Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Laat die kaas maar zitten, ik ga pitten.
Ik ga ook naar bed. Anders kan ik morgen niet fris en fruitig naar de Limburgers wuiven.

Goede terugreis Unch!

Trusten lieve meisjes.
quote:mocy schreef op 31 juli 2012 @ 00:56:

Ik wacht op Jo haar mega-zoetzure augurk.Die heb ik zelf. Nu nog wat augurkensap bietsen.

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Jonari schreef op 31 juli 2012 @ 01:05:

Ik ga ook naar bed. Anders kan ik morgen niet fris en fruitig naar de Limburgers wuiven.

Goede terugreis Unch!

Trusten lieve meisjes.

Veel plezier morgen Jo en dochter.

Slaap lekker allemaal.
Veel plezier morgen Jo,

Myv, ik hoop dat je zo lekker zult slapen (zal toch wel lukken, denk je dan, na al die inspanningen).

Unch, goede reis terug en gezond weer thuis morgen of overmorgen.

Trustuh allemaal.
Ik ga ook.

Merci allen, hoop er ook op.
Trusten lieve meisjes!

Jo, fijne dag met dochter en Unch, goede reis!
Zo ben ergens tussen 7 en 8 in slaap gevallen gisteren, tot een half uurtje geleden. Belachelijk

t Is nu nog een beetje vroeg om aan de slag te gaan. Maar t is wel lekker volgens mij, buiten, lekker fris maar gaat vast een mooie dag worden.

Myleen, dat wat jij hebt, stuur dat eens deze kant op

Wel lekker dat je huis zo opknapt maar ik blijf me verbazen
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Goedemorgen
goedemorgen. Ben snel weer in slaap gevallen en kon haast niet wakker worden. Bizar als ik de wekker niet had gezet had ik denk ik tot een uur of 10 kunnen slapen misschien wel langer.

Fijn dat er vannacht nog mensen hebben geschreven Jo!

Ik ga zo op de fiets op naar therapie.
ow en volgens mij zijn die advertenties rechts idd. persoonlijk. Ik heb eens op een datingsite gekeken (even voor de helderheid niet voor mezelf aan dat soort dingen ben ik nog lang niet aan toe) maar nav. een topic hier en die site staat nu vaak rechts terwijl de site niet hier specifiek genoemd is.

Ik heb onlangs ook nog eens informatie opgezocht over stamceldonatie en daar komen ook advertenties voor.

En als klap op de vuurpijl heb ik onlangs iets besteld bij een hele vage site die er ook ineens tussen staat.

Maar geen zorgen hoor ik zag net ook iets over prive detective die ik in kan huren en nu weer over een advocaat dingen waar ik geen interesse in heb dus Jo of Moos (weet niet meer wie) over die alcoholverslaving advertentie zou ik me niet druk maken!
het is volgens mij een combi van wat er geschreven wordt en wat je zelf opzoekt. Ik heb nu allerlei dingen over niet kunnen slapen en een add van de jellinek voor een retreat op Curacao tegen angstaanvallen

goedemorgen trouwens
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hey Roosje Hoe is 't met je?

(oeps antwoord lees ik straks moet gaan werken)

fijn dag allemaal!
hey Anne, werk ze

ik ben niet zo lekker, al een paar dagen, maat het komt en gaat zeg maar
Zo was weer in slaap gevallen en de hele ochtend ook nog geslapen.....

Best extreem dit

Roosje beterschap
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Wat is het hier rustig. iedereen nuttige dingen aan t doen?

Ik ben de boel zo aan het neerzetten dat het morgen makkelijk is voor mijn klussers.

Misschien straks nog ff de stofzuiger erdoor.

Heb toch al best veel gedaan in een paar uurtjes, valt me op. Alleen de slaapkamer gaat niet meer netjes worden denk ik, ook omdat ik daar de spullen zet die in de huiskamer en gang nu in de weg staan.

Maar dat komt een andere keer dan wel.
Hallo!

Thee, je zult wel al onderweg zijn, maar heel veel succes vandaag met het gesprek. Hoop dat je er wat wijzer van wordt!

Slaapkamer komt wel weer een keer Moon, alles stukje bij beetje doen joh.
Moge -wink-,

Ik heb heel weinig geslapen, de week is zo druk dat mijn hoofd overloopt, zeker morgen, heb ik van 9 uur tot 5 uur iemand in huis om dingen te doen. Eerst TZ, dan mijn admini-man, dan Zorgmentor.

Van vanochtend 9 uur tot nu gewerkt. Ben zo kapot dat ik nu pauze neem tot na het avondeten.

We zijn zo lekker opgeschoten. De hele keuken glimt, afwas gedaan, zelfs de oven/magnetron, afzuigkap is een rot klus. Dat was me toch een klus. Lekker handig dat ik het heb gedaan met HP gifspul. 2x gedaan en toen moest ik van B (dame van Thuiszorg) stoppen.

In de gang beneden een hoek opgeruimd en schoongemaakt waar alles wat ik even niet wist wat mee te doen neerkwakte.

Die is schoon, meteen spullen naar de box gebracht en 7 vuilniszakken met vuil naar de kliko. Wat bewaar ik toch veel.

We hebben de droger uit elkaar geschroefd. Hij doet het niet en we hopen dat het geholpen heeft om die onderdelen schoon te maken.

Ik heb de voorraadkast uitgeruimd en ruimte gemaakt in de kast om de schoonmaakmiddelen kwijt te kunnen. Alle blikken met eten in de voorraadkast handig neergezet. Nou en allerlei klussen die mee komen als je aan een grote schoonmaak begint.

Verder alle administratie op orde gemaakt voor de afspraak van morgen. Belastingdingen.

Net even gegeten. Ik ga nu een lange pauze nemen. Ben zo moe. Nou meer pijn.

Daarna de droger in elkaar zetten en hopen dat hij het weer doet. Dan een was doen, de theedoeken en handdoeken moeten weer.

Even macaroni koken en dan is mijn avondeten met salade klaar. Ik moet alleen als toetje de meloen nog snijden.

De was ophangen en dan ga ik verder niets doen denk ik.

Beterschap Roos

Sterkte Moon met de klussers vanaaf.

Thee, ben je al terug? Hoe is het gegaan?

Alle vakantiegangers, doen jullie voorzichtig met de terugreis.

Jo neem je nog een vlaai en Leonidas bonbons mee uit Limburg? Jammer dat het asperge seizoen over is.

Sorry als ik iemand vergeet.
Wat heb je weer veel gedaan MV!

Had je zelf zo weinig gedaan de laatste tijd dat je er nu zo lang mee bezig bent? Klinkt wel goed hoor allemaal, alles weer fris en fruitig!
Ik zal de deur nog even uit, nog even mn nieuwe schoenen bij de schoenmaker brengen, even vragen of hij de leren bandjes ietsje kan oprekken, en dan mn Snaakje weer ophalen!
Mleen, ik word al moe als ik het lees, denk je er ook aan om voldoende rust te nemen, je bent nog herstellende he!

Moon, ik zit daar ook mee, te weinig ruimte voor te veel spullen
Roos, hopelijk wordt het beter als straks een paar kastjes in elkaar gezet zijn.

Maar als ik bijv lees op het weggeeftopic wat men zoal op zolder heeft en foto's zie van die zolders..... dan weet ik wel waarom ik teveel spullen heb. Ik heb helemaal geen berging.

(dat staat er een beetje raar maar ik bedoel waarom ik veel spullen niet kwijt kan - tent, backpack, koffer, tuinmeubels etc)

Myleen, wat doe je veeeeeeeeeel!

Aan de ene kant wel lekker maar ik hoop dat je ook wat rust neemt af en toe.

Hoewel ik niet van de hoed en de rand weet wat je mankeert of mankeerde... denk ik dat je best wat meer tijd mag nemen voor de dingen. Maar wel fijn als het klaar is!
Lekker gevoel toch MV, dat de boel zo opgeruimd is!
De realiteit haalt de werkelijkheid in

Mv Wat een werkdag weer meis!

Maroon fijn Snaak weer bij je!
Beterschap Roos.

Ik zag vanmorgen opeens de tijd en moest bijna weg. Nog ruim op tijd aanwezig hoor Best lekker gewerkt op een nieuwe locatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven