Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Doortje ik heb gister de sealife bon ontvangen, onwijs bedankt!

Ik heb ook de prenatal kortingsbonnen liggen, maar zag dat je ze ook online kon gebruiken om de korting te krijgen,=hier staan de korting codes: http://www.prenatal.nl/diensten/stickeractie.html

iemand behoefte aan een gratis foto mok?

www.vistaprint.nl/vp35

en ook deze code kan:

www.vistaprint.nl/ouders3

als ik ooit weer eens mijn studie kamer in kan (als de baby kamer af is, en ingericht is, is de studiekamer weer begaanbaar) dan heb ik nog zakken vol kleding en waarschijnlijk ook boeken in de aanbieding, maar ben bang dat dat nog wel een maand of twee duurt....
Dames, er is even iets vervelends gebeurd in mijn lijf gister, ik heb geen puf om nu terug te lezen zal van de week even terug lezen en kijken of er evt interesse was in mijn spulletjes!
quote:molly74 schreef op 02 augustus 2012 @ 12:46:

Joda, niets in de prullenbak doen! Weet even niet meer wát je weg te geven had, maar ik heb al interesse als ik hoor dat er iets in de prullenbak verdwijnt. (übervrek hier)

Of was jij dat met die parfummonsters. Die zou ik sowieso wel graag willen. Dus als je ze aan mij kwijt wil, graag.

mail me maar op mijnbolhoedje @ hotmail.com

verwacht niet binnen 1 minuut antwoord hoor, ben straks werken.
pffff net nog een vistaprint bon ontvangen, 500 visitekaartjes+houder+stempel voor 5 euro, ipv 65,47. www.vistaprint.nl/korting97 (als je er ooit een keer wat besteld, kom je er niet meer af :D)
Wat een leuk topic is dit! Dat komt goed uit zeg, ik had me net voorgenomen om mijn huis eens drastisch te gaan "ontspullen" en nu kan ik mooi mijn spulletjes hier neerzetten.

Ik weet alleen op dit moment nog niet wat ik allemaal weg wil gaan doen dus mijn lijstje met aanbiedingen houden jullie nog even tegoed.
O, er schiet me al wel iets te binnen. Ik heb nog liggen:

- voetbalplaatjes van AH

- AH-vouchers met kortingscode voor de musical "de klein zeemeermin"
quote:Soley schreef op 02 augustus 2012 @ 12:12:

De zwangerschapskleding die ik had gaat naar Tammiek trouwens.thnx!
quote:puppy_79 schreef op 02 augustus 2012 @ 14:11:

Dames, er is even iets vervelends gebeurd in mijn lijf gister, ik heb geen puf om nu terug te lezen zal van de week even terug lezen en kijken of er evt interesse was in mijn spulletjes!

hopelijk niks ernstigs...

gewoon rustig aan doen, het komt allemaal wel
Dat was ik inderdaad met de strandtas!

quote:zonnebloem- schreef op 02 augustus 2012 @ 14:28:

O, er schiet me al wel iets te binnen. Ik heb nog liggen:

- voetbalplaatjes van AH

- AH-vouchers met kortingscode voor de musical "de klein zeemeermin"

Heb je misschien nog nr 122 van de voetbalkaartjes liggen?, dat is het enigste nummer die ik nog hebben moet om het boek vol te krijgen.

Als je het hebt wil je dan mailen naar: ronniemitchel@live.nl.
quote:seara schreef op 02 augustus 2012 @ 14:48:

Dat was ik inderdaad met de strandtas!

[afbeelding]Gaat die tas nu eindelijk eens de deur uit?!!
quote:joda schreef op 02 augustus 2012 @ 14:53:

[...]

Gaat die tas nu eindelijk eens de deur uit?!! Haha ik hoop het wel.. Wordt gek van dat ding haha.
Een Canon Pixma np 160 printer gratis af te halen in Almere.

Bij interesse graag reageren in mijn "advertentie"' bij aangeboden hier op het viva-forum. Omdat het hier zooooo snel gaat en ik verder eigenlijk dit specifieke topic niet volg. Hopelijk is dat geen probleem. Heel erg leuk topic en initiatief trouwens. Succes!
quote:ronniemitchel schreef op 02 augustus 2012 @ 14:51:

[...]

