Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
woensdag 1 augustus 2012 om 20:22
quote:molly74 schreef op 01 augustus 2012 @ 19:39:
Gaby: Tinkerdel ofzoiets heeft een paar blz. terug iets aan je gevraagd over de strandtas (mocht je het gemist hebben).
Ik heb het gezien maar ik heb helemaal geen strandtas!! Hahaha! Dat had ik ook al hier geschreven, ik weet ook niet meer wie het dan wel was...
Gaby: Tinkerdel ofzoiets heeft een paar blz. terug iets aan je gevraagd over de strandtas (mocht je het gemist hebben).
Ik heb het gezien maar ik heb helemaal geen strandtas!! Hahaha! Dat had ik ook al hier geschreven, ik weet ook niet meer wie het dan wel was...
woensdag 1 augustus 2012 om 20:26
quote:lottekeNL schreef op 01 augustus 2012 @ 20:21:
Hé, daar is Zaza. Ik ga dus niet vandaag zeggen. Ik zeg negen dagen na de uitgerekende datum, maar ik weet niet welke dat is.
Zoooo, jij weet hoe je snel vrienden moet maken!
Nee hoor, dan heb ik haar verblijfsvergunning al ingetrokken.
Er uut met dat kiend!
Hé, daar is Zaza. Ik ga dus niet vandaag zeggen. Ik zeg negen dagen na de uitgerekende datum, maar ik weet niet welke dat is.
Zoooo, jij weet hoe je snel vrienden moet maken!
Nee hoor, dan heb ik haar verblijfsvergunning al ingetrokken.
Er uut met dat kiend!
woensdag 1 augustus 2012 om 20:30
ik heb het volgende in de aanbieding:
MAG schoenen maat 39
zwart leren laarsjes maat 39
werk/school/laptop tas
handtasje nr. 1
handtasje nr. 2
make up tasje met rits en spiegel aan de binnenkant
rokje maat m
]
make up (max factor foundation nr. 70 naturel, rimmel black mascara, cocos body creme, div. proefjes)
2 lampen ca. 33 cm hoog
je kunt me mailen tammiek @ hotmail .nl
MAG schoenen maat 39
zwart leren laarsjes maat 39
werk/school/laptop tas
handtasje nr. 1
handtasje nr. 2
make up tasje met rits en spiegel aan de binnenkant
rokje maat m
]
make up (max factor foundation nr. 70 naturel, rimmel black mascara, cocos body creme, div. proefjes)
2 lampen ca. 33 cm hoog
je kunt me mailen tammiek @ hotmail .nl
woensdag 1 augustus 2012 om 21:00
Bij mij hadden ze een foutje gemaakt, ze waren mij en mijn moeder vergeten (bijna 27 jaar geleden dit..) Ik kwam (uit mezelf) eruit bij 43 weken. En ik wilde toen zo graag dat ik in de lift besloten had eruit te komen Jammer genoeg werd ik toen weer opgesloten, in de couveuse
Mijn moeder heeft 3 super bevallingen gehad. 1 op de ziekenhuisgang onderweg naar de kamer, 1 op het toilet en ik in de lift. Ik hoop dat dat bij mij ook zo voorspoedig zal gaan En bij jou ook zaza!
Mijn moeder heeft 3 super bevallingen gehad. 1 op de ziekenhuisgang onderweg naar de kamer, 1 op het toilet en ik in de lift. Ik hoop dat dat bij mij ook zo voorspoedig zal gaan En bij jou ook zaza!
woensdag 1 augustus 2012 om 21:06
quote:creed schreef op 01 augustus 2012 @ 20:43:
Ik heb bij de Gamma twee gratis toegangskaarten gehad voor het TT circuit Assen 5 augustus normaal 12 euro per kaartje.
Ik kan ze zo naar iemand toesturen.
Is heel lief, maar je kan ze ook downloaden. ( ze doen alsof het kaarten zijn die geld kosten maar je kan de kaarten gewoon gratis downloaden)
Scheelt weer verzendkosten.
Ik heb bij de Gamma twee gratis toegangskaarten gehad voor het TT circuit Assen 5 augustus normaal 12 euro per kaartje.
Ik kan ze zo naar iemand toesturen.
Is heel lief, maar je kan ze ook downloaden. ( ze doen alsof het kaarten zijn die geld kosten maar je kan de kaarten gewoon gratis downloaden)
Scheelt weer verzendkosten.
woensdag 1 augustus 2012 om 21:06
Ik heb heul erg meelij met de te-laat ex-zwangeren.
Maar mooi niet dat ik mee ga doen in jullie rage.
Zoon was 2 dagen te vroeg, en deze dame ligt ook al goed ingedaald en heeft al voorweeen opgelevert. Ik doe het gewoon NIET, ik weiger.
Als ze dr niet in een week uit is, dan stop ik ermee.
Doe ik mn gewone kleren weer aan en ga gewoon weer op mijn buik slapen enzo. Jammer de bammer, je moet een beetje streng zijn voor dat grut!
Chocolover, lief, maar op zich vind ik het prima om pietsie langzamer te bevallen zodat ik gewoon de verloskamer haal hoor.
Overigens, ik heb kortingsstickers van de Prenatal liggen.
Iemand interesse?
Maar mooi niet dat ik mee ga doen in jullie rage.
Zoon was 2 dagen te vroeg, en deze dame ligt ook al goed ingedaald en heeft al voorweeen opgelevert. Ik doe het gewoon NIET, ik weiger.
Als ze dr niet in een week uit is, dan stop ik ermee.
Doe ik mn gewone kleren weer aan en ga gewoon weer op mijn buik slapen enzo. Jammer de bammer, je moet een beetje streng zijn voor dat grut!
Chocolover, lief, maar op zich vind ik het prima om pietsie langzamer te bevallen zodat ik gewoon de verloskamer haal hoor.
Overigens, ik heb kortingsstickers van de Prenatal liggen.
Iemand interesse?
woensdag 1 augustus 2012 om 21:07
xayrax, ik heb de dvd-tjes binnen. Ik ben er helemaal blij mee. Niet alleen ik Ik las hardop de titels op richting man en zoon (die normaal heel oostindisch doof is) hoort me nu natuurlijk wel: "dolfje weerwolfje?, K3?" "mag ik kijken???????"
En dus heeft hij al een stuk van het concert bekeken. Het valt hier dus heel goed in de smaak.
Nogmaals heel erg bedankt; het had niet gehoeven, maar ben er wel heel blij mee.
En dus heeft hij al een stuk van het concert bekeken. Het valt hier dus heel goed in de smaak.
Nogmaals heel erg bedankt; het had niet gehoeven, maar ben er wel heel blij mee.