Laat op het forum?
zaterdag 12 april 2008 om 01:25
Ikke, snap ik maar al te goed hoor, bij mij gaf de doorslag in het feit dat de kinderkamers zo aangeslagen waren.
Solei, heerlijk kan dat zijn he? even wegdromen over vroeger?
En direct, daar kan ik een boek over schrijven, wat dat betreft ben ik blij dat ik nu 32 ben, niet meer zo onzeker en ook niet meer zo'n extreme flapuit.
Merken jullie ook verschil in (ietsje) ouder worden en de mate waarin je jezelf manifisteerd?
Solei, heerlijk kan dat zijn he? even wegdromen over vroeger?
En direct, daar kan ik een boek over schrijven, wat dat betreft ben ik blij dat ik nu 32 ben, niet meer zo onzeker en ook niet meer zo'n extreme flapuit.
Merken jullie ook verschil in (ietsje) ouder worden en de mate waarin je jezelf manifisteerd?
zaterdag 12 april 2008 om 01:26
Haha, herkenbaar van dat niet meer naar huis willen. Ik heb meer heimwee gehad toen ik terug in Nederland was als toen ik daar ging wonen. Ik was er kapot van dat ik weer in ons koude kikkerlandje was.
Ik wilde eerst nog wel terug, maar later niet meer. Vooral toen ik met X was hoefde het niet zo nodig van mij. Nu ik weer alleen ben, kriebelt het wel weer af en toe. Maar het lijkt me nu wel een grote stap. Het is nu vast veel moeilijker om daar een beetje een (sociaal) leven op te bouwen dan toen als student, met alle andere uitwisselingsstudenten om me heen die in dezelfde situatie zaten.
Ik wilde eerst nog wel terug, maar later niet meer. Vooral toen ik met X was hoefde het niet zo nodig van mij. Nu ik weer alleen ben, kriebelt het wel weer af en toe. Maar het lijkt me nu wel een grote stap. Het is nu vast veel moeilijker om daar een beetje een (sociaal) leven op te bouwen dan toen als student, met alle andere uitwisselingsstudenten om me heen die in dezelfde situatie zaten.
zaterdag 12 april 2008 om 01:28
zaterdag 12 april 2008 om 01:30
@Soleil: 1 op 1 herkenbaar. Alleen wil ik nu niet meer terug omdat ik de Amerikanen gewoon geen leuk volk meer vind. Ze zijn me te nationalistisch (wat ook wel logisch is met zo'n groot lang) en te bekrompen. Maargoed...toen ik 21 was was het het land van de onbegrensde mogelijkheden
En ook ik zat toen als aupair volop in het studentenleven aldaar..alleen hoefde ik niet te studeren maar voor een paar hele lieve meiden te zorgen. Stuk makkelijker dan al die college's haha
@Gizzie: Ik denk dat ik me niet anders manifesteer nu ik iets ouder wordt (auw) maar ik leer wel. Soms is het handiger om wat diplomatieker te zijn. Mijn mening is niet altijd de enige mening (dat is weleens anders geweest)
En ook ik zat toen als aupair volop in het studentenleven aldaar..alleen hoefde ik niet te studeren maar voor een paar hele lieve meiden te zorgen. Stuk makkelijker dan al die college's haha
@Gizzie: Ik denk dat ik me niet anders manifesteer nu ik iets ouder wordt (auw) maar ik leer wel. Soms is het handiger om wat diplomatieker te zijn. Mijn mening is niet altijd de enige mening (dat is weleens anders geweest)
zaterdag 12 april 2008 om 01:31
De Dyna Band is een latex weerstand trainings band en is al sinds 1986 in Nederland verkrijgbaar via Body Works International BV. Deze weerstandsbanden worden zowel gebruikt door partikulieren als in de professionele fitness industrie en hebben menig persoon geholpen om fit te worden en het lichaam structureel te trainen einde qoute
Ik weet niet waar dat mens haar dband voor gebruikt!!!!! maar bij normaal gebruik hoort het ding niet te stinken!!
Ik weet niet waar dat mens haar dband voor gebruikt!!!!! maar bij normaal gebruik hoort het ding niet te stinken!!
zaterdag 12 april 2008 om 01:32
Ja ik mer wel verschil nu ik wat ouder ben. Ik ben nog steeds redelijk direct en ik zeg ook wel wat ik vind of denk, maar kan het iets genuanceerder brengen en ook wat beter tot 10 tellen dan vroeger. En soms besef ik ook dat ik misschien beter helemaal mijn mond kan houden.
Mijn mening heeft me vroeger wel eens in de problemen gebracht
Helaas kunnen mijn ogen nog altijd niks vebergen, dus mensen weten nog steeds wat ze aan me hebben of hoe ik echt ergens over denk, of ik nu wil of niet.
Helaas kunnen mijn ogen nog altijd niks vebergen, dus mensen weten nog steeds wat ze aan me hebben of hoe ik echt ergens over denk, of ik nu wil of niet.
zaterdag 12 april 2008 om 01:33
quote:Ikke1971 schreef op 12 april 2008 @ 01:30:
@Gizzie: Ik denk dat ik me niet anders manifesteer nu ik iets ouder wordt (auw) maar ik leer wel. Soms is het handiger om wat diplomatieker te zijn. Mijn mening is niet altijd de enige mening (dat is weleens anders geweest)dat bedoel ik (denk ik) ook. het gaat allemaal wat soepeler
@Gizzie: Ik denk dat ik me niet anders manifesteer nu ik iets ouder wordt (auw) maar ik leer wel. Soms is het handiger om wat diplomatieker te zijn. Mijn mening is niet altijd de enige mening (dat is weleens anders geweest)dat bedoel ik (denk ik) ook. het gaat allemaal wat soepeler
zaterdag 12 april 2008 om 01:35
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2008 @ 01:32:
Ja ik mer wel verschil nu ik wat ouder ben. Ik ben nog steeds redelijk direct en ik zeg ook wel wat ik vind of denk, maar kan het iets genuanceerder brengen en ook wat beter tot 10 tellen dan vroeger. En soms besef ik ook dat ik misschien beter helemaal mijn mond kan houden.
Zo beleef ik het ook, precies.
Ik gooide er ook maar zomaar even een stelling in
Zo beleef ik het ook, precies.
Ik gooide er ook maar zomaar even een stelling in
zaterdag 12 april 2008 om 01:36
quote:iry schreef op 12 april 2008 @ 01:34:
Oh die dynaband,haha! die heb ik ook ooit gehad (zet mij voor tellsell en ik koop alles!)
Nou dat ding stinkt idd enorm naar latex.
Nachtforummen is dus een stuk goedkoper dan s'nachts voor de tv zitten?? haha
Enne.... wat deed je met dat ding dan? Heb je hem nu aan Jonge God gegeven voor zijn buikspieren of ligt hij ergens stof te happen (die band dan bedoel ik he? Niet die jonge god..)
En Iry..hoezo ben je niet zo geconcentreerd? Gaat het wel goed met je?
Oh die dynaband,haha! die heb ik ook ooit gehad (zet mij voor tellsell en ik koop alles!)
Nou dat ding stinkt idd enorm naar latex.
Nachtforummen is dus een stuk goedkoper dan s'nachts voor de tv zitten?? haha
Enne.... wat deed je met dat ding dan? Heb je hem nu aan Jonge God gegeven voor zijn buikspieren of ligt hij ergens stof te happen (die band dan bedoel ik he? Niet die jonge god..)
En Iry..hoezo ben je niet zo geconcentreerd? Gaat het wel goed met je?
zaterdag 12 april 2008 om 01:37