Zucht..
maandag 30 juli 2012 om 15:55
Hoofd en hart , tegenstrijdig...
Bedenk wel , dat als het uit zou gaan met zijn vriendin, en hij krijgt iets met jou ,
dat hij t dan niet opeens zal laten, om naast (in dat geval dan ) jou, ook andere boeiende dames in zn leven te nodigen...
die hem "geen moeite kosten om bij te zijn ".
..of bestaan die niet voor hem , denk je.... ?
Bedenk wel , dat als het uit zou gaan met zijn vriendin, en hij krijgt iets met jou ,
dat hij t dan niet opeens zal laten, om naast (in dat geval dan ) jou, ook andere boeiende dames in zn leven te nodigen...
die hem "geen moeite kosten om bij te zijn ".
..of bestaan die niet voor hem , denk je.... ?
maandag 30 juli 2012 om 16:04
Geen moeite kosten om bij te zijn is niet zo bedoelt. Ik begrijp wel hoe je het leest. Maar ja ik snap je wel. Aan de andere kant ging ik ook vreemd, dus zou je dat net zo goed van mij kunnen zeggen. Geen idee of hij dat dan zou doen. Zou daar nu geen antwoord op kunnen geven. Ik denk het niet, maargoed.
Het is maar even zo geweest dat we beiden vrijgezel waren. Daarin waren we ook veel samen. Zijn ex (toen) kwam spontaan langs en belde hem dat ze op het vliegveld stond. Ze kwamen weer bij elkaar en mijn ex-vriend en ik ook.
Zijn vriendin is qua uiterlijk helemaal zijn type. Hij kan niet met en niet zonder haar. Hij wilde het denk ik nog een kans geven en hoopt op een goede afloop. Ik misde mijn ex-vriend ben terug gegaan, al werkte dat ook niet goed meer. Zodoende is het toen niet ter sprake geweest. We hebben eigenlijk altijd hetzelfde tegen elkaar gedaan (in mijn ogen meer dan een gewone vriendschap, niet als in perse een relatie).
Het is maar even zo geweest dat we beiden vrijgezel waren. Daarin waren we ook veel samen. Zijn ex (toen) kwam spontaan langs en belde hem dat ze op het vliegveld stond. Ze kwamen weer bij elkaar en mijn ex-vriend en ik ook.
Zijn vriendin is qua uiterlijk helemaal zijn type. Hij kan niet met en niet zonder haar. Hij wilde het denk ik nog een kans geven en hoopt op een goede afloop. Ik misde mijn ex-vriend ben terug gegaan, al werkte dat ook niet goed meer. Zodoende is het toen niet ter sprake geweest. We hebben eigenlijk altijd hetzelfde tegen elkaar gedaan (in mijn ogen meer dan een gewone vriendschap, niet als in perse een relatie).
anoniem_154735 wijzigde dit bericht op 30-07-2012 16:07
Reden: Spelfout
Reden: Spelfout
% gewijzigd
maandag 30 juli 2012 om 16:26
quote:anoniem101 schreef op 30 juli 2012 @ 16:04:
Geen moeite kosten om bij te zijn is niet zo bedoelt.daarom heb ik het ook tussen haakjes staan quote:Ik begrijp wel hoe je het leest.dat betwijfel ik , maar goedquote:Maar ja ik snap je wel. Aan de andere kant ging ik ook vreemd, dus zou je dat net zo goed van mij kunnen zeggen.
ik heb het niet meteen over vreemd gaan ,
(ook al geef ik toe dat t voor de hand ligt haha )
maar over "boeiende dames in zijn leven"...
Ik heb werkelijk nog nooit iemand meegemaakt ,
die de evt. eigen kans op vreemdgaan als n groter probleem zag, dan de kans dat de (mogelijke nieuwe) partner dat zal doen
Zijn knappe vriendin is vast niet zo tegemoetkomend als jij....
(m.a.w ze is vast erg "moeilijk om bij te zijn "...)
quote:Geen idee of hij dat dan zou doen. Zou daar nu geen antwoord op kunnen geven. Ik denk het niet, maargoed.
ik denk het dus van wel ,
en dat was de reden van mijn eerste post..
Geen moeite kosten om bij te zijn is niet zo bedoelt.daarom heb ik het ook tussen haakjes staan quote:Ik begrijp wel hoe je het leest.dat betwijfel ik , maar goedquote:Maar ja ik snap je wel. Aan de andere kant ging ik ook vreemd, dus zou je dat net zo goed van mij kunnen zeggen.
ik heb het niet meteen over vreemd gaan ,
(ook al geef ik toe dat t voor de hand ligt haha )
maar over "boeiende dames in zijn leven"...
Ik heb werkelijk nog nooit iemand meegemaakt ,
die de evt. eigen kans op vreemdgaan als n groter probleem zag, dan de kans dat de (mogelijke nieuwe) partner dat zal doen
Zijn knappe vriendin is vast niet zo tegemoetkomend als jij....
(m.a.w ze is vast erg "moeilijk om bij te zijn "...)
quote:Geen idee of hij dat dan zou doen. Zou daar nu geen antwoord op kunnen geven. Ik denk het niet, maargoed.
ik denk het dus van wel ,
en dat was de reden van mijn eerste post..
maandag 30 juli 2012 om 18:28
Ik denk heus wel dat er in zijn leven meer dames komen "boeiende dames". Er zijn ook exen van hem die hij nu als vrienden af en toe spreekt. Dat maakt mij verder ook niet uit. Zolang vriendschap en liefde gescheiden worden, mag hij best andere dames ontmoeten. Maar je hebt wel een punt.
En ja ik doe heel ingewikkeld ja ik weet het. Ik probeer het te laten zoals het nu is, maar het lukt niet zo goed. Denk er toch weer aan.
En ja ik doe heel ingewikkeld ja ik weet het. Ik probeer het te laten zoals het nu is, maar het lukt niet zo goed. Denk er toch weer aan.