Entertainment alle pijlers

Zeventien

02-08-2012 17:38 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
China heeft al 17 (!) gouden medailles.
ik heb 10 jaar geleden een hele groep van die ukken van basisschoolleeftijd, op een groot marktplein in de stad zien oefenen: springen duikelen, radslag, en dat allemaal zonder dat er ook maar ergens een kussen was weggelegd om de val op te vangen. Dan leer je heel snel niet vallen volgens mij,
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:el_spark schreef op 02 augustus 2012 @ 17:56:

[...]

Nou, per saldo hebben ze toch echt niet zoveel medailles als Nederland... (er zijn gewoon veeeeeel meer Chinezen)

Wat mij dan weer doet denken: in India wonen ook heel heel veel mensen, toch hebben zij echt relatief weinig medailles. Tot nu toe maar 1 keer brons. Hoe kan dat?

India blinkt uit in cricket en tennis en hockey en zelfs schaken zijn daar de grote favorieten.

Elk land zal zijn/haar eigen specialiteit hebben, vermoed ik.
quote:Maaique schreef op 02 augustus 2012 @ 17:52:

Heb je wel eens gezien hoe ze die kinderen trainen? Ik vind t niks gek.

En zieligOoit Dancemoms gezien .
Geen wonder, die stakkerds worden vanaf hun 4e levensjaar in trainingskampen gestopt.

Bloed ! medailles.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Oriane schreef op 02 augustus 2012 @ 17:46:

Was te verwachten. Chinezen hebben ook een grotere discipline, trainen harder en van jongs af aan en hebben een groot gevoel voor nationale trots. Geen een chinees wint een medaille voor zichzelf zoals nederlanders dat wel doen. Ze winnen hem voor China.

Ze hèbben geen grotere discipline, dat wordt ze opgelegd.

Door achterlijke scouts, ouders, etc.

Eigenlijk zeg je het zelf al.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Chinese gymnastics training

Kijk dit ook!
Oh wat w a l g e l i j k........................................

Heb 2 minuten gekeken, verschrikkelijk.
http://www.nrc.nl/stevend ... et-martelen-van-kinderen/
http://sports.nationalpos ... ath-until-after-olympics/
... Maar dit is wel weird

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven