Help!

01-08-2012 11:48 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
drama
Jellinek
Lastig. Jullie zijn pas net samen en je liegt nu al.

Je zegt dat je je drugs gebruik onder controle hebt maar hebt er nu al tegen haar over gelogen.

Als dit mij was overkomen was ik klaar met deze prille relatie.

Je zou nog kunnen proberen met haar te praten en door een jaar eerlijk te zijn haar vertrouwen terug kunnen winnen. Maar ik kan dat niet voor haar invullen.
Is zij wel iemand waar je een relatie mee moet hebben? En waarom een heel betoog over dat je een goede vent bent? Je hebt een terugval gehad, dat kan iedereen overkomen. Vind t heel vervelend voor je. Edit: liegen over je gebruik vind ik wel heel kwalijk!

Denk dat je er verstandig aan doet om uit de buurt te blijven van mensen die gebruiken, op welke manier dan ook. Je hebt een probleem met drugs en je kunt er niet mee omgaan. Dan moet je de kat ook niet op het spek binden. Zoek hulp om te voorkomen dat deze terugslag het begin van een nieuwe periode vol druggebruik wordt en hoe pijnlijk ook, neem afscheid van deze vrouw.
Ten eerste....'ruim 30 jaar', dat vind ik een goeie, die ga ik onthouden! Zo blijf je toch een beetje 30...

Maar nu over je probleem, want dat is het...een drugsprobleem, zoek hulp!!

Wat betreft 'je meisje'...wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten. Je hebt haar vertrouwen beschaamd, misschien vergeeft ze je, misschien niet...en dan zal het een goede les voor je zijn.
ik ben afgehaakt bij " me persoonlijkheid"
quote:klaasje78 schreef op 01 augustus 2012 @ 11:48:

Beste lezers,

Ik ben een man van ruim 30 jaar en heb net een relatie van meer dan een maand met een super lieve mooie meid. Echt een schatje, echt waar ik gelijk zielsveel van hou.

Eigenlijk ben ik hier al afgehaakt. Hoe kan je nu binnen een maand zeggen dat je van iemand houdt?! Wat betekent het dat nog als je dat zegt?

Dat klinkt me ongezond, of niet erg emotioneel volwassen.
Zeg maar Spijker.
De andere dames hebben overigens een goed punt. Deze vrouw is sowieso niet goed voor jou. Jij moet ver blijven van alles dat met drugs te maken heeft.
Hmm, als ik haar was zou ik hier verder geen zin in hebben. Teveel drama.

Wat je kan doen? Professionele hulp zoeken. Lijkt me sowieso goed, nog los van of deze relatie te redden valt. Door serieus iets aan het probleem te gaan doen, geeft ze je misschien nog een kans.

Maar damn, je hebt al in de eerste maand laten zien hoe makkelijk en hoe goed je glashard kan liegen. Dat is nogal wat. Mijn advies aan haar zou zijn om heel hard weg te rennen.
Sorry, OP is te lang en zonder witregels ertussen ook niet vlotjes te lezen.
Oh en in godsnaam: stop met drugs. Je kunt er niet mee omgaan, dus stop ermee. En neem ook afstand van mensen die gebruiken.
Zeg maar Spijker.
Je hebt geen 'zwak' je hebt een verslaving. En de enige remedie is kneiterhard stoppen. Voor altijd. En nooit meer iets gebruiken. Verslaafden kunnen niet recreatief gaan gebruiken en verslaafden liegen omdat ze hun verslaving belangrijker vinden dan hun parnter.

Oh, en na een maand kun je niet zielsveel van iemand houden. Na een maand ben je verliefd.
quote:klaasje78 schreef op 01 augustus 2012 @ 11:48:

Beste lezers,

Ik ben een man van ruim 30 jaar en heb net een relatie van meer dan een maand met een super lieve mooie meid. Echt een schatje, echt waar ik gelijk zielsveel van hou. In die maand hebben we al van alles meegemaakt: heel veel goede ervaringen (erg open tegen elkaar en onze uitstraling van gelukkigheid) maar nu ook slechte ervaringen....Onmogelijk!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Nina_22 schreef op 01 augustus 2012 @ 11:55:

ik ben afgehaakt bij " me persoonlijkheid"Ik ben afgehaakt toen ik zag dat een volwassen man zich Klaasje noemt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:mali30 schreef op 01 augustus 2012 @ 12:19:

[...]

Onmogelijk!

Als een man na een maand al tegen je zegt dat hij "zielsveel" van je houdt dan moet je altijd in je achterhoofd houden dat je op een bepaald punt in je leven vermoord in een stadsparkje ligt....

Dat is wat ik er altijd bij denk...
quote:Nina_22 schreef op 01 augustus 2012 @ 11:55:

ik ben afgehaakt bij " me persoonlijkheid"Flauw.
Naar een afkickkliniek, zorgen dat je nooit meer bij drugs in de buurt komt, heel duidelijk naar haar uitspreken dat je een verslavingsprobleem hebt en dus ook nooit, maar dan ook nooit meer geconfronteerd wil worden met haar recreative drugsgebruik, en heel hard hopen dat ze zo 'zielsveel' van je houdt dat ze je nog een kans geeft.
O, de OP is alweer weg.

(Mijn motto staat hier toepasselijk onder)
quote:rob_uit_zeist schreef op 01 augustus 2012 @ 12:07:

Sorry, OP is te lang en zonder witregels ertussen ook niet vlotjes te lezen.Ik vind hem vrij kort en bondig
Help! Drama --> ok.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:charlottew88 schreef op 01 augustus 2012 @ 12:22:

[...]

Ik ben afgehaakt toen ik zag dat een volwassen man zich Klaasje noemt.

hahahaha!

quote:Murdoch schreef op 01 augustus 2012 @ 12:32:

Flauw.Jij bent vast gezellig op feestjes. hahaha
Hihi.

Als de hilarische grap was dat je zelf wel weet dat het 'mijn' is: gefeliciteerd alsmede

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven