Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Dat is nog wel erg ver weg haha ik hoop het niet voor Zaza.

Doe maar negen augustus dan, alsjeblieft
Weekend werpt met snelheid, haha.

Zaza, sneu voor je zoontje. Misschien voelt ie de nieuwe aankomst ook wel.
@ Molly74:

Het gaat gewoon door de brievenbus passen maar de exacte verzendkosten weet ik nog niet. Morgen als ik bij het postkantoor ben geweest dan weet ik die wel, en dan geef ik het door
Da's goed Mayhem, zie ik het wel in de mail verschijnen (en het pakje in de brievenbus!
Cejo, vandaag heb ik het boek ontvangen. Heb hem meteen bij de in te pakken spullen voor de vakantie gelegd. Vers leesvoer is hier altijd welkom dus ben er heel blij mee, dankjewel!

En dames die maandag een pakje van mij hebben gekregen: fijn dat het naar jullie zin is en bedankt voor de leuke reacties!
Zaza, zal ik je mijn bevallingsstijl geven? Vind je denk ik niet erg. Wel vijf dagen over datum, maar met drie krampen en een schreeuw gebeurd. Bij een eventuele tweede ( die zich dan eerst door een huge partij anticonceptie moet worstelen) moet ik bellen bij de eerste wee als ik in het zh wil bevallen, andes haal ik dat weer niet. Vond het wel netjes van moeder natuur: geen fijne zwangerschap, vijf dagen te laat, maar een eitje van een bevalling.

Italiemeisje, mail je zo over de bolero's!

Sterilisator is geresrveerd voor Blondie.
Jemig mijn kind ligt nog steeds te slapen! Dan geef ik dr toch maar niet weg ;)
aaahh delen we bevalverhalen. Leuk! wil je mijn bijzondere horen? 1ste kindje. Geen ontsluitingsweeen gehad. (gehad waarschijnlijk wel natuurlijk, niet gevoeld) In 1x 10 cm ontsluiting en persweeen. Naar het ziekenhuis met volle persweeen omdat ze niet lang genoeg aanhielden om goed te kunnen persen.

Als ik in 1x goede persweeen had gehad, was ik op de wc bevallen binnen 5 minuten. Nu binnen 2 uur.

(heb achteraf heel erg moeten wennen en verwerken. Het ging zo snel! niets fijn samen uren weeen wegpuffen en je 'rustig' voorbereiden op de bevalling)
quote:bird73 schreef op 01 augustus 2012 @ 21:07:

xayrax, ik heb de dvd-tjes binnen. Ik ben er helemaal blij mee. Niet alleen ik Ik las hardop de titels op richting man en zoon (die normaal heel oostindisch doof is) hoort me nu natuurlijk wel: "dolfje weerwolfje?, K3?" "mag ik kijken???????"

En dus heeft hij al een stuk van het concert bekeken. Het valt hier dus heel goed in de smaak.

Nogmaals heel erg bedankt; het had niet gehoeven, maar ben er wel heel blij mee.

Heel graag gedaan!

Jij had me die doos boeken ook niet op hoeven sturen en heb je toch ook gedaan!

En daar was ik zo heel blij mee dat dit voor jullie doen met veel plezier gedaan is.....
Ik heb een vraagje. Het topic gaat te snel om het helemaal bij te houden dus ik vraag het maar.

Heeft iemand een 2 pers. (zomer) dekbed over? Het verhaal is erg lang waarom maar mijn dekbed is onbruikbaar geworden en een nieuwe goedkope (18 euro) aanbieding bij de Aldi is er hier niet meer in mijn woonplaats.

Misschien kunnen we het ruilen met iets. Ik heb alleen geen fotos van de spullen die ik hier op het topic wilde zetten. Moet snel de oplader van mijn fototoestel zoeken.

Ik woon in de buurt van Amsterdam, is ook wel handig om te vermelden. En voor het geval ik antwoord mis hier op het topic geef ik mijn emailadres; mylenevalerie@hotmail.com

Mocht iemand wat over hebben, qua ruil end komen we wel uit.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goedemorgen!
quote:Mylene_Valerie schreef op 02 augustus 2012 @ 10:33:

Ik heb een vraagje. Het topic gaat te snel om het helemaal bij te houden dus ik vraag het maar.

Heeft iemand een 2 pers. (zomer) dekbed over? Het verhaal is erg lang waarom maar mijn dekbed is onbruikbaar geworden en een nieuwe goedkope (18 euro) aanbieding bij de Aldi is er hier niet meer in mijn woonplaats.

Misschien kunnen we het ruilen met iets. Ik heb alleen geen fotos van de spullen die ik hier op het topic wilde zetten. Moet snel de oplader van mijn fototoestel zoeken.

Ik woon in de buurt van Amsterdam, is ook wel handig om te vermelden. En voor het geval ik antwoord mis hier op het topic geef ik mijn emailadres; mylenevalerie@hotmail.com

Mocht iemand wat over hebben, qua ruil end komen we wel uit.

Ik heb dekbedden over, wel 'gewoon'van ikea dus je krijgt dan de hele set. Ik kan het aankomend weekend wassen voor je, kan het evt meegeven aan een collega die in Ams woont of je kan het op schiphol komen ophalen.

Het is niet supernieuw maar ook niet versleten!

Ik zou ook even ( fiets elke dag langs de Aldi!) een dekbed voor je kunnen halen, geld komt dan later wel.. ofzo?
quote:luni schreef op 02 augustus 2012 @ 11:08:

[...]

Ik heb dekbedden over, wel 'gewoon'van ikea dus je krijgt dan de hele set. Ik kan het aankomend weekend wassen voor je, kan het evt meegeven aan een collega die in Ams woont of je kan het op schiphol komen ophalen.

Het is niet supernieuw maar ook niet versleten!

Ik zou ook even ( fiets elke dag langs de Aldi!) een dekbed voor je kunnen halen, geld komt dan later wel.. ofzo?

Oh geweldig. Ik zal even de aldi bellen of ze het dekbed nog hebben. Anders ben ik ook blij met jouw dekbed hoor.

En ik kan het ophalen in Amsterdam, zou super zijn.

Zal even de Aldi bellen en dan kom ik hier terug.

Bedankt alvast. En wat zou je ervoor willen hebben? Kunnen we ook als je wilt op de mail bespreken hoor. Ik kom zo terug.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb je gemaild hoor!!
ik heb nog een doosje met proefdingetjes. Ooit via marktplaats gekocht voor mijn werk, vonden ze toen leuk, de rage is er nu een beetje vanaf en ik zit met al die monstertjes. Het meeste is niet meer te gebruiken (denk ik) creme's enzo zullen ook wel een houdbaarheidsdatum hebben.

Maar misschien vind iemand het leuk om te hebben? anders verdwijnen ze richting prullenbak.
@mylene_valerie

Is de action niet goedkoper met dekbedden?
Ik heb hier dozen vol met van alles en nog wat

Dvd,s comedy

Kindervideobanden

Carnavals kleding

boeken

Speelgoed

Zakken kleding enz enz

Wie heeft interesse is echt veel te veel om hierop te zetten

Misschien iemand voor een rommelmarkt ofzo
quote:mamasilly2009 schreef op 02 augustus 2012 @ 12:05:

Dvd,s comedy

Kindervideobanden

Carnavals kleding

boeken

Speelgoed

Zakken kleding enz enz

Das wel heeeul algemeen...

Toevallig kinderkleding voor meisjes vanaf maat 92? Of schoentjes maat 21/22? Of little people speelgoed, daar zoek ik dan weer naar voor mijn dochter!
De zwangerschapskleding die ik had gaat naar Tammiek trouwens.

Joda, niets in de prullenbak doen! Weet even niet meer wát je weg te geven had, maar ik heb al interesse als ik hoor dat er iets in de prullenbak verdwijnt. (übervrek hier)

Of was jij dat met die parfummonsters. Die zou ik sowieso wel graag willen. Dus als je ze aan mij kwijt wil, graag.
quote:mamasilly2009 schreef op 02 augustus 2012 @ 12:05:

Dvd,s comedy

Kindervideobanden

Carnavals kleding

boeken

Speelgoed

Zakken kleding enz enz

Kan je misschien een indicatie geven?

Wat voor een boeken, speelgoed, kledingmaten enzo?
Ik heb hier nog een aantal tijdschriften liggen, vooral Psychologie Magazine, misschien dat ik daar iemand blij mee kan maken? Anders gaan ze gewoon bij het oud papier.

Psychologie Magazine: Juni, Juli/Augustus, September, Oktober,November,December 2011 en Januari, Maart, April, Mei, Juni, Juli/Augustus 2012.

Flair: nr 12, 2012

Sante: Oktober en november 2011

Quest: Maart 2010 (zit nog in plastic had ik dubbel)

viva_flower_ @ live . nl
kwam dit boek nog tegen:

Ik moest nog een pakje verzenden en dingen die door de brievenbus kunnen. Heb rot dagen achter de rug maar voel me nu iets beter dus heb alles klaar gemaakt voor verzending en ga het zo weg brengen!
Hoi Hoi,

Ik heb net een pakketje met jan jansen gehad van watervrouw! Super leuk! Dank je wel! Ik heb net de kosten naar je overgemaakt!!! Super bedankt!
Za_za bedankt voor de mooie nep-bloemen ben er heel blij mee fleurt mijn dag weer op

Lieve mensen hier op dit forum ik ben nog niet door mijn boeken voorraad heen.

Have a nice day all

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven