Werk & Studie alle pijlers

vacansoleil opleiding

30-07-2012 22:26 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Klinkt heel ontspannend in ieder geval!
6-7 jaar geleden toen het net nieuw was heb ik de opleiding gedaan. Wat wil je weten ?
ik wil graag weten of de opleiding haalbaar is als je bijv. geen frans hebt gehad op de middelbare school. En ik ben erg benieuwd hoe de stageperiode er uit ziet. wat voor dagen maak je tijdens je stage etc.
quote:xx_emma schreef op 31 juli 2012 @ 08:50:

ik wil graag weten of de opleiding haalbaar is als je bijv. geen frans hebt gehad op de middelbare school. En ik ben erg benieuwd hoe de stageperiode er uit ziet. wat voor dagen maak je tijdens je stage etc.

Frans krijg je ook tijdens je opleiding. Anders kan je het (aan)leren tijdens je stage mocht je naar frankrijk gaan.

Stage is per camping anders. Je hebt natuurlijk wel een soort programma wat je moet aftekenen

Je moet receptiewerkt- animatiewerk- terreinwerk -restaurant werk doen.

Maar het ligt ook aan de camping zelf.

Tijdens mijn 1e stage ( in nederland) was het gewoon strak geregeld

bv 5 weken animatie/ 5 weken./ bar/ 2mnd terrein etc

5 dagen werken en 2 dagen vrij

maar bij mijn 2e en 3e stage ( zelfde kleine camping in frankrijk ) deed ik alles op 1 dag bv.

Begon ik bij de receptie, daarna op het terrein en savonds in de bar ofzo.En een andere keer weer animatie

Daar had ik in voor en na seizoen 2 dagen vrij en in hoogseizoen 1 dag.

het ligt gewoon aan de camping, ook al heeft vacasoleil een soort van prorgramma wat je moet doen. Niet elke camping kan je garanderen alles te doen.

En ja je kan nooit zakken op je stage trouwens, hoe verrot je je stage ook doet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven