woordenspel facebook

02-08-2012 12:19 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
.Ongetwijfeld een domme vraag, maar dat kan me niks schelen .Ik krijg heel vaak een linkje op mijn prikbord van het woordenspel van facebook, maar ik snap er niks van.

Het enige wat ik begrijp is dat vrienden mij hebben omschreven met een woord. Wil me ook niet aanmelden voordat ik weet wat het spel is, maar ben wel nieuwsgierig naar wat anderen over mij gezegd hebben.

Hoe kom ik daar achter zonder dat ik ook vrienden moet omschrijven?
het is meer reclame voor een app (volgens mij niet eens een spel) en hoeft niet werkelijk te betekenen dat jouw vrienden dat ook echt gezegd hebben. En de truc is dat jij ZO nieuwsgierig wordt, dat je je aan gaat melden bij die app (en ze machtigt om namens jou weer berichtjes op de wall van je vrienden te plaatsen en al je gegevens te misbruiken.)
dat dacht ik al, ben idd nieuwsgierig, maar ik was al bang dat ik ging spammen als ik toestemming gaf.

Keek net weer, en nu blijkt er iemand een crush op mij te hebben :-D.
[quote]zwartezwanen schreef op 02 augustus 2012 @ 12:30:

het is meer reclame voor een app (volgens mij niet eens een spel) en hoeft niet werkelijk te betekenen dat jouw vrienden dat ook echt gezegd hebben. En de truc is dat jij ZO nieuwsgierig wordt, dat je je aan gaat melden bij die app (en ze machtigt om namens jou weer berichtjes

Dit geloof ik helemaal.Ik snap er ook geen bal van. Iemand had mij omschreven, dat kon ik nergens terug vinden. Ik had ook iemand omschreven. Kreeg ik als antwoord dat ik drie punten had, maar wat ik nou met die punten moet, kan ik ook niet achter komen.
Volgens mij kun je met die punten er juist achter komen wat iemand over je gezegd heeft
quote:triaspolitica schreef op 02 augustus 2012 @ 15:07:

Volgens mij kun je met die punten er juist achter komen wat iemand over je gezegd heeftJa, maar ik weet niet hoe dat moet.
Dit had Hyves toch ook een tijdje?

Kon jij vragen over vrienden beantwoorden, en daarmee krijg jij weer punten om te kijken wat vrienden over jou zeiden.
blijft een raar iets, ben wel nieuwsgierig maar wil niks over anderen zeggen voordat ik weet wat ze over mij zeggen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven