Entertainment alle pijlers

Dat mens van Boulevard

11-07-2012 18:48 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dusss

Ik erger me nogal aan die nieuwe van RTL Boulevard.

Sinds (volgens mij) gisteren zit er een nieuwe presentatrice en ik vind haar niet leuk.

Begint iedere keer te praten als een ander nog aan het woord heeft.

Wie is zij?

En wat vinden jullie van haar?
Ik dacht wel, bij Leontien; zou ze iets hebben 'laten doen'. Het viel me laatst toen ze te gast was bij een ander programma ook al op (bij de wenkbrauwen)
Leontien zit de hele uitzending te duckfacen, bloedirritant!
Naar aanleiding van dit topic ben ik nu wel nieuwsgierig geworden,kijk zelden RTL boulevard. Zit meestal naar show nieuws te kijken op SBS 6.
Jim&Jan mogen van mij invallen bij Boulevard

Jan heeft meer ervaring maar Jim leert snel:-))
quote:winkelfanaat schreef op 17 juli 2012 @ 18:38:

Is jojanneke naar huis gestuurd?Krijg ik nog antwoord of hoe zit dat?
quote:winkelfanaat schreef op 31 juli 2012 @ 09:35:

[...]

Krijg ik nog antwoord of hoe zit dat? Er was van tevoren al bekend dat zij het maar 1 week zou doen. Nu tijdens de vakantieperiode hebben ze iedere week een andere gastpresentator.
En uit deze tijdelijke vervangers voor 1 week wordt een vaste vervanger gekozen in de plaats van Umberto...
quote:ElleMichelle schreef op 31 juli 2012 @ 11:20:

En uit deze tijdelijke vervangers voor 1 week wordt een vaste vervanger gekozen in de plaats van Umberto...Ik ga voor Froukje !
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ik voor Jim&Jan,als de ene niet kan invallen dan kan de andere wel:-))
Aaah oke, he dat lucht op zeg!
quote:ElleMichelle schreef op 31 juli 2012 @ 11:20:

En uit deze tijdelijke vervangers voor 1 week wordt een vaste vervanger gekozen in de plaats van Umberto...Heeft het publiek inspraak?
Ik kan me niet voorstellen dat Jim of Jan dat gaan worden. Ik vind ze er niet voor geschikt.
OOOHHH ik hoop zo dat Leontien heel gauw uit beeld verdwijnt.

Wat doet zij overdreven; haar manier van praten, bewegen, de anderen aankijken; maakt met haar hoofd een draai van zowat 180 graden, zet eerst hele grote ogen op, dan gaat die mond naar voren, lippen stijf op elkaar, knijpt haar ogen dicht (of zou ze een visuele handicap hebben gekregen), en dan dat accent. Probeert daarnaast ook nog eens glamoreus a la van der Vaart over te komen maar ik zie zo weinig vrouw(elijks) in haar.

***en ik had me nog zo voorgenomen niet meer zo gauw te oordelen, doe ik het weer***
Ik vind Leontien juist een leuke vrouw.

Heel aardig en toegankelijk.
Jammer dat wij straks niet mogen stemmen wie na de grote vakantie boulevard mag gaan presenteren.
Het is maar voor inval Winston komt weer terug na zijn bedenkselprogramma voor de zomervakantie,ik kom bij je eten...
Dat vind ik wel zo'n draak van een programma. Als hij al die invallers dat nou laat presenteren
quote:kippenkont schreef op 31 juli 2012 @ 08:25:

Leontien zit de hele uitzending te duckfacen, bloedirritant!

Nu je het zegt. Dat doet ze eigenlijk best vaak als ze op t.v. is.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ohhh ik kan Leontien 'Duckface' van Moorsel niet meer aanzien
Vanavond gekeken en moest er wel om gniffelen.

Steeds als ze uitgesproken was ging het mondje weer in de stand.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Ze was net ook weer in de reclame van becel te zien, het is net een oud wijf met dat stijve kapsel en die pruillip.... Afschuwelijk!
Ik vond Jim Bakker Boulevard heel leuk presenteren.
Jim deed het steeds beter hoop dat hij mag invallen.Winston zit er maandag weer...
Wie is tegenwoordig die Belg bij boulevard? Vreemd.
quote:sondra_74 schreef op 08 augustus 2012 @ 22:59:

Wie is tegenwoordig die Belg bij boulevard? Vreemd.Inderdaad, nèt niet hè...
conversation = awareness

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven