, superrrrcoool... Etiketjes plakken, inpakken ,administratie doen, lekker eigen tempo, wie doet mij wat?
Goede nacht, droom fijn, slaap zacht...
Muzieknoten...
Zie ze dansen
Zie ze met elkaar sjansen
Sierlijk bewegen
Alle tonen komen elkaar tegen
Kijk toch eens hoe mooi ze bij elkaar passen!
De tonen,kleuren,van alle klassen
Samen gesmolten
Is er weer een prachtig stuk (levens) muziek ontsloten...
ben weer een beetje liederlijk bezig...
iemand nog wat van Rouge vernomen? Benieuwd hoe het met die kleine opdonder gaat..
Ik duik er zo in,na mij allerlaatste fzakkertje,morgen weer werken,yesss! Integratieproject, superrrrcoool... Etiketjes plakken, inpakken ,administratie doen, lekker eigen tempo, wie doet mij wat?
Goede nacht, droom fijn, slaap zacht...
Muzieknoten...
Zie ze dansen
Zie ze met elkaar sjansen
Sierlijk bewegen
Alle tonen komen elkaar tegen
Kijk toch eens hoe mooi ze bij elkaar passen!
De tonen,kleuren,van alle klassen
Samen gesmolten
Is er weer een prachtig stuk (levens) muziek ontsloten...
ben weer een beetje liederlijk bezig...
woensdag 1 augustus 2012 om 10:08