doorgeefvraag
zaterdag 12 april 2008 om 15:12
look of zo van dat eten dat tussen de tandjes kruipt, brrr.
met welke bekende mens zou het je het wel eens willen doen ? (ik ken geen bekende nederlanders maar zal dan wel ff googelen )
@ Lois : make up seks : ik dacht dat een nieuw soort schmink was ; toch maar verder afwerken die nederlandse cursus van mij, haha
met welke bekende mens zou het je het wel eens willen doen ? (ik ken geen bekende nederlanders maar zal dan wel ff googelen )
@ Lois : make up seks : ik dacht dat een nieuw soort schmink was ; toch maar verder afwerken die nederlandse cursus van mij, haha
zaterdag 12 april 2008 om 16:59
niet zozeer met collega maar wel met zakelijke relatie ..duurde best een poos..half jaar ofzo..mijn vrouwelijke collegas zijn niet zo beschikbaar , zal ik maar zeggen.
en dat is niet uitgekomen..
ik wou eigenlijk toch nog wel een paar andere meningen horen over een "indecent proposal" en dan bedoeld zoals in de gelijknamige film.
vraag van Channtie blijft ook staan..
en dat is niet uitgekomen..
ik wou eigenlijk toch nog wel een paar andere meningen horen over een "indecent proposal" en dan bedoeld zoals in de gelijknamige film.
vraag van Channtie blijft ook staan..
zaterdag 12 april 2008 om 18:24
Ze zeggen altijd dat je werk en privé gescheiden moet houden. Helemaal mee eens. Wel es "gerommeld" met een ex-collegaatje.
Heren: koop je je eigen ondergoed of doet zij dat? Dames: koop jij zijn ondergoed of doet hij dat zelf?
Heren: koop je je eigen ondergoed of doet zij dat? Dames: koop jij zijn ondergoed of doet hij dat zelf?
anoniem_4214 wijzigde dit bericht op 12-04-2008 18:25
Reden: vraagstelling was niet compleet
Reden: vraagstelling was niet compleet
% gewijzigd