Ik ben weer single.

30-07-2012 00:35 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond hebben we besloten uit elkaar te gaan. Helaas.

Ik merk nu al dat ik het mis een man in mijn leven. Is het fout om nu al op zoek te gaan?
quote:teardrop-viva schreef op 30 juli 2012 @ 16:34:

[...]

Yep... Weet je het zeker? Heb zelf ook al een tijdje dit vermoeden
quote:VotesforLeo schreef op 30 juli 2012 @ 17:39:

[...]

Weet je het zeker? Heb zelf ook al een tijdje dit vermoeden

Ja ze heeft dat toegegeven in dat topic over haar Marokkaanse buren wat door de moderator verwijdert is.

Ze heeft geloof ik nog 2 andere nicks maar welke dat zijn dat weet ik zo even niet meer.
quote:teardrop-viva schreef op 30 juli 2012 @ 17:48:

[...]

Ja ze heeft dat toegegeven in dat topic over haar Marokkaanse buren wat door de moderator verwijdert is.

Ze heeft geloof ik nog 2 andere nicks maar welke dat zijn dat weet ik zo even niet meer.

Dus in totaal 4?

kortom: Een Welgevormde Skitzo!
quote:gurly3 schreef op 30 juli 2012 @ 17:58:

[...]

Dus in totaal 4?

kortom: Een Welgevormde Skitzo! Ja sowieso 4 en misschien nog wel meer maar dat weet ik verder niet.
Ik heb andere nicks gehad maar die gebruik ik niet meer. Ik ben al die namen die jullie noemen niet. Jammer dat ik nooit serieus wordt genomen en er altijd vorige topics bij gehaald worden.
quote:Fame schreef op 30 juli 2012 @ 09:00:

En wat mis je dan al aan een man in die eerste 24 uur? Dat vraag ik me serieus af.Dat je speciaal voor iemand bent. Dat er iemand is waar je bij terecht kunt.
quote:verliefdopiemand schreef op 30 juli 2012 @ 20:13:

[...]

Dat je speciaal voor iemand bent. Dat er iemand is waar je bij terecht kunt.Maar dat kon je bij je vriend je toch ook niet?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:verliefdopiemand schreef op 30 juli 2012 @ 20:12:

Ik heb andere nicks gehad maar die gebruik ik niet meer. Ik ben al die namen die jullie noemen niet. Jammer dat ik nooit serieus wordt genomen en er altijd vorige topics bij gehaald worden.Sorry maar dat doe je echt zelf door je ungenuanceerde antwoorden en topics.
TO heeft heel veeeeeeeeeeeeeelllllllll aandacht nodig, zie die vele onzin topics ook als aandachts geil.

Zo ook het willen hebben van een nieuwe vriend. Aandacht & aandacht & aandacht.
Negatieve aandacht is ook aandacht ... Hei meid denk aan je zelf en geniet nu even van je vrijgezellen bestaan , je tijd komt nog wel ...
quote:verliefdopiemand schreef op 30 juli 2012 @ 20:13:

[...]

Dat je speciaal voor iemand bent. Dat er iemand is waar je bij terecht kunt.Daar heb je geen man voor nodig, daar heb je jezelf voor en vrienden. Naar mijn mening moet een man een aanvulling zijn in je leven, niet een invulling van leegtes die je zelf hebt.
Revenge = sweet dus hup het bed in met die rebound! :P

Maar nu ff serieus. Iemand die tijd over heeft om dit soort topics op een forum te plaatsen heeft geen leven. Dus werk aan jezelf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven