The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Best wel! (maar hier staat niet veel minder...)

Naar welk liedje luister je nu / heb je het laatst geluisterd?
Turning tables van Adele, nu op Skyradio

Kijk jij weleens op Facebook rond naar nare mensen uit je verleden en geniet je er dan van hoe vreselijk afgeleefd ze er uitzien?
Haha nee! Is dat leuk? Moet ik misschien maar eens gaan doen dan.

Jij wel?
Dat is heel leuk..

Yep (voorbeeldje: een jongen waar ik zo heel erg verliefd op was toen ik 14 was, want hij had zo´n mooie bos haar.. (en hij was niet verliefd op mij ) die is zo kaal als een biljartbal en van zijn heerlijke glimlach is ook niets over). Maar ik verbaas me er echt over: sommige mensen zijn nu al helemaal weggerimpeld.
Ik heb wel eens een ex opgezocht hoor, maar nooit stomme mensen. Ik heb alleen leuke exen, natuurlijk

En wat zeg je dan, goh ik had je bijna niet herkend zo, zonder haar? Of niks?
quote:lottekeNL schreef op 03 augustus 2012 @ 13:04:

Ik heb wel eens een ex opgezocht hoor, maar nooit stomme mensen. Ik heb alleen leuke exen, natuurlijk

En wat zeg je dan, goh ik had je bijna niet herkend zo, zonder haar? Of niks?Nee helemaal niets, ik heb het niet zo leuk gehad op school vroeger. Ik zat op een school vol met yuppen/rijkeluiskindjes waar je heel erg in een vormpje gepropt werd. En als je daar niet in meeging, dan hoorde je er niet bij. Ik hoorde er dus niet bij.
O, wat vervelend. Ik zat ook wel op een elitair schooltje, maar niet zo erg als dat. Gelukkig, zou ik eraan willen toevoegen, want geen leuke schooltijd hebben lijkt me heel erg .

Heb jij even mooi wraak genomen door zo leuk te worden
Thanks, maar hoewel het ook minder leuke herinneringen naar boven brengt, denk ik dan ook: ik ben dat zootje toch maar mooi ontgroeid. Als ik naar mezelf kijk zie ik een oprechte glimlach en hun foto´s laten hardheid, verbitterdheid en popiejopie gedrag zien.
O ja.. een nieuwe vraag haha..

Waar gaat je volgende vakantie naartoe?
Dat gaat volgend jaar pas weer zijn. Maar vermoedelijk naar CenterParcs in Drenthe.

Wat is je favoriete bezigheid voor een zondag?
Als ik zaterdag druk ben geweest doe ik zondag niets! Uitslapen, ontbijten, filmpje of serie. Desperate Housewives ip dit moment 's Avonds iets afhalen. Lazy sunday.

Wat is t eerste waar je aan denkt als ik je vraag naar je vervelendste blunder...?
Ik heb eens een mail over iemand aan die iemand gestuurd. Oeps. Het ging om een geintje, maar toch, heel vervelend.

Welke geur brengt bij jou een herinnering aan vroeger teweeg?
Op m'n 15e heel erg doorlekken tijdens mn menstruatie op school

Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Ik dacht eerst, ruikt dat dan zo sterk? Lol
Oh haha, ik reageerde op die vraag ervoor

De parfum Sun van Jill Sander doet mij heel erg denken aan de periode dat ik in het buitenland woonde

Mijn vraag blijft
Het meurde de pan uit
Vanuit Azië (werkend) naar huis gevlogen. Dat heeft in totaal zo'n 14,5 uur van de dag gekost. Veel tijd en energie is er daarna niet meer en lig nu dan ook uitgeblust in bed. Lekker lezen en pitten

Maak de zin af:

Het liefst zou ik.....
Poeh, das een lange rit Lizzl....

....een reep chocola eten.

Wat heb je nu aan?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
'n Groen katoenen shirtje met mooie mouwtjes en n mooi laag decolleté. Had n zwart rokken aan, nu zo'n fluffy broek van de Hema. 'n Blauwe.

Sta op, doe 3 stappen vooruit, 2 rechts, 5 vooruit, 2 links, kwartslag draaien. Wat zie je?
Sterretjes

Heb je morgen vrij?
quote:Jonari schreef op 04 augustus 2012 @ 00:37:

Sterretjes

hahaha !
Eigenlijk niet. Morgen is vandaag en ben aan het werk. Na het werk heb ik wel vrij .

Wat is je favoriete shop-stad in Nederland en waarom?
Haha! Sterretjes :D

Arnhem en Breda. Hou echt niet van shoppen maar hou van beide steden. Die mood zorgt voor n grotere kans van slagen

Welk uiterlijke kenmerk is erfelijk in jouw gezin/familie?
In mijn gezin is er geen uiterlijk kenmerk wat eruit springt. Aan mijn vaders kant hebben wel alle gezinsleden rood, krullend haar.

Welk uiterlijk kenmerk hoop je dat je kinderen/kleinkinderen van je overerfen?
Mijn dikke volle bos haar.

Heb jij een testament opgesteld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven