Wakkere Vivadames.
dinsdag 17 juli 2012 om 20:16
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.
http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 31 juli 2012 om 00:46
quote:Jonari schreef op 31 juli 2012 @ 00:43:
Haha die van die lening heb ik dan weer niet. Wel één van De Beste Oordopjes Tegen Snurken
Ga bijna geloven in Big Brother
Myleen, heb net kaas met augurk naar binnen staan werken. Lekker hoor!Oh kan ik ook zo wel nemen, augurk met een plakje ham.
Haha die van die lening heb ik dan weer niet. Wel één van De Beste Oordopjes Tegen Snurken
Ga bijna geloven in Big Brother
Myleen, heb net kaas met augurk naar binnen staan werken. Lekker hoor!Oh kan ik ook zo wel nemen, augurk met een plakje ham.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
dinsdag 31 juli 2012 om 00:51
quote:mocy schreef op 31 juli 2012 @ 00:45:
Myv, je bent wel bezig geweest zeg. Goed van je dat je zo gezond eet !
Ja ik heb een mega zware week, morgen komt TZ 3 uur extra maar knapt wel alles lekker van op.
Woensdag is heel druk, van 9-11 TZ, om 1 uur admini, om 4 uur Zorgmentor.
Do en vr maar allebei 1 afspraak.
Nou dan moet toch wel alles grotendeels klaar zijn. Vandaag nog de hele koelkast schoongemaakt en alle keukenkasten.
Snap niet dat mensen het leuk vinden om schoon te maken. Wat een gruwelijke hekel heb ik eraan.
Myv, je bent wel bezig geweest zeg. Goed van je dat je zo gezond eet !
Ja ik heb een mega zware week, morgen komt TZ 3 uur extra maar knapt wel alles lekker van op.
Woensdag is heel druk, van 9-11 TZ, om 1 uur admini, om 4 uur Zorgmentor.
Do en vr maar allebei 1 afspraak.
Nou dan moet toch wel alles grotendeels klaar zijn. Vandaag nog de hele koelkast schoongemaakt en alle keukenkasten.
Snap niet dat mensen het leuk vinden om schoon te maken. Wat een gruwelijke hekel heb ik eraan.