Laat op het forum?
zaterdag 12 april 2008 om 02:01
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2008 @ 01:58:
Dat is wel lekker, dat hij een dagjemocht thuisblijven om uit te zieken. Kuchend in de klas is ook niks (ik heb daar vroeger op school regelmatig voor op mijn kop gehad. dan dachten ze dat ik het expres deed, omdat het zo enorm veel lawaai maakte. Rare lui, leraren...).
Echt? tsss. Nou als een leerkracht het lef in zijn lijf zou hebben tegen mijn kind daarover,komt iry even een bezoekje brengen.
Maar idd,dat dacht ik ook,dat kuchend in de klas niet handig is.Leek mij ook rot voor hem.
Dat is wel lekker, dat hij een dagjemocht thuisblijven om uit te zieken. Kuchend in de klas is ook niks (ik heb daar vroeger op school regelmatig voor op mijn kop gehad. dan dachten ze dat ik het expres deed, omdat het zo enorm veel lawaai maakte. Rare lui, leraren...).
Echt? tsss. Nou als een leerkracht het lef in zijn lijf zou hebben tegen mijn kind daarover,komt iry even een bezoekje brengen.
Maar idd,dat dacht ik ook,dat kuchend in de klas niet handig is.Leek mij ook rot voor hem.
zaterdag 12 april 2008 om 02:18
Haha, dat kan ik nu ook, beleefd iemand op zijn plek wijzen. Behalve als ik echt echt echt pissig ben, hoor, dan lukt het me niet.
Maar het grappige is, dat beleefd iemand op zijn nummer zetten, vaak nog veel beter werkt. dan zijn zij degene die kwaad worden. En op de een of andere manier word ik dan steeds rustiger, maar ook steeds scherper. En zij nog kwader
Maar het grappige is, dat beleefd iemand op zijn nummer zetten, vaak nog veel beter werkt. dan zijn zij degene die kwaad worden. En op de een of andere manier word ik dan steeds rustiger, maar ook steeds scherper. En zij nog kwader
zaterdag 12 april 2008 om 02:26
Toen mijn middelste nog klein was vond hij het altijd leuk om het geld in de parkeerautomaat te doen en bonnetje te pakken. Gaat natuurlijk niet zo snel. had een vrouw achter mij het lef om mijn kind opzij te duwen(!) met de mededeling dat ze wel wat beters te doen had. Toen heeft iry 5 minuten nonchelant voor het automaat gestaan en gevraagd of ze mij ook opzij durfde te duwen.Wel kinderachtig van mij,maar ik kookte! Mijn zoon was zich rot geschokken.
zaterdag 12 april 2008 om 02:28