Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Nog even opnieuw mijn lijstje

Boeken

Mini capitool reisgids Parijs

Mini capitool reisgids Rome

Manon van der Heuvel - Voor de lieve vrede (afgeschreven bibliotheekboek)

Gillian Riley - Minder eten

Susanne Hühn - Loslaten en je ideale gewicht bereiken

Herbjorg Wassmo - Het huis met de blinde serre

Herbjorg Wassmo - De stile kamer

Herbjorg Wassmo - Huidloze hemel

Tom Lanoye - Heldere hemel

Kader Abdolah - De kraai

Joost Zwagerman - Duel

Luca Spaghetti - Vriendschap in Rome

Stephanie Meyer - Het korte tweede leven van Bree Tanner

Petra Nemcova - Vaarwel mijn liefste

Carol Bolt - Het boek met alle antwoorden

Brooke Shields - In de schaduw van mijn geluk

Somaly Mam - De stilte van de onschuld

Een heleboel schoolboeken: Zowel van VMBO theoretisch als van MBO toerisme.

Dvd's

Richting west

The best of Total Touch & Trijntje Oosterhuis

Gooische vrouwen seizoen 2

The princess diaries 1 & 2

Overig

De Flow (tijdschrift) van december

Verstelbare (kinder)skeelers, maat 35 t/m 38

Eén paar schoenen, maat 36

Twee paar dezelfde schoenen, maat 37 en 38

Eén fotohouder:

Je kan me bereiken op GewoonJuul@gmail.com
Zag net een hele mooie buffetkast bij ons in de kelder staan. Krijg dat ding in m'n eentje (+ kind) echt nooit van z'n plek. Zou ook niet weten waar ik hem dan tijdelijk moet laten want de berging zit al tot de nok toe vol.

Hopelijk staat hij er over een paar uur nog, dan kan manlief mee helpen sjouwen (tenzij hij er niets aan vindt. Ding moet helemaal afgeschuurd en opnieuw geschilderd worden...)
o, nu er iemand over een bonneboekje praat. Ik heb ook nog een aantal kortingsbonnen van 'lekker leven'. (deze bonnen geven korting, dus niet gratis) Korting op bv;

dreft, ariel, nescafe, appelsientje, pamepers, ariel, always, optimel, dash, duster, goroeie start, pyamapapje, gilette,

Het boekje is niet meer compleet, de bonnen die ik zelf gebruik heb ik er dus al uit gehaald. Ik heb nog 40 bonnen over (snel geteld)

Je kan deze bonnen gewoon bij bv de Jumbo aan de kassa geven, korting wordt direct berekend. Dus niets met geld terugstorten op je rekening ofzo.

Iemand interesse?
Gaby030,

Je pakketje is binnen! Ik ben er echt blij mee. Eindelijk mooie opscheplepels. Alles is ook echt als nieuw. Super bedankt voor de moeite!

Ik ga binnenkort eens kijken wat ik nog meer hier kan aanbieden.
quote:Weekend schreef op 31 juli 2012 @ 18:28:

@italie_meisje: ik heb wel interesse in de kluitman thrillers, jeugd sentiment!! Die leende ik vroeger over en over bij de bieb! Lijkt me geweldig om ze nog eens te kunnen lezen.je mag mij wel even mailen: italiemeisjeviva @ hotmail.nl
quote:watervrouw2 schreef op 30 juli 2012 @ 23:01:

Heb nog een JJ-dekbedovertrek 1persoons. Kan geen foto vinden online dus kan dat woensdag zelf regelen. Lichtblauw met jeroentje en catootje veelvuldig erop (o.a. voor de tv).

watervrouw2 atgmailpuntcom1-persoons (standaard, volwassenmaat), 1 kussensloop ene zijde Catootje, andere zijde Jeroentje. Strijken doe ik niet voor je

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AEI648QG-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K8HSCKSN-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-K4RYBSEW-D.jpg
Zomaar een vraag tussendoor. Ik zie dat er van alles bij iedereen bezorgd is de afgelopen dagen. Is het kind van Zaza toevallig ook al afgeleverd door PostNL de ooievaar? Vind het spannend worden.
quote:luni schreef op 31 juli 2012 @ 14:41:

[...]

Ik dacht het te weten maar ben er niet zeker van, heb m ook best een tijd geleden zelf gekeken.

Ik zal thuis even spieken en het laten weten.Vuurbloempje, het is precies seizoen 5
@ Molly, ik denk ook dat er bij Zaza wat bezorgd wordt. Het is zo rustig aan haar kant.
quote:Soppie300 schreef op 31 juli 2012 @ 18:46:

Gaby030,

Je pakketje is binnen! Ik ben er echt blij mee. Eindelijk mooie opscheplepels. Alles is ook echt als nieuw. Super bedankt voor de moeite!

Ik ga binnenkort eens kijken wat ik nog meer hier kan aanbieden.

Graag gedaan hoor!

Ik had het bijna allemaal dubbel dus het lag maar in de la te liggen!

Fijn dat jij er nu blij mee bent!
quote:molly74 schreef op 31 juli 2012 @ 18:56:

Zomaar een vraag tussendoor. Ik zie dat er van alles bij iedereen bezorgd is de afgelopen dagen. Is het kind van Zaza toevallig ook al afgeleverd door PostNL de ooievaar? Vind het spannend worden. Gisteravond laat was ze nog hier maar vandaag heb ik haar nog niet gespot.... Ben ook benieuwd!!
quote:gaby030 schreef op 31 juli 2012 @ 19:04:

[...]

Graag gedaan hoor!

Ik had het bijna allemaal dubbel dus het lag maar in de la te liggen!

Fijn dat jij er nu blij mee bent!

We zullen hier goed voor ze zorgen

Maar wat een leuk topic is dit. Als ik dit had geweten had ik niet al mijn goede kleding in de kledingbak gegooid
quote:molly74 schreef op 31 juli 2012 @ 18:56:

Zomaar een vraag tussendoor. Ik zie dat er van alles bij iedereen bezorgd is de afgelopen dagen. Is het kind van Zaza toevallig ook al afgeleverd door PostNL de ooievaar? Vind het spannend worden.

ze heeft nog niet eens bedankt voor de zwembroekjes..........geintje, geintje, geintje

Die ligt vast te puffen, hopelijk heeft ze prettige weeen en is haar meisje er snel! oohhh spannend toch altijd weer he en ik ken haar niet eens
Hmm, grote beval-kans dus vandaag. Maar goed dat het niet zo warm is vandaag.

Raadseltje voor jullie: hoe wordt een (Zaza)zebra geboren?

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

Streepje voor streepje!
quote:Soppie300 schreef op 31 juli 2012 @ 19:07:

[...]

We zullen hier goed voor ze zorgen

Maar wat een leuk topic is dit. Als ik dit had geweten had ik niet al mijn goede kleding in de kledingbak gegooid

Goed zo!!

Ja, dat had ik ook! Vlak voor dit topic had ik al een heleboel weggedaan...
quote:molly74 schreef op 31 juli 2012 @ 19:10:

Hmm, grote beval-kans dus vandaag. Maar goed dat het niet zo warm is vandaag.

Raadseltje voor jullie: hoe wordt een (Zaza)zebra geboren?

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

..

Streepje voor streepje!
quote:hanglamp schreef op 31 juli 2012 @ 15:09:

@zaza + @tammiek, het behang is net binnen, super bedankt!! Tammiek, wat een mooie postzegelverzameling :-), is ook bijna kunst! en Zaza, die vogels krijgen een mooi plekje in de boom!

Ben nu ook al bij bouwmarkt geweest, heel pakket stalen mee. Maar ik mis nog wat echt lekker knalroze behang met een printje. Ook iets in een grasgroene kleur zoek ik nog. Heeft iemand misschien nog wat liggen..over van de baby/kinderkamer? Alvast bedankt! postvakblabla@gmail.com

JeeJ, blij dat mijn pakjes ook eindelijk aankomen!

Tsja, onze roze invasie heb je al, maar het rozen behang komt op kleine stukjes niet zo tot zijn recht he?

Evt. een paar pronkstukjes van Pip van Marktplaats trekken en die dan een prominente plek geven? Die hebben wel echt heeeeele mooie behangetjes.

Maar misschien heeft iemand nog wel een stukkie Pip thuis liggen voor je?

(toch eigenlijk van de zotte dat je moet betalen voor iemand zijn behang restjes...)

Je kan in elk geval al gaan ontwerpen en bedenken!
quote:joda schreef op 31 juli 2012 @ 19:08:

[...]

ze heeft nog niet eens bedankt voor de zwembroekjes..........geintje, geintje, geintje

Die ligt vast te puffen, hopelijk heeft ze prettige weeen en is haar meisje er snel! oohhh spannend toch altijd weer he en ik ken haar niet eensYes, je bent ze eindelijk kwijt
Zaza, nog niet streepje voor streepje bevallen
quote:designed schreef op 31 juli 2012 @ 15:50:

o ja, en hij is er 19 uur!

*heb voor de rest geen trauma opgelopen van gisteren hoor *

Woehahaha. Stelletje vrouwen zijn jullie ook.

Merder vanochtend schuldig, jij nu een trauma...
Chips, ze is er nog. Ons niet te lang laten wachten anders, daar kunnen we heul slecht tegen!
o f*ck, ze leest gewoon stiekem mee. ssssttttt
quote:Zaza_zebra schreef op 31 juli 2012 @ 19:24:

[...]

Woehahaha. Stelletje vrouwen zijn jullie ook.

Merder vanochtend schuldig, jij nu een trauma... maar nu allebei happy! Ik een legere tuin (yeah!) en een leuke magneet-plaat van Winnie de Poeh voor onze kleine (superlief!!), en designed een poets-klus verwijderd van heerlijk BBQ-en!
quote:Merder schreef op 31 juli 2012 @ 19:31:

[...]

maar nu allebei happy! Ik een legere tuin (yeah!) en een leuke magneet-plaat van Winnie de Poeh voor onze kleine (superlief!!), en designed een poets-klus verwijderd van heerlijk BBQ-en!Eind goed, al goed!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven