spoed vraag

31-07-2012 18:47 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie o wie weet waar je terrecht kan als je man je met kinderen en al op straat gooit?

Zonder enige reden.

Familie gaat niet lukken door ziekte en vrienden hebben hun huizen al vol met eigen familie.

Hoop dat iemand me kan helpen.

Groetjes van mijke
Binnen drie weken heb je echt wel een huis hoor. Mijn collega had vorig jaar brand, het huis was onbewoonbaar. Ze hebben tijdelijk in een vakantiehuisje gelogeerd meteen vanaf dag 1 na de brand.
Geloof er geen snars van, van het hele verhaal niet. Waarom zou je in Godsnaam op een forum zitten terwijl je uit huis gegooid wordt? Dan heb je wel wat anders te doen, lijkt me.
basisonderwijs in utrecht vanaf 20aug,

voortgezet onderwijs vanaf 27aug
Mitros heeft een hoop wisselwoningen beschikbaar. Voor de mensen uit Kanaleneiland die uit hun asbesthuizen moesten. Maar veel mensen willen niet zo'n wisselwoning. Misschien kun je daar achteraan?
Ik zou de crisisopvang en het blijf vrijhouden voor de mensen voor wie het bedoeld is.

Google eens naar een woonhotel. Is betaalbaar en vanuit daar kun je nadenken over verdere stappen..
3 weken inderdaad. Maar dit is toch een spoedvraag? Over 3 weken betreft het geen "spoed" meer.

Je hebt toch wel vrienden/familie die een bank over hebben? Morgen naar woningbouw en urgentie aanvragen. Ik had binnen een maand een woning. Moet je natuurlijk wel aan de eisen voldoen.
Huur een stacaravan of huisje op een camping in de de buurt voor de komende weken. Stap naar de woningbouw, vraag urgentie aan (als dat überhaupt kan, de regels zijn heel streng), doe een rondje makelaars en vraag naar koopwoningen die te huur staan op zoek naar lange termijn.

Blijf van mijn lijf lijkt me niet op zijn plaats, omdat je niet mishandeld wordt. Je bent "gewoon" dakloos.
Als jij en kids op zijn adres staan ingeschreven bij je gemeente, mag hij jullie niet op eigen beweging zomaar op straat zetten van de een op andere dag.

Vraag maar na bij de instanties; gemeente, Jurisisch Loket, sociale dienst etc etc.
Stacaravan, ¤ 185 per week

huisje voor 4 personen ¤ 399,-
quote:Annewiep schreef op 31 juli 2012 @ 21:41:

Morgen naar woningbouw en urgentie aanvragen.En dit. Goede kans dat je in aanmerking komt omdat je inwonende kinderen hebt.
Ik begrijp de paniek niet.

Waarom ga je met je kinderen bij een man in huis wonen die je er ook zomaar weer uit kan gooien?

Als jij geen back up hebt, dan moet je als de wiedeweerga zorgen dat jij een eigen veilig plek voor je kinderen creëert. Een plek waar niemand jou zomaar uit kan gooien. En hou dat zo, hoe 'aantrekkelijk' de mannen ook zijn die voorbij komen.
Vervelend meid, Ik snap niet waarom sommige dit nep vinden omdar ze op het forum is,.Je kan ook via je mobiel. Ik heb geen nieuwe tips voor je maar, wil je wel sterkte websen .
Op welke termijn wordt je er trouwens niet meer wonen? Vanaf nu nu nu niet meer, of vanaf morgen? Volgende week? Volgende maand?
quote:feeks schreef op 31 juli 2012 @ 19:41:

Waarom een blijf van mn lijf huis? Waarom politie? Het is zijn huis, zij moet eruit met haar ( en niet die van hem dus) kinderen. Ze heeft nergens recht op.Dat is niet waar.
quote:goddess78 schreef op 31 juli 2012 @ 19:53:

Wat bedoel je met niet geloofwaardig?

Denk je soms dat dit niet echt is?

Dat ik aandacht aan het trekken ben ofzo?

Nou dat is dus echt niet zo dat kan ik je verzekeren.

Ben op dit moment bij familie maar kan hier ook niet langer blijven helaas.

Het blijf van mijn lijfhuis hier heeft helaas pas vanaf september plek.

Dus vandaar dat ik zo omhoog zit.

Naar de politie gaan heeft ook vrij weinig zin denk ik aangezien hij mij niks aan gedaan heeft.Je hebt meer rechten dan dat je denkt.
Ik heb zin om die vent van jou een laag op zn flikker ter geven.

Waar woont ie?
In utrecht krijg je hier, voor zover ik weet, geen urgentie voor.

Maar er valt waarschijnlijk altijd wel iets te regelen.
Hier ook niet.

Maar goed.

Je kan een vrouw met kinderen niet zomaar opm straat zetten.

Echt zin om die man een pak rammel te geven.
quote:dolores007 schreef op 01 augustus 2012 @ 09:19:

Hier ook niet.

Maar goed.

Je kan een vrouw met kinderen niet zomaar opm straat zetten.

Echt zin om die man een pak rammel te geven.

Als het huis van hem is, kan hij dat wel zomaar. Het zijn niet zijn eigen kinderen, dus de ex staat in zijn recht.

Helaas voor TO, zwaar kut, maar de ex valt, buiten dat het niet zo heel aardig is gedaan, en dat er geen mogelijkheid is geboden tot een oplossing te komen for the time being, niets aan te rekenen.

TO zal een eigen woonruimte moeten zoeken, voor dit soort gevallen wordt tegenwoordig geen urgentie meer gegeven, en het leger des heils en een blijf van mijn lijf huis is niet voor dit soort zaken bedoeld.
Dus nu mag moeders onder een brug slapen?

Dr kinderen kwijt?

Alleen omdat hij een aarshole is?
Daarom zou ik niet zomaar bij iemand in gaan wonen.

Niet zonder ook rechten te hebben.

Ik woon nu in een huurhuis.

Maar als hij een eigen koop wioning wil, dan ga ik niet mee.

Ik geef niemand de sleutel van mijn leven.

Want als het er op aan komt, is iedereen in staat je kapot te maken.

Wel als ze dat kunnen.

Maar goed, volgens mij mag je koste wat kost niet zomaar iemand die jaren bij je inwoont de straat op gooien.

En zeker geen kinderen,.
quote:dolores007 schreef op 01 augustus 2012 @ 10:18:Ik geef niemand de sleutel van mijn leven.Wat een mooie sterke uitspraak .
Ben je getrouwd met deze man? Volgens je eerder topics wel. Dan kan en mag hij je volgens mij niet zomaar op straat gooien. Heb je een inkomen zelf?
quote:dolores007 schreef op 01 augustus 2012 @ 10:16:

Dr kinderen kwijt?

Nou nou nou.

God weet wat Moeders uitgevreten heeft...

(hem bedonderd, zwanger van een ander, bankrekening geplunderd, zijn computer gekraakt... ik noem een paar zijwegen)
conversation = awareness
quote:dolores007 schreef op 01 augustus 2012 @ 10:16:

Dr kinderen kwijt?

Wat wéét je nou eigenlijk? Heb je feiten en gebeurtenissen die wij, andere forummers, niet hebben? Zou je niet eerst de andere kant moeten horen? TO geeft nergens antoord op, hoe kan je nu zo blind varen op dat beetje info wat zij ons geeft?

En ook dit: dat je hem een pak rammel wilt geven, tjonge... stoer hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven