Gespleten gehemelte kater

02-08-2012 16:26 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn lieve kater is gister avond van het balkon gevallen. Hierbij is zijn gehemelte gespleten. De da heeft het gehecht, echter niets gezegd over zacht voer of normale brokjes. Ik ga haar zo bellen, maar misschien weet iemand raad? Tot nu toe heeft hij sowieso niet gegeten..
... uhm tja vervelend voor de kater..

Vind het raar dat je niets mee gekregen hebt van de DA.

Hoef je niet terug te komen?

Maar het lijkt mij praktischer om even te bellen dan het hier eerst op het VIVA forum te plempen.
Ach wat sneu!

Hoe is dat zo gebeurd?

Ik heb ook een balkon maar ze is er nog nooit afgevallen, ook al hangt ze soms zo ver voorover.

Verder geen raad, DA bellen

Succes ermee en beterschap voor katje
Balkon afzetten voor de toekomst www.nettenlijn.nl

Verder da bellen over het eten. Wat eet hij nu dan?
ws is zijn kaak gebroken. raar dat ze het alleen maar gehecht heeft. is er een foto gemaakt? ze kunnen een kaak fixeren door ijzerdraad rond de 2 hoektanden te doen. harde brokken zal lastig worden voor hem.

werk zelf op een dierenartsenpraktijk.
Mijn kat had ook kaak problemen en was geopereerd. Het is belangrijk dat wond ondanks hechtingen schoon blijft, daarom zijn harde brokjes beter. Ik heb dag van/na operatie zacht gevoer gegeven gemend met water zodat ze de eerste uren wat eten kon oplikken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alleen gehecht? En is nu al thuis? En niks gezegd? wat voor sjoemelaar is dat?
Wacht even af, ik heb dit jaren geleden ook meegemaakt. Eten zal hij waarschijnlijk nog niet, als hij maar drinkt. Maak een beetje kippenbouillon, wel van verse kip. Als er vocht uit zijn neus komt moet je wel terug naar de DA, dan moet hij aan een infuus, anders droogt hij uit. Mijn kater, die al tientallen jaren in de kattenhemel verblijft, begon na vier dagen heel voorzichtig zachte hapjes (tartaar, fiezeltjes gekookte kip) te eten.
verba volant, scripta manent.
Witvis met brood in een beetje water?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven