Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 31 juli 2012 om 13:48
Nogmaals:
Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.
Mooie spiegel van licht eikenhout.
Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.
Blackberry hoesje met Proxy Sensor!
Haarverf John Frieda 5A Mid Ash Brown
Ik woon in omgeving Tiel.
Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.
Mooie spiegel van licht eikenhout.
Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.
Blackberry hoesje met Proxy Sensor!
Haarverf John Frieda 5A Mid Ash Brown
Ik woon in omgeving Tiel.
dinsdag 31 juli 2012 om 13:50
quote:italie_meisje schreef op 26 juli 2012 @ 20:49:
Hier even een lijstje van wat ik nog heb met de foto's.
- roze pet
[afbeelding]
- beren beeldjes verzameling ongeveer 25 a 30 stuks verschillende grotes en soorten. Ooit vroeger beren verzameld.
- rokje edc by esprit maat 36, van ex gekregen paste toen al niet uit beleefdheid paar keer aangehad
[afbeelding]
- cd rek
[afbeelding]
- foto houder
[afbeelding]
- pluchen koe spaarpot, maakt geluid als je er geld in gooit ( wel beetje smoezelig)
[afbeelding]
- lamp
[afbeelding]
- keepers handschoenen voor volwassenen:
[afbeelding]
- decoratie reigers:
[afbeelding]
- twee beeldjes:
[afbeelding]
- kaarsen standaarden van messing, moeten wel gepoetst worden:
[afbeelding]
- kleine kerstboom ( 75 cm)
- spel titanic, ligt beschadigd door weerplekken
- spel kruissom, soort scrabble maar dan met sommen
- kinder kapstok met beren:
[afbeelding]
Mailen kan naar italiemeisjeviva @ hotmail.comOok nogmaals
Hier even een lijstje van wat ik nog heb met de foto's.
- roze pet
[afbeelding]
- beren beeldjes verzameling ongeveer 25 a 30 stuks verschillende grotes en soorten. Ooit vroeger beren verzameld.
- rokje edc by esprit maat 36, van ex gekregen paste toen al niet uit beleefdheid paar keer aangehad
[afbeelding]
- cd rek
[afbeelding]
- foto houder
[afbeelding]
- pluchen koe spaarpot, maakt geluid als je er geld in gooit ( wel beetje smoezelig)
[afbeelding]
- lamp
[afbeelding]
- keepers handschoenen voor volwassenen:
[afbeelding]
- decoratie reigers:
[afbeelding]
- twee beeldjes:
[afbeelding]
- kaarsen standaarden van messing, moeten wel gepoetst worden:
[afbeelding]
- kleine kerstboom ( 75 cm)
- spel titanic, ligt beschadigd door weerplekken
- spel kruissom, soort scrabble maar dan met sommen
- kinder kapstok met beren:
[afbeelding]
Mailen kan naar italiemeisjeviva @ hotmail.comOok nogmaals
dinsdag 31 juli 2012 om 13:51
quote:italie_meisje schreef op 26 juli 2012 @ 20:53:
Boeken:
droomvriendinnen omnibus
- het complete babyboek - Karin Schutt
- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed
- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!
- Charles den tex - onmacht
- montinac - zij is slank want zij eet.
- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje
- boekje over tarotkaarten
- kluitman thrillers:
mc summer: de laatste nacht
richie tankersley cusick: doodsbang
richie tankersley cusiek: de strandwacht
richie tankersley cusiek: ben ik de volgende?
carol ellis: wat moet hij van me?
carol ellis: het raam
carol ellis: doodse stilte
a. bates: verdwenen
r.l. stine: de babysitter 2
r.l.l stine de waarschuwing.
en een stapel tijdschriften. verschillende ( gezondnu, happinezz, en nog een paar)
en de boeken. Ben nog bezig met de kleding uitzoeken.
Dus dat volgt nog ( niks bijonders, maar misschien net iets wat iemand kan gebruiken/mooi vind)
Boeken:
droomvriendinnen omnibus
- het complete babyboek - Karin Schutt
- Tina topper 56 Cathy Hopkins - Alles komt goed
- Tina topper 58 Cherry Whytock- wat een zootje!
- Charles den tex - onmacht
- montinac - zij is slank want zij eet.
- s.o.s. dierenkliniek - het ondeugende aapje
- boekje over tarotkaarten
- kluitman thrillers:
mc summer: de laatste nacht
richie tankersley cusick: doodsbang
richie tankersley cusiek: de strandwacht
richie tankersley cusiek: ben ik de volgende?
carol ellis: wat moet hij van me?
carol ellis: het raam
carol ellis: doodse stilte
a. bates: verdwenen
r.l. stine: de babysitter 2
r.l.l stine de waarschuwing.
en een stapel tijdschriften. verschillende ( gezondnu, happinezz, en nog een paar)
en de boeken. Ben nog bezig met de kleding uitzoeken.
Dus dat volgt nog ( niks bijonders, maar misschien net iets wat iemand kan gebruiken/mooi vind)
dinsdag 31 juli 2012 om 13:52
quote:mika65 schreef op 31 juli 2012 @ 13:50:
En nu ga ik nog wat in mijn huishouden doen, zit hier helemaal hyper te wezen dat ik spulletjes heb gekregen en mijn stofzuiger blijft maar liggen
Weet nog wel een adres waar je mag komen schoonmaken.
Kan je goed afwassen? Die roept mij namelijk heel hard.
En nu ga ik nog wat in mijn huishouden doen, zit hier helemaal hyper te wezen dat ik spulletjes heb gekregen en mijn stofzuiger blijft maar liggen
Weet nog wel een adres waar je mag komen schoonmaken.
Kan je goed afwassen? Die roept mij namelijk heel hard.
dinsdag 31 juli 2012 om 13:53
quote:luna30v schreef op 31 juli 2012 @ 11:54:
Vraag aan iedereen :
Wat vinden jullie ervan als er mensen die nog nooit op het forum geweest zijn hier mee komen doen. Uiteraard OOK met geven.
Ik merk dat als ik mensen vertel over wat we hier doen dat ze enthousiast zijn en vragen naar de website . Ben nu nog wat terughoudend met die gegevens uitdelen.. Wat vinden jullie??
ik vind dit forum super! het is leuk om te zien dat er nog zoveel mensen om elkaar geven die elkaar niet/nauwelijks kennen.
wat bedreft mensen die hier de boel zitten te flessen. je hebt het gauw genoeg door en die mensen blijven dan toch niet hangen. karma...
wel vind ik dat de berichten super snel gaan (en het is nog maar vakantie...) ik lees later alle berichten wel maar reageer vaak dan niet omdat het "onderwerp" allang gepasseerd is. vind het zelf zo stom om honderd berichten later pas te reageren.
Vraag aan iedereen :
Wat vinden jullie ervan als er mensen die nog nooit op het forum geweest zijn hier mee komen doen. Uiteraard OOK met geven.
Ik merk dat als ik mensen vertel over wat we hier doen dat ze enthousiast zijn en vragen naar de website . Ben nu nog wat terughoudend met die gegevens uitdelen.. Wat vinden jullie??
ik vind dit forum super! het is leuk om te zien dat er nog zoveel mensen om elkaar geven die elkaar niet/nauwelijks kennen.
wat bedreft mensen die hier de boel zitten te flessen. je hebt het gauw genoeg door en die mensen blijven dan toch niet hangen. karma...
wel vind ik dat de berichten super snel gaan (en het is nog maar vakantie...) ik lees later alle berichten wel maar reageer vaak dan niet omdat het "onderwerp" allang gepasseerd is. vind het zelf zo stom om honderd berichten later pas te reageren.
dinsdag 31 juli 2012 om 13:56
@Rezaa, ik had in het 2e topic gereageerd op je vraag of iemand geinteresseerd was in een zwangershaps-fotoshoot. Ik ben een paar daagjes ziek geweest en heb het forum niet meer gechecked. Ik ben nu ruim 7 maanden zwanger en ben zeer zeker geinteresseerd! Mocht de fotoshoot nog steeds beschikbaar zijn, wil je me dan mailen op:
blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl
Ik heb nog even geen puf om heel topic 2 en 3 door te lezen waar de post stond, sorry.... En alvast bedankt!
UCChick, ik had eerder al gepost dat Willemeen de witte ballerina's mooi vond en paste tijdens de mini-meet, dus helaas zijn ze vergeven!
blondie5vivaforum apestaart hetemail punt nl
Ik heb nog even geen puf om heel topic 2 en 3 door te lezen waar de post stond, sorry.... En alvast bedankt!
UCChick, ik had eerder al gepost dat Willemeen de witte ballerina's mooi vond en paste tijdens de mini-meet, dus helaas zijn ze vergeven!
dinsdag 31 juli 2012 om 14:41
dinsdag 31 juli 2012 om 15:09
@zaza + @tammiek, het behang is net binnen, super bedankt!! Tammiek, wat een mooie postzegelverzameling
, is ook bijna kunst! en Zaza, die vogels krijgen een mooi plekje in de boom!
Ben nu ook al bij bouwmarkt geweest, heel pakket stalen mee. Maar ik mis nog wat echt lekker knalroze behang met een printje. Ook iets in een grasgroene kleur zoek ik nog. Heeft iemand misschien nog wat liggen..over van de baby/kinderkamer? Alvast bedankt! postvakblabla@gmail.com
Ben nu ook al bij bouwmarkt geweest, heel pakket stalen mee. Maar ik mis nog wat echt lekker knalroze behang met een printje. Ook iets in een grasgroene kleur zoek ik nog. Heeft iemand misschien nog wat liggen..over van de baby/kinderkamer? Alvast bedankt! postvakblabla@gmail.com
dinsdag 31 juli 2012 om 15:27
Jubbel de jubbel de jubbel! Even heel snel want ik moet echt even in mijn nieuwe jurkje naar de supermarkt om een nieuw gerecht uit mijn nieuwe kookboek te gaan proberen! Super leuk lieve Jessie (Onwijs leuk kaartje, was echt even ontroerd ) en, Oh God ben je forumnaam even kwijt, sorry sorry! Maar ben er dus heel blij mee! Thanx lieve meiden
dinsdag 31 juli 2012 om 15:31
quote:seara schreef op 31 juli 2012 @ 15:28:
@Pliert, dat jurkje was van mij haha. Dus hij past? Super meid, veel plezier ermee!
Oh hahaha! Voelde mij al zo'n oen, het gekke was dat jij wel in mijn achterhoofd zat maar ik dacht dus dat ik het fout had hahaha! Nee heel blij mee! Nogmaals bedankt!
Zo en nu ga ik echt naar de supermark
@Pliert, dat jurkje was van mij haha. Dus hij past? Super meid, veel plezier ermee!
Oh hahaha! Voelde mij al zo'n oen, het gekke was dat jij wel in mijn achterhoofd zat maar ik dacht dus dat ik het fout had hahaha! Nee heel blij mee! Nogmaals bedankt!
Zo en nu ga ik echt naar de supermark
dinsdag 31 juli 2012 om 15:31