VRLK
vrijdag 11 april 2008 om 21:50
quote:Morrie schreef op 11 april 2008 @ 21:48:
Maar werden je borsten ook elke zwangerschap groter dan Anky?
1 voordeel, als ik stuwing heb, ga ik waarschijnlijk sowieso niet in bikini dus dan is mijn bikiniprobleem al opgelost .Dat idee heb ik wel Morrie, dat mijn borsten elke keer groter werden. Ik moest echt een beetje aan mezelf wennen en kon ook ineens sommige kleding niet goed meer aan, terwijl ik dat probleem vroeger nooit had.
Maar werden je borsten ook elke zwangerschap groter dan Anky?
1 voordeel, als ik stuwing heb, ga ik waarschijnlijk sowieso niet in bikini dus dan is mijn bikiniprobleem al opgelost .Dat idee heb ik wel Morrie, dat mijn borsten elke keer groter werden. Ik moest echt een beetje aan mezelf wennen en kon ook ineens sommige kleding niet goed meer aan, terwijl ik dat probleem vroeger nooit had.
vrijdag 11 april 2008 om 21:52
Ik denk dat ik morgen maar naar de lingeriewinkel ga. Als ze nou gewoon een zwarte bikini top hebben, dan past dat wel bij het broekje dat ik al heb.
Ik heb nu en halterbikini maar ik ben werkelijk net Pamela Anderson. Aan alle kanten zie je bolle, stevige borsten, alsof ik een siliconenvergroting heb gehad. De driehoek van de triangel bedenkt bijna alleen nog maar mijn tepels . Harrie vond dat het nog best wel kon .
Ik heb nu en halterbikini maar ik ben werkelijk net Pamela Anderson. Aan alle kanten zie je bolle, stevige borsten, alsof ik een siliconenvergroting heb gehad. De driehoek van de triangel bedenkt bijna alleen nog maar mijn tepels . Harrie vond dat het nog best wel kon .
vrijdag 11 april 2008 om 22:05
Mijn Mannie is een ENORME borstenman. Hij probeert ook nog regelmatig een slokje te nemen (inmiddels zo'n 16 maanden geleden..) en hij zit heul vaak aan andervrouws borsten. Of zo'n handje in mijn decollete, of zijn koppie erop. Nee, met recht een borstenman.
Mini zat van de week met 2 handjes eroverheen te aaien; 'ze zijn zo lekker zacht mama'. Dat was wel erg lief.
Mini zat van de week met 2 handjes eroverheen te aaien; 'ze zijn zo lekker zacht mama'. Dat was wel erg lief.
vrijdag 11 april 2008 om 22:08
vrijdag 11 april 2008 om 22:08
Arme Wind
Ik lach je niet uit, maar hoe je het omschrijft is wel komisch. Net als de Pamelavoorgevel van Morrie.
Bij mij scheelde het elke keer net een cupmaat. Geen megaborsten gehad eigenlijk. Ja, die twee dagen stuwing, maar verder viel het erg mee. Werd dus niet echt erger bij volgende kinderen.
Nano slaapt net. Had verdorie op kdv van 12-16u geslapen
Doet hij thuis nou nooit..
Ik lach je niet uit, maar hoe je het omschrijft is wel komisch. Net als de Pamelavoorgevel van Morrie.
Bij mij scheelde het elke keer net een cupmaat. Geen megaborsten gehad eigenlijk. Ja, die twee dagen stuwing, maar verder viel het erg mee. Werd dus niet echt erger bij volgende kinderen.
Nano slaapt net. Had verdorie op kdv van 12-16u geslapen
Doet hij thuis nou nooit..
vrijdag 11 april 2008 om 22:13
Ik ga morgen naar de lingeriewinkel heb ik besloten. Laat ik ze opmeten en dan weet ik of ze echt zoveel groter zijn, of dat ze vooral veel ronder zijn. En dan weet ik ook wat voor maat bikinibovenstukje ik moet, en bh's. En die koop ik dan, en dan koop ik nog wat wijde shirts. En zo ga ik de komende maanden dan door het leven
.
Meave, ben je nog verder gekomen met je afvalperikelen? Zo noem ik het maar even in 1 woord....
Meave, ben je nog verder gekomen met je afvalperikelen? Zo noem ik het maar even in 1 woord....
vrijdag 11 april 2008 om 22:13
Hier zijn ze niet zo subtiel. Als Minimeis begint te huilen roepen er 2 peuters synchroon: "Maaaammmmmaaaaa, Minimeis heeft honger!" en wordt mijn shirt van mijn lijf getrokken en mijn BH opengejast. Vervolgens zitten ze er dan met hun neus bovenop, al kreten slakend in de trant van "Oh, mama, het gaat veel te hard, het spuit uit je borsten, pas op mama, Minimeis verslikt zich, oh, alles wordt nat. Mama, mag ik ook een keer proberen te drinken".
Leuk joh, als je in het openbaar moet voeden .
Leuk joh, als je in het openbaar moet voeden .
vrijdag 11 april 2008 om 22:14
Met holle rug en adem in red ik potloodtest nog wel. Als ik gewoon sta is het op het randje denk ik
Nano bladdert echt aan alle kanten nu. Net toen zijn sokken uitgingen hing echt letterlijk het hele vel van de onderkant van zijn grote teen los. Hebben we er dus voorzichtig afgeknipt.
Het zijn echt dikke vellen, dus wat er onder zit is heel rozerood. Arm ventje.. hoewel hij er geen last van lijkt te hebben.
Best een onsmakelijk verhaal eigenlijk he.. Sorry
Nano bladdert echt aan alle kanten nu. Net toen zijn sokken uitgingen hing echt letterlijk het hele vel van de onderkant van zijn grote teen los. Hebben we er dus voorzichtig afgeknipt.
Het zijn echt dikke vellen, dus wat er onder zit is heel rozerood. Arm ventje.. hoewel hij er geen last van lijkt te hebben.
Best een onsmakelijk verhaal eigenlijk he.. Sorry