Centraal Moderatortopic deel 3
zaterdag 28 april 2012 om 21:01
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 11 juli 2012 om 17:52
quote:JuniorModeratorViva schreef op 11 juli 2012 @ 17:48:
Srebrenica 11.7.1995
Dit topic is (tijdelijk) gesloten ter beoordeling van de moderators.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaBeetje overdreven toch? En waarom dan het topic Estelle niet waar lucretiafox naar vraagt? Die vind ik veel respectlozer
Srebrenica 11.7.1995
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaBeetje overdreven toch? En waarom dan het topic Estelle niet waar lucretiafox naar vraagt? Die vind ik veel respectlozer
woensdag 11 juli 2012 om 18:13
quote:VotesforLeo schreef op 11 juli 2012 @ 17:52:
[...]
Beetje overdreven toch? En waarom dan het topic Estelle niet waar lucretiafox naar vraagt? Die vind ik veel respectlozerMods, gaan jullie idd daar nog snel wat aan doen? Er wordt iemand de dood in gefantaseerd in de OP -- of is dit onderdeel van het nieuwe respectvolle "Actueel-pijler" beleid?
[...]
Beetje overdreven toch? En waarom dan het topic Estelle niet waar lucretiafox naar vraagt? Die vind ik veel respectlozerMods, gaan jullie idd daar nog snel wat aan doen? Er wordt iemand de dood in gefantaseerd in de OP -- of is dit onderdeel van het nieuwe respectvolle "Actueel-pijler" beleid?
woensdag 11 juli 2012 om 18:16
quote:lucretiatox schreef op 11 juli 2012 @ 18:13:
[...]
Mods, gaan jullie idd daar nog snel wat aan doen? Er wordt iemand de dood in gefantaseerd in de OP -- of is dit onderdeel van het nieuwe respectvolle "Actueel-pijler" beleid?
Beste Lucretiatox,
Jouw verzoek ligt ook nog ter beoordeling van de moderators. Zij zijn niet 24/7 aanwezig.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
[...]
Mods, gaan jullie idd daar nog snel wat aan doen? Er wordt iemand de dood in gefantaseerd in de OP -- of is dit onderdeel van het nieuwe respectvolle "Actueel-pijler" beleid?
Beste Lucretiatox,
Jouw verzoek ligt ook nog ter beoordeling van de moderators. Zij zijn niet 24/7 aanwezig.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
woensdag 11 juli 2012 om 18:47
quote:JuniorModeratorViva schreef op 11 juli 2012 @ 17:48:
Srebrenica 11.7.1995
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Het topic is opgeschoond en weer open voor een respectvolle discussie.
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Srebrenica 11.7.1995
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorViva
woensdag 11 juli 2012 om 18:57
quote:JuniorModeratorViva schreef op 11 juli 2012 @ 18:47:
[...]
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaKan dat topic over katten ook opgeschoond worden, zodat daar ook weer een respectvolle discussie ontstaat. Nu staan er manieren om katten te doden, wat te walgelijk voor woorden is.
[...]
Met vriendelijke groet,
JuniorModeratorVivaKan dat topic over katten ook opgeschoond worden, zodat daar ook weer een respectvolle discussie ontstaat. Nu staan er manieren om katten te doden, wat te walgelijk voor woorden is.
woensdag 11 juli 2012 om 19:31
quote:maylea schreef op 11 juli 2012 @ 18:57:
[...]
Kan dat topic over katten ook opgeschoond worden, zodat daar ook weer een respectvolle discussie ontstaat. Nu staan er manieren om katten te doden, wat te walgelijk voor woorden is.
de reden dat ik daar afgehaakt ben.
Zulke topics lopen toch altijd uit de hand en de mafklappers en dierenmishandelaarshaters kunnen dan even lekker uit hun plaat.
Niet meer reageren helpt het beste denk ik.
[...]
Kan dat topic over katten ook opgeschoond worden, zodat daar ook weer een respectvolle discussie ontstaat. Nu staan er manieren om katten te doden, wat te walgelijk voor woorden is.
Zulke topics lopen toch altijd uit de hand en de mafklappers en dierenmishandelaarshaters kunnen dan even lekker uit hun plaat.
