Yep (voorbeeldje: een jongen waar ik zo heel erg verliefd op was toen ik 14 was, want hij had zo´n mooie bos haar.. (en hij was niet verliefd op mij ) die is zo kaal als een biljartbal en van zijn heerlijke glimlach is ook niets over). Maar ik verbaas me er echt over: sommige mensen zijn nu al helemaal weggerimpeld.
Anoniem_55368
vrijdag 3 augustus 2012 om 13:04
Ik heb wel eens een ex opgezocht hoor, maar nooit stomme mensen. Ik heb alleen leuke exen, natuurlijk
En wat zeg je dan, goh ik had je bijna niet herkend zo, zonder haar? Of niks?
quote:lottekeNL schreef op 03 augustus 2012 @ 13:04:
Ik heb wel eens een ex opgezocht hoor, maar nooit stomme mensen. Ik heb alleen leuke exen, natuurlijk
En wat zeg je dan, goh ik had je bijna niet herkend zo, zonder haar? Of niks?Nee helemaal niets, ik heb het niet zo leuk gehad op school vroeger. Ik zat op een school vol met yuppen/rijkeluiskindjes waar je heel erg in een vormpje gepropt werd. En als je daar niet in meeging, dan hoorde je er niet bij. Ik hoorde er dus niet bij.
Anoniem_55368
vrijdag 3 augustus 2012 om 13:08
O, wat vervelend. Ik zat ook wel op een elitair schooltje, maar niet zo erg als dat. Gelukkig, zou ik eraan willen toevoegen, want geen leuke schooltijd hebben lijkt me heel erg .
Heb jij even mooi wraak genomen door zo leuk te worden
Thanks, maar hoewel het ook minder leuke herinneringen naar boven brengt, denk ik dan ook: ik ben dat zootje toch maar mooi ontgroeid. Als ik naar mezelf kijk zie ik een oprechte glimlach en hun foto´s laten hardheid, verbitterdheid en popiejopie gedrag zien.
Als ik zaterdag druk ben geweest doe ik zondag niets! Uitslapen, ontbijten, filmpje of serie. Desperate Housewives ip dit moment 's Avonds iets afhalen. Lazy sunday.
Wat is t eerste waar je aan denkt als ik je vraag naar je vervelendste blunder...?
Anoniem_55368
vrijdag 3 augustus 2012 om 21:24
Ik heb eens een mail over iemand aan die iemand gestuurd. Oeps. Het ging om een geintje, maar toch, heel vervelend.
Welke geur brengt bij jou een herinnering aan vroeger teweeg?
Anoniem_117173
vrijdag 3 augustus 2012 om 21:25
Op m'n 15e heel erg doorlekken tijdens mn menstruatie op school
Wat heb je allemaal gedaan vandaag?
Anoniem_55368
vrijdag 3 augustus 2012 om 21:26
Ik dacht eerst, ruikt dat dan zo sterk? Lol
Anoniem_117173
vrijdag 3 augustus 2012 om 21:27
Oh haha, ik reageerde op die vraag ervoor
De parfum Sun van Jill Sander doet mij heel erg denken aan de periode dat ik in het buitenland woonde
Vanuit Azië (werkend) naar huis gevlogen. Dat heeft in totaal zo'n 14,5 uur van de dag gekost. Veel tijd en energie is er daarna niet meer en lig nu dan ook uitgeblust in bed. Lekker lezen en pitten