Heb je misschien nog nr 122 van de voetbalkaartjes liggen?, dat is het enigste nummer die ik nog hebben moet om het boek vol te krijgen.

Als je het hebt wil je dan mailen naar: ronniemitchel@live.nl.Aaah jammer die heb ik er helaas niet bij tussen zitten.
quote:zonnebloem- schreef op 02 augustus 2012 @ 15:02:

[...]

Aaah jammer die heb ik er helaas niet bij tussen zitten. Dank je voor het kijken
Mooi Saartje dat de sealife bon binnen is!

Flower, heb jij het jurkje binnen? Het was zo'n mooie dikke en envelop (misschien heb je het hier al gezegd, ik heb nog niet alles bijgelezen!)
@ doortje87:

Ja heb ik binnen. Is goed aangekomen.

Het jurkje is van boven alleen bij de schouders wat te wijd. Maar denk dat dat wel te verhelpen is.
Heeft er iemand toevallig nog een oplader liggen die in een samsung galaxy 1 past? Trek de mijne net kapot..
Ik ga heel brutaal iets vragen hier

Ik wil een soort 'wand' maken van een gordijn. Een soort berging creeeren daardoor.

Nu zoek ik gordijnen van 2,47 hoog. Ivm financiën lijkt het me beter om het eerst met afdankertjes en krijgertjes te doen en die later evt te vervangen voor mooiere gordijnen.

Ik wil eigenlijk een rail direct aan het plafond bevestigen en dan met van die 'karretjes' (hoe heet dat) de gordijnen ophangen.

Maar lussengordijnen kunnen ook, dan bedenk ik daar wel iets voor.

Dus gordijnen van 2,47 hoog..... heeft iemand nog iets liggen...
Moonlight.., ik heb limegroene gordijnen van ongeveer die hoogte. Ze laten wel licht door. Ze hebben een paar weken op m'n babykamer gehangen, maar het bleef dus te licht op de kamer.
Ik heb hier wel nog oude gordijnen liggen. Kan straks wel even kijken hoe hoog die zijn.

Seara, je pakje is op de bus gedaan. Laat de verzendkosten maar zitten, zoveel was het niet. (of ga ik nu tegen de regels vh topic in? )
Wat lief lotteke! Dank je wel! Ben benieuwd!
Mamaria!!!! Engel!!!!

Wat een heeeerlijk pakket kleertjes werd er net bezorgd!

O, ik werd er zo blij van en vrolijk!!!

Het witte zachte jasje van Hello Kitty is echt absoluut mn favoriet. Die oortjes! En zo aaaaaaibaar! *zwijmelt*

Ben er echt heel heel heel heel erg blij mee!!!

Dankjewel!!!

Mika, wat fijn dat je bloemen binnen zijn en je dag op fleuren! Zo waren ze ook bedoeld.

En hopenlijk staan ze nog heeeeeeel wat dagen haha!
Lotteke, dat ligt eraan. Als je straks toch 20 cent terug gaat vragen wel.

Moonlight: gordijnen voor aan een rails zoek je dus. Met haken. En die lopen op 'runnertjes'.

Weet ik toevallig, omdat mijn Lief die 2 weken terug op de markt voor me opgesnort heeft.

He, ik was rete-sacho. Maar 5 minuten dit topic, en ik ben alweer blijer.

èn het pakket van Mamaria natuurlijk. Wat een heeeerlijk cadeau!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 02 augustus 2012 @ 13:05:

kwam dit boek nog tegen:

[afbeelding]

Ik moest nog een pakje verzenden en dingen die door de brievenbus kunnen. Heb rot dagen achter de rug maar voel me nu iets beter dus heb alles klaar gemaakt voor verzending en ga het zo weg brengen!

Ibi past dat boek in een envelop? Het lijkt me wel een leuk boek, maar 6,75 zou me teveel zijn (wil je me mailen op merdermerder@hotmail.com)

Gaat het nu wel beter met je? Vervelend dat je rotdagen achter de rug hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven