Laat op het forum?
zondag 13 april 2008 om 03:40
zondag 13 april 2008 om 03:42
haha Iry, dat wordt nog jaren plakken!
Ik heb het gelukkig wel redelijk bijgehouden. Ik heb er allee bijna nooit iets bijgeschreven, dus nu weet ik niet meer welke foto's nou eigenlijk waar en wanneer gemaakt zijn. Ook niet echt handig.
Leuk om te horen dat je nog niet vergeten bent, toch?
Welterusten!!
Ik heb het gelukkig wel redelijk bijgehouden. Ik heb er allee bijna nooit iets bijgeschreven, dus nu weet ik niet meer welke foto's nou eigenlijk waar en wanneer gemaakt zijn. Ook niet echt handig.
Leuk om te horen dat je nog niet vergeten bent, toch?
Welterusten!!
zondag 13 april 2008 om 03:57
Terusten Iry.
Ik hou het redelijk goed bij, heb echt zo n 3 meter fotoboeken staan van onze buitenlandse jaren en onze kinderen. Echt leuk. Als je er eenmaal voor gaat zitten, gaat het ook altijd wel snel.
Maar 18 jaar inhalen, *kuch* nee, dat lijkt me een hopeloze zaak.
PP vond het vandaag wel lekker lenteweer. Morgen wordt het slecht dus? Jammer.
Ik hou het redelijk goed bij, heb echt zo n 3 meter fotoboeken staan van onze buitenlandse jaren en onze kinderen. Echt leuk. Als je er eenmaal voor gaat zitten, gaat het ook altijd wel snel.
Maar 18 jaar inhalen, *kuch* nee, dat lijkt me een hopeloze zaak.
PP vond het vandaag wel lekker lenteweer. Morgen wordt het slecht dus? Jammer.
zondag 13 april 2008 om 03:59
Nou ja zeg!!
Ploft ie op de bank,eet twee appelflappen op,ligt ie nu al te slapen!!!!
Tsss.... blijf ik daar voor op. Niets gewend zeg. daar snapt deze die hard ff niets van, Hoe kan je binnen 10 minuten twee appelflappen op eten en gelijk liggen slapen????
Moet ik dat nog naar boven krijgen. En die gooi ik niet zo over mijn schouder om hem vervolgens in bed te gooien.
Hij krijgt huisarrest!!! zo!
Ploft ie op de bank,eet twee appelflappen op,ligt ie nu al te slapen!!!!
Tsss.... blijf ik daar voor op. Niets gewend zeg. daar snapt deze die hard ff niets van, Hoe kan je binnen 10 minuten twee appelflappen op eten en gelijk liggen slapen????
Moet ik dat nog naar boven krijgen. En die gooi ik niet zo over mijn schouder om hem vervolgens in bed te gooien.
Hij krijgt huisarrest!!! zo!