Niet meer reageren helpt het beste denk ik.
woensdag 11 juli 2012 om 19:36
quote:boterblommetje schreef op 11 juli 2012 @ 19:31:
[...]
Niet meer reageren helpt het beste denk ik.Ik reageer ook niet meer. Maar het brengt mensen wel op ideeën en dat vind ik niet op dit forum thuis horen.
[...]
Niet meer reageren helpt het beste denk ik.Ik reageer ook niet meer. Maar het brengt mensen wel op ideeën en dat vind ik niet op dit forum thuis horen.
woensdag 11 juli 2012 om 19:36
En vlak de militante kattenliefhebbers niet uit met hun niet mis te verstane dreigementen naar andersdenkenden. Ik heb het topic even ingekeken en ik moet zeggen dat ik Verbaasd ben. Misschien kunnen jullie een aparte pijler inrichten voor Dierenruzies, dan weet ik tenminste waar ik moet weg blijven. Stelletje mafkezen.
woensdag 11 juli 2012 om 19:42
quote:maylea schreef op 11 juli 2012 @ 18:57:
[...]
Klopt. Hoewel ik t nog steeds niet snap hoor, is mij wel verteld wat je nodig hebt. Maar ik wil t ook niet snappen.
Er wordt ook met vuistslagen gedreigd.
Dus ben het wel met de vraag eens, kan dat?
[...]
Klopt. Hoewel ik t nog steeds niet snap hoor, is mij wel verteld wat je nodig hebt. Maar ik wil t ook niet snappen.
woensdag 11 juli 2012 om 19:47
quote:missy_acy schreef op 11 juli 2012 @ 19:42:
[...]
Klopt. Hoewel ik t nog steeds niet snap hoor, is mij wel verteld dat xxxxxxxxxxxxxxxx. Maar ik wil t ook niet snappen.
Waarom dat van die xxxxxx hier herhalen?
Hoe minder dat soort walgelijke dingen geplaatst worden hoe beter denk ik dan.
[...]
Klopt. Hoewel ik t nog steeds niet snap hoor, is mij wel verteld dat xxxxxxxxxxxxxxxx. Maar ik wil t ook niet snappen.
Waarom dat van die xxxxxx hier herhalen?
Hoe minder dat soort walgelijke dingen geplaatst worden hoe beter denk ik dan.
woensdag 11 juli 2012 om 20:14
quote:lucretiatox schreef op 11 juli 2012 @ 12:26:
Beste mods,
In het topic op actueel over Badr Hari wordt in de OP deze man een "wandelend monster" genoemd. Het topic eindigt met:
"hopelijk loopt die ook eens tegen de verkeerde aan die hem afschiet zoals wel vaker in dat wereldje gebeurd."
Ik neem toch aan dat dit soort geweldsfantasieën niet thuishoren op dit forum? Zou de OP dus kunnen worden aangepast, of desnoods topic verwijderen?
De OP is aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Beste mods,
In het topic op actueel over Badr Hari wordt in de OP deze man een "wandelend monster" genoemd. Het topic eindigt met:
"hopelijk loopt die ook eens tegen de verkeerde aan die hem afschiet zoals wel vaker in dat wereldje gebeurd."
Ik neem toch aan dat dit soort geweldsfantasieën niet thuishoren op dit forum? Zou de OP dus kunnen worden aangepast, of desnoods topic verwijderen?
De OP is aangepast.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 11 juli 2012 om 21:01
quote:ronniemitchel schreef op 11 juli 2012 @ 20:20:
Wat denk je er van om eens bij het herdenkings topic voor srebrenica te gaan kijken, het lijkt wel hoe bash ik de nederlandse militair topic is geworden
Er is naar het topic gekeken en maatregelen zijn getroffen.
De off topic posts op dit topic zijn ook verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Wat denk je er van om eens bij het herdenkings topic voor srebrenica te gaan kijken, het lijkt wel hoe bash ik de nederlandse militair topic is geworden
Er is naar het topic gekeken en maatregelen zijn getroffen.
De off topic posts op dit topic zijn ook verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
woensdag 11 juli 2012 om 21:24
Het topic: 'Iets missen wat er nooit is geweest....'is verwijderd op verzoek van de TO.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
Met vriendelijke groet,
Moderator viva forum.
woensdag 11 juli 2012 om 21:24