Entertainment alle pijlers

Justin Bieber concert

31-07-2012 16:53 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik heb effe een vraagje,ik heb voor de verkaardag van mn dochter een kaartje voor het concert van Justin Bieber gekocht,tuurlijk laat ik haar niet alleen en ga ik ook meekijken naar die knul.

Heeft iemand daar ervaringen mee?Word je omvergelopen door gillende pubers?Wij hebben middenplein staanplaats,hoe kunnen we onze plaats herkennen?Moeten wij er heel snel naartoe rennen?Is er een JustinBiebershop met bv tshirt enz?Kan je een handtekening krijgen na afloop?enzenzenz.Het is voor zn concerttour Believe,ik ben er zelf ook fan van(ben redelijk jong haha)En hou van die knul.Weet iemand wat het schema is van zn concert?

Alvast bedankt

Groetjes Senna
Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoe oud je dochter is?
quote:bettypage schreef op 31 juli 2012 @ 17:57:

[afbeelding]Je mag het niet over andere forumsters hebben! ()
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Even heel flauw maar wel belangrijk: Denk je nog aan gehoorbescherming?

http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/partyplug/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:Tickel schreef op 31 juli 2012 @ 18:35:

Even heel flauw maar wel belangrijk: Denk je nog aan gehoorbescherming?

http://www.alpine.nl/gehoorbescherming/partyplug/Vind ik helemaal niet flauw, juist een erg zinvolle opmerking. Zeker met duizenden pubermeisjes aan het gillen wil je ze wel in hebben om nog wat van de muziek te horen (en je verdere leven ook normaal kan horen)
quote:EvenWatAnders schreef op 31 juli 2012 @ 18:37:

[...]

Vind ik helemaal niet flauw, juist een erg zinvolle opmerking. Zeker met duizenden pubermeisjes aan het gillen wil je ze wel in hebben om nog wat van de muziek te horen (en je verdere leven ook normaal kan horen)

OMG......ben even gaan googlen op schreeuwende meiden......

Hier wil je niet tussen staan en dan te bedenken dat dit nog een klein groepje is als je het vergelijk met het aantal meiden bij een concert

schreeuwende fans bij Justin
Ik vind het wel cool hoor Senna dat je naar Justin Bieber gaat! Superleuk cadeau voor je dochter en als je er zelf ook nog lol aan beleefd is het helemaal leuk natuurlijk!

Aan gillende pubers zeker geen gebrek!

De zaal zal waarschijnlijk verdeeld zijn in een aantal 'vakken'. De bewegwijzering in de zaal/stadion/concerthal wijst waarschijnlijk vanzelf welke kant je op moet. Ben je op tijd/lig je 's ochtends voor de deur/ren je net als die pubermeiden gillend de zaal in, dan sta je waarschijnlijk vooraan in het betreffende vak. Ben je gewoon op een normale tijd aanwezig, heb je kans dat je achteraan in jouw vak staat, wat dus niet perse hoeft te betekenen dat dat ook achterin de zaal is (wellicht is er nog een vak achter jullie vak).

In de 'ontvangsthal' staat vast en zeker een stand waar je tshirts, cd's, petjes etc. kunt kopen. Zo'n stand is meestal zowel voor als na het concert geopend. Handtekening zou ik niet op rekenen.

Veel plezier!

http://www.youtube.com/watch?v=p-AIJeQHMmU
quote:Muisje32 schreef op 31 juli 2012 @ 18:59:

Ik vind het wel cool hoor Senna dat je naar Justin Bieber gaat! Superleuk cadeau voor je dochter en als je er zelf ook nog lol aan beleefd is het helemaal leuk natuurlijk!

Aan gillende pubers zeker geen gebrek!

De zaal zal waarschijnlijk verdeeld zijn in een aantal 'vakken'. De bewegwijzering in de zaal/stadion/concerthal wijst waarschijnlijk vanzelf welke kant je op moet. Ben je op tijd/lig je 's ochtends voor de deur/ren je net als die pubermeiden gillend de zaal in, dan sta je waarschijnlijk vooraan in het betreffende vak. Ben je gewoon op een normale tijd aanwezig, heb je kans dat je achteraan in jouw vak staat, wat dus niet perse hoeft te betekenen dat dat ook achterin de zaal is (wellicht is er nog een vak achter jullie vak).

In de 'ontvangsthal' staat vast en zeker een stand waar je tshirts, cd's, petjes etc. kunt kopen. Zo'n stand is meestal zowel voor als na het concert geopend. Handtekening zou ik niet op rekenen.

Veel plezier!

Dit klopt niet.

Sennatjuh, er zijn helemaal GEEN staplaatsen, dus dat kan helemaal niet dat je staplaatsen hebt. Je hebt ook in de zaal/veld een ZITplaats, vaste stoel. Vak en stoelnummer weet je en dat is jouw stoel dus je hoeft niet te zoeken of te dringen. Vorig jaar was die beveiliging heel streng en mocht zelf niemand gaan staan.

En ja, er is genoeg te koop.

Ja, veel lawaai en nee, geen handtekeningen.

En mijn kinderen hebben genoten.
Ik heb mijn zusje vorig jaar naar JB in Oberhausen gebracht en OMG wat een gillende tieners en een drukte.

Wees maar op tijd en neem genoeg drinken mee voor de wachttijd.

Sterkte.
quote:misskerss schreef op 31 juli 2012 @ 19:14:

Ik heb mijn zusje vorig jaar naar JB in Oberhausen gebracht en OMG wat een gillende tieners en een drukte.

Sterkte.

Lang wachten is niet nodig, je hebt een VASTE zitplek, ook in het veld.

En het is ook voor tieners.

En doe een Tena om, want je wilt je staplaats natuurlijk niet af staan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 31 juli 2012 @ 19:17:

[...]

En doe een Tena om, want je wilt je staplaats natuurlijk niet af staan.Er zijn geen staplaatsen!
quote:hgjb schreef op 31 juli 2012 @ 19:21:

[...]

Er zijn geen staplaatsen!Dan is TO ook nog eens genaaid met haar kaartje?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 31 juli 2012 @ 19:22:

[...]

Dan is TO ook nog eens genaaid met haar kaartje? Dat vroeg ik mij af, of het wel een kaartje is van het officiële ticketburo, Eventim. Hoop het wel voor haar.
Dat gegil van die bak vissen OMG
quote:-no-nick- schreef op 31 juli 2012 @ 19:26:

Dat gegil van die bak vissen OMG Dat is zo, maar ach, ik doe het voor mijn kind.
quote:Danique4 schreef op 31 juli 2012 @ 17:22:

[...]

Lijkt er totaal niet op,zn haar is verandert.
quote:Silvy schreef op 31 juli 2012 @ 18:00:

Mag ik vragen hoe oud jij bent en hoe oud je dochter is?Mn dochter 13,ik 33.
Wanneer gaan jullie eigenlijk en waar? En waar heb je die tickets gekocht?

Sterkte.Staanplaatsen,plaatsen waar je moet staan,snapje?
quote:sennatjuh schreef op 31 juli 2012 @ 20:03:

[...]

Staanplaatsen,plaatsen waar je moet staan,snapje?Als je naar het Gelredome gaat, dan zijn er GEEN staanplaatsen! Waar heb je je tickets gekocht?
Staat vermeld op de site van het Gelredome;

De populariteit van Justin Bieber kent geen grenzen. Drie jaar na de uitbraak van de ‘Bieberfever’ kunnen we inmiddels spreken van een ‘Bieber-epidemie’. Het 18-jarige Canadese idool scoort hit na hit en breekt record na record. Via zijn muziek en via social media veroverde hij al bijna 23 miljoen meisjesharten. Voor alle Nederlandse fans is er goed nieuws: op zaterdag 13 april 2013 staat Justin Bieber op het podium van GelreDome. Het concert is in ‘seated setting’, oftewel: de tickets betreffen allemaal zitplaatsen.
quote:hgjb schreef op 31 juli 2012 @ 19:25:

[...]

Dat vroeg ik mij af, of het wel een kaartje is van het officiële ticketburo, Eventim. Hoop het wel voor haar.Sportpaleis ANTWERPEN,niet het Gelredome,daar was ik te laat voor een kaartje.
quote:sennatjuh schreef op 31 juli 2012 @ 20:03:

[...]

Staanplaatsen,plaatsen waar je moet staan,snapje?

En de staanplaatsen bestaan dus alleen nog maar uit zitplaatsen , snap je?

Alleen zitplaatsen wegens hysterische fans

De organisatie van Justin Bieber heeft onlangs aangegeven dat bezoekers van Biebers concerten alleen zitplaatsen kunnen bestellen. Staanplaatsen zouden tot onveilige situaties kunnen leiden. Zo zouden de jonge fans elkaar kunnen verdrukken als zij proberen om zo dicht mogelijk bij hun idool in de buurt te komen.

In Oslo zijn onlangs nog gewonden gevallen toen een aantal fans hysterisch werden bij het zien van hun grote idool. Om deze reden is het van belang dat zoveel mogelijk veiligheidsmaatregelen worden getroffen om de Bieber-gekte in goede banen te kunnen leiden.

http://www.rang1tickets.n ... eber-Verkocht-330idn.html
quote:sennatjuh schreef op 31 juli 2012 @ 20:10:

[...]

Sportpaleis ANTWERPEN,niet het Gelredome,daar was ik te laat voor een kaartje.

\

Oh gek, want via de officiele site kan je gewoon nog kaarten kopen voor het Gelredome.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven