De droom was mooier!
maandag 30 juli 2012 om 15:19
Al jaren noem ik hem de mooiste, lekkerste, geilste, sexy'ste, stoutste man van de omgeving, de provincie, Nederland en als ik een goeie bui heb, zelfs van de hele wereld.
Met hem, al tijden op Hyves en later ook FB.. ineens contact dmv. chatten, door en over een gedeelde interesse. Na een tijdje bleek dit niet de enige gedeelde interesse te zijn, want zoals ik hem interessant vond, vond hij mij dat ook. (vast niet in dezelfde hevigheid) ..
Al met al, beland je met elkaar in bed.. (klinkt makkelijker dan het was) ..
De desillusie!
Niet dat het slecht was, helemaal niet. Ik voelde me ook ok ..
Maar.. toch .. De droom was mooier
Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?
Met hem, al tijden op Hyves en later ook FB.. ineens contact dmv. chatten, door en over een gedeelde interesse. Na een tijdje bleek dit niet de enige gedeelde interesse te zijn, want zoals ik hem interessant vond, vond hij mij dat ook. (vast niet in dezelfde hevigheid) ..
Al met al, beland je met elkaar in bed.. (klinkt makkelijker dan het was) ..
De desillusie!
Niet dat het slecht was, helemaal niet. Ik voelde me ook ok ..
Maar.. toch .. De droom was mooier
Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?
maandag 30 juli 2012 om 19:48
maandag 30 juli 2012 om 20:12
quote:buzzy schreef op 30 juli 2012 @ 19:48:
Een bekende van mij.. Zo lastig is het toch niet, jongens.. Ik smelt niet van profielfoto's op FB of posters van mannen met gele onderbroeken, hoor..
Ik kom deze man regelmatig in het echt tegen, dus vandaar ook een FB-vriend..
Wees niet bang, zit niet om aandacht verlegenWaarom meld je dit dan hiero?
Een bekende van mij.. Zo lastig is het toch niet, jongens.. Ik smelt niet van profielfoto's op FB of posters van mannen met gele onderbroeken, hoor..
Ik kom deze man regelmatig in het echt tegen, dus vandaar ook een FB-vriend..
Wees niet bang, zit niet om aandacht verlegenWaarom meld je dit dan hiero?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
dinsdag 31 juli 2012 om 17:57
dinsdag 31 juli 2012 om 22:01
Tjees, zijn we dat allemaal wel niet eens tegengekomen. Als het dan niet puur om sex ging en er verliefdheid in spel was dan was het voor mij nooit een reden om te dumpen (is dat gebeurt trouwens???). Zou ook niet erg eerlijk geweest zijn want laten we eerlijk zijn. Echt lekkere sex heb je meestal wanneer je elkaar wat beter kent tenzij je de eerste keer behoorlijk wat lef toont en het initiatief neemt om uit te leggen wat je wilt. Is niet alleen aan hem om het te laten knallen, hoor!!!
It's never too late start living!