Weggeeftopic deel 3
donderdag 26 juli 2012 om 20:28
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Link naar het tweede topic:
klik
Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
donderdag 2 augustus 2012 om 20:34
Liedjepiedje, ik schaam me verschrikkelijk, maar je envelop is nog steeds niet op de post.
Ik probeerde het vandaag, maar ik kreeg m met geen mogelijkheid door de brievenbus.
Oftewel: ik moet even opnieuw inpakken zonder de belletjes.
Natuurlijk stort ik dan een gedeelte van de verzendkosten terug!!!
Sorrie hoor, het duurt wel lang op deze manier.
Ik probeerde het vandaag, maar ik kreeg m met geen mogelijkheid door de brievenbus.
Oftewel: ik moet even opnieuw inpakken zonder de belletjes.
Natuurlijk stort ik dan een gedeelte van de verzendkosten terug!!!
Sorrie hoor, het duurt wel lang op deze manier.
donderdag 2 augustus 2012 om 21:25
Allereerst een hele dikke knuffel voor jou designed !!!! Ik stuur vanaf hier al mijn energie je kant op! Sterkte!
Ook voor jou Tatli
!
Het is zo heftig als je kindje iets heeft!
Moonlight! Ik ben benieuwd hoe je alles vindt! En of de theepot heel is aangekomen tussen alle lapjes stof
Zaza. Maak je niet druk! Het heeft geen haast! Maakt echt niets uit hoor. Ik moet ook nog een pakketje posten. Ben gewoon even te druk met andere dingen! Ben al blij dat ik het krijg van je!
Ook voor jou Tatli
Het is zo heftig als je kindje iets heeft!
Moonlight! Ik ben benieuwd hoe je alles vindt! En of de theepot heel is aangekomen tussen alle lapjes stof
Zaza. Maak je niet druk! Het heeft geen haast! Maakt echt niets uit hoor. Ik moet ook nog een pakketje posten. Ben gewoon even te druk met andere dingen! Ben al blij dat ik het krijg van je!
donderdag 2 augustus 2012 om 21:25
donderdag 2 augustus 2012 om 21:26
quote:Zaza_zebra schreef op 02 augustus 2012 @ 15:57:
Mamaria!!!! Engel!!!!
Wat een heeeerlijk pakket kleertjes werd er net bezorgd!
O, ik werd er zo blij van en vrolijk!!!
Het witte zachte jasje van Hello Kitty is echt absoluut mn favoriet. Die oortjes! En zo aaaaaaibaar! *zwijmelt*
Ben er echt heel heel heel heel erg blij mee!!!
Dankjewel!!!
Mika, wat fijn dat je bloemen binnen zijn en je dag op fleuren! Zo waren ze ook bedoeld.
En hopenlijk staan ze nog heeeeeeel wat dagen haha!
Wat leuk om zo'n enthousiast berichtje te lezen. LEUHEUK!
En Mali, ook leuk om te lezen, blij dat ook jouw pakket is aangekomen. Fijnfijnfijn.
Mamaria!!!! Engel!!!!
Wat een heeeerlijk pakket kleertjes werd er net bezorgd!
O, ik werd er zo blij van en vrolijk!!!
Het witte zachte jasje van Hello Kitty is echt absoluut mn favoriet. Die oortjes! En zo aaaaaaibaar! *zwijmelt*
Ben er echt heel heel heel heel erg blij mee!!!
Dankjewel!!!
Mika, wat fijn dat je bloemen binnen zijn en je dag op fleuren! Zo waren ze ook bedoeld.
En hopenlijk staan ze nog heeeeeeel wat dagen haha!
Wat leuk om zo'n enthousiast berichtje te lezen. LEUHEUK!
En Mali, ook leuk om te lezen, blij dat ook jouw pakket is aangekomen. Fijnfijnfijn.
donderdag 2 augustus 2012 om 21:29
Wat ik nog te geef heb:
Bikini maat 40C:
Een Blond pot zonder deksel. De deksel is kapot gevallen.
Ik heb ook nog een babybadjasje maat 62-68. Volgens mij is het deze maar dan met roze letters. (Even een plaatje van internet) Oja, het ceintuur eromheen is kwijt.
Als je interesse hebt kun je me mailen op:
liedjepiedje1@hotmail.nl
Bikini maat 40C:
Een Blond pot zonder deksel. De deksel is kapot gevallen.
Ik heb ook nog een babybadjasje maat 62-68. Volgens mij is het deze maar dan met roze letters. (Even een plaatje van internet) Oja, het ceintuur eromheen is kwijt.
Als je interesse hebt kun je me mailen op:
liedjepiedje1@hotmail.nl
donderdag 2 augustus 2012 om 21:31
donderdag 2 augustus 2012 om 21:45
Ik krijg bijna zin om kindjes te krijgen van dit topic
Ja Liedjepiedje, ben ook benieuwd Weet nog niet of ik het ga uitpakken met moeder erbij of later. Hoe leg ik dit uit, haha
Het gekke is dat ik een theepot had, maar geen idee meer heb waar die is. Ben een paar keer verhuisd en weet ook niet bij welke verhuizing ik m nog had en wanneer niet meer. Zet de thee meestal in losse kopjes, vandaar.
Ja Liedjepiedje, ben ook benieuwd Weet nog niet of ik het ga uitpakken met moeder erbij of later. Hoe leg ik dit uit, haha
Het gekke is dat ik een theepot had, maar geen idee meer heb waar die is. Ben een paar keer verhuisd en weet ook niet bij welke verhuizing ik m nog had en wanneer niet meer. Zet de thee meestal in losse kopjes, vandaar.
donderdag 2 augustus 2012 om 21:58
PFff bijgelezen weer!
Wat een lieve, ontroerende en verdrietige verhalen komen hier toch langs. Dikke knuffel voor IBI, Designed en alle anderen die dat nu even kunnen gebruiken!
Blondie, is het gelukt met de mobiel? Ik heb wel een mobiel die ik niet gebruik maar daar zit een 'maar' aan. Ik gebruik nu namelijk iemand anders oude iPhone en die wil hem terug als de hare (nieuwe) het begeeft. Mijn oude houd ik dus noodgedwongen achter de hand. Nu kan ik wel precies zo'n constructie doen met jouw man maar dan blijven we bezig
Heb ook een mobieltje liggen dat we per ongeluk kregen van Simyo bij vriends mislukte poging er een abo af te sluiten, die hebben we nooit meer terug hoeven sturen. Maar die is wel zwaar gesimlockt. Als je daar iets aan hebt of mee kunt mag je hem hebben!
Ik hoor het wel
Wat een lieve, ontroerende en verdrietige verhalen komen hier toch langs. Dikke knuffel voor IBI, Designed en alle anderen die dat nu even kunnen gebruiken!
Blondie, is het gelukt met de mobiel? Ik heb wel een mobiel die ik niet gebruik maar daar zit een 'maar' aan. Ik gebruik nu namelijk iemand anders oude iPhone en die wil hem terug als de hare (nieuwe) het begeeft. Mijn oude houd ik dus noodgedwongen achter de hand. Nu kan ik wel precies zo'n constructie doen met jouw man maar dan blijven we bezig
Heb ook een mobieltje liggen dat we per ongeluk kregen van Simyo bij vriends mislukte poging er een abo af te sluiten, die hebben we nooit meer terug hoeven sturen. Maar die is wel zwaar gesimlockt. Als je daar iets aan hebt of mee kunt mag je hem hebben!
Ik hoor het wel
donderdag 2 augustus 2012 om 21:59
quote:Merder schreef op 02 augustus 2012 @ 16:01:
[...]
Ibi past dat boek in een envelop? Het lijkt me wel een leuk boek, maar 6,75 zou me teveel zijn (wil je me mailen op merdermerder@hotmail.com)
Gaat het nu wel beter met je? Vervelend dat je rotdagen achter de rug hebt!ja past door de envelop. Ik weet dat zeker want zo heb ik hem ook ontvangen. Had toen een mail gestuurd nav. het tv programma koffietijd daar kon je hem winnen en zonder bericht zat ineens dat boek 2 dagen later in de brievenbus. Kan me er echter niet toe zetten om hem te lezen dus ik stuur hem graag naar jou! Ik mail je zo direct.
[...]
Ibi past dat boek in een envelop? Het lijkt me wel een leuk boek, maar 6,75 zou me teveel zijn (wil je me mailen op merdermerder@hotmail.com)
Gaat het nu wel beter met je? Vervelend dat je rotdagen achter de rug hebt!ja past door de envelop. Ik weet dat zeker want zo heb ik hem ook ontvangen. Had toen een mail gestuurd nav. het tv programma koffietijd daar kon je hem winnen en zonder bericht zat ineens dat boek 2 dagen later in de brievenbus. Kan me er echter niet toe zetten om hem te lezen dus ik stuur hem graag naar jou! Ik mail je zo direct.
donderdag 2 augustus 2012 om 22:59
quote:designed schreef op 02 augustus 2012 @ 16:58:
Mag ik een verzoek doen?
Mijn baby van 9 weken is vandaag weer opgenomen nadat ze (weer, is al een keer eerder gebeurd) stopte met ademen... Eerst dachten ze aan reflux, maar nu worden andere dingen ook uitgesloten.
Dus als jullie wat positieve energie te geef hebben, graag!
Wat rot voor jullie designed, hoe is het nu met de baby?
Ik wens jullie veel sterkte toe
Mag ik een verzoek doen?
Mijn baby van 9 weken is vandaag weer opgenomen nadat ze (weer, is al een keer eerder gebeurd) stopte met ademen... Eerst dachten ze aan reflux, maar nu worden andere dingen ook uitgesloten.
Dus als jullie wat positieve energie te geef hebben, graag!
Wat rot voor jullie designed, hoe is het nu met de baby?
Ik wens jullie veel sterkte toe
donderdag 2 augustus 2012 om 23:08
Pliert: vannacht (en de rest van 1 augustus dus)
Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)
Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)
Molly: 2 augustus
Watervrouw2: 2 augustus
Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)
Gaby: 3 augustus
Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)
IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)
Schaduw: 4 augustus
Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12
Mamaria: 4 augustus
Peacy: 4 augustus
Joda: 5 augustus
Liefjurkje: 6 augustus
Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus
Chocolover: 7 augustus
Maylea: 8 augustus
Soley: 8 augustus
Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)
Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)
Mika: 11 augustus
Weekend: 12 augustus
Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)
Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)
Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)
Sorry Molly, Watervrouw en Designed... Jullie gaan het niet meer worden...
(hoewel ik me voor kan stellen dat jij wel iets heul anders aan je hoofd hebt Designed! Hoe is het met je kleintje nu?)
Dan krijgen we dus nu IkBenGewoonEenGaby Zebra. Ofzo.
Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)
Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)
Molly: 2 augustus
Watervrouw2: 2 augustus
Designed: 2 augustus ('s nachts om 2 uur)
Gaby: 3 augustus
Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)
IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)
Schaduw: 4 augustus
Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12
Mamaria: 4 augustus
Peacy: 4 augustus
Joda: 5 augustus
Liefjurkje: 6 augustus
Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus
Chocolover: 7 augustus
Maylea: 8 augustus
Soley: 8 augustus
Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)
Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)
Mika: 11 augustus
Weekend: 12 augustus
Mayhem: 15 augustus (als we van de negende uitgaan)
Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)
Lotteke: 18 augustus (als we van de negende uitgaan)
Sorry Molly, Watervrouw en Designed... Jullie gaan het niet meer worden...
(hoewel ik me voor kan stellen dat jij wel iets heul anders aan je hoofd hebt Designed! Hoe is het met je kleintje nu?)
Dan krijgen we dus nu IkBenGewoonEenGaby Zebra. Ofzo.
donderdag 2 augustus 2012 om 23:46
quote:Zaza_zebra schreef op 02 augustus 2012 @ 23:32:
Nog helemaal njet niks nakkes nada Ibi.
Maar voor jou datum red ik het nog makkelijk als het vannacht pas beetje inzet hoor.
Fijn te lezen dat jij door een forummer weer wat opgevrolijkt bent.
2 augustus red je niet meer
Het zit er nog veel te lekker in mama haar buik
Nog helemaal njet niks nakkes nada Ibi.
Maar voor jou datum red ik het nog makkelijk als het vannacht pas beetje inzet hoor.
Fijn te lezen dat jij door een forummer weer wat opgevrolijkt bent.
2 augustus red je niet meer
Het zit er nog veel te lekker in mama haar buik