Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Hé, daar is Zaza. Ik ga dus niet vandaag zeggen. Ik zeg negen dagen na de uitgerekende datum, maar ik weet niet welke dat is.
quote:molly74 schreef op 01 augustus 2012 @ 19:39:

Gaby: Tinkerdel ofzoiets heeft een paar blz. terug iets aan je gevraagd over de strandtas (mocht je het gemist hebben).

Ik heb het gezien maar ik heb helemaal geen strandtas!! Hahaha! Dat had ik ook al hier geschreven, ik weet ook niet meer wie het dan wel was...
De strandtas was van Seara.
quote:lottekeNL schreef op 01 augustus 2012 @ 20:21:

Hé, daar is Zaza. Ik ga dus niet vandaag zeggen. Ik zeg negen dagen na de uitgerekende datum, maar ik weet niet welke dat is.

Zoooo, jij weet hoe je snel vrienden moet maken!

Nee hoor, dan heb ik haar verblijfsvergunning al ingetrokken.

Er uut met dat kiend!

Mijne kwam ook negen dagen te laat. En ik weiger het om de enige te zijn
Liedjepiedje, je vlop ligt klaar, maar ik heb het vandaag niet gered tot de brievenbus.

Morgen gaat ie dus op de bus.
ik heb het volgende in de aanbieding:

MAG schoenen maat 39

zwart leren laarsjes maat 39

werk/school/laptop tas

handtasje nr. 1

handtasje nr. 2

make up tasje met rits en spiegel aan de binnenkant

rokje maat m

]

make up (max factor foundation nr. 70 naturel, rimmel black mascara, cocos body creme, div. proefjes)

2 lampen ca. 33 cm hoog

je kunt me mailen tammiek @ hotmail .nl
quote:lottekeNL schreef op 01 augustus 2012 @ 20:28:

Mijne kwam ook negen dagen te laat. En ik weiger het om de enige te zijn Baas boven baas, mijn oudste was 12 dagen te laat
.
Neeeheeee Zazaaaaaa! Waarom nou! Dit heb ik dus ook altijd bij de staatsloterij, altijd zo dichtbij
quote:maylea schreef op 01 augustus 2012 @ 20:31:

[...]

Baas boven baas, mijn oudste was 12 dagen te laat

Sjonge. NIET jaloers

Ik werd vooral moe van alle mensen die vroegen of er nog niks was. Jawel hoor, ze is er al een week maar ik heb gewoon lekker niks gezegd
En ik al zeuren toen die van mij 10 dagen te laat was
quote:lottekeNL schreef op 01 augustus 2012 @ 20:36:

[...]

Sjonge. NIET jaloers

Ik werd vooral moe van alle mensen die vroegen of er nog niks was. Jawel hoor, ze is er al een week maar ik heb gewoon lekker niks gezegd Hahaha ja erg herkenbaar
quote:pliert schreef op 01 augustus 2012 @ 20:37:

En ik al zeuren toen die van mij 10 dagen te laat was Dat is inderdaad wel wat vroeg, om al te zeuren
Dat vond de flos ook, het ziekenhuis vond dat dan weer niet :-D
Ik heb bij de Gamma twee gratis toegangskaarten gehad voor het TT circuit Assen 5 augustus normaal 12 euro per kaartje.

Ik kan ze zo naar iemand toesturen.
Dat klinkt meer als een dreigement

Ik doe het hoor, ik doe het.
Bij mij hadden ze een foutje gemaakt, ze waren mij en mijn moeder vergeten (bijna 27 jaar geleden dit..) Ik kwam (uit mezelf) eruit bij 43 weken. En ik wilde toen zo graag dat ik in de lift besloten had eruit te komen Jammer genoeg werd ik toen weer opgesloten, in de couveuse

Mijn moeder heeft 3 super bevallingen gehad. 1 op de ziekenhuisgang onderweg naar de kamer, 1 op het toilet en ik in de lift. Ik hoop dat dat bij mij ook zo voorspoedig zal gaan En bij jou ook zaza!
quote:maylea schreef op 01 augustus 2012 @ 20:31:

[...]

Baas boven baas, mijn oudste was 12 dagen te laat Ik win oudste was 17 dagen te laat en jongste 11 dagen. Beide hoogzomer
Ik wou dat dit topic vorig jaar al had bestaan, had ik m'n bevalling weggegeven...

( m'n kind wel gehouden natuurlijk gnagna)
Neweve, ik heb de hoekkasten opgehaald. Heel erg bedankt!!
quote:creed schreef op 01 augustus 2012 @ 20:43:

Ik heb bij de Gamma twee gratis toegangskaarten gehad voor het TT circuit Assen 5 augustus normaal 12 euro per kaartje.

Ik kan ze zo naar iemand toesturen.

Is heel lief, maar je kan ze ook downloaden. ( ze doen alsof het kaarten zijn die geld kosten maar je kan de kaarten gewoon gratis downloaden)

Scheelt weer verzendkosten.
Ik heb heul erg meelij met de te-laat ex-zwangeren.

Maar mooi niet dat ik mee ga doen in jullie rage.

Zoon was 2 dagen te vroeg, en deze dame ligt ook al goed ingedaald en heeft al voorweeen opgelevert. Ik doe het gewoon NIET, ik weiger.

Als ze dr niet in een week uit is, dan stop ik ermee.

Doe ik mn gewone kleren weer aan en ga gewoon weer op mijn buik slapen enzo. Jammer de bammer, je moet een beetje streng zijn voor dat grut!

Chocolover, lief, maar op zich vind ik het prima om pietsie langzamer te bevallen zodat ik gewoon de verloskamer haal hoor.

Overigens, ik heb kortingsstickers van de Prenatal liggen.

Iemand interesse?
xayrax, ik heb de dvd-tjes binnen. Ik ben er helemaal blij mee. Niet alleen ik Ik las hardop de titels op richting man en zoon (die normaal heel oostindisch doof is) hoort me nu natuurlijk wel: "dolfje weerwolfje?, K3?" "mag ik kijken???????"

En dus heeft hij al een stuk van het concert bekeken. Het valt hier dus heel goed in de smaak.

Nogmaals heel erg bedankt; het had niet gehoeven, maar ben er wel heel blij mee.
De bolero's zijn gereserveerd voor Soley

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven