Het/de/een groepje..

04-08-2012 15:25 173 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien er forummers zijn met meer dan 10.000 posts maar nog steeds niet in het/de/een groepje zitten, hier je kans.

Iedereen kiest iemand om in het groepje plaats te nemen maaaaar diegene moet wel meer dan 10.000 posts hebben.

Ik trap af: Dolfje

Oja degene die je kiest moet ook in de laatste paar dagen op het forum zijn geweest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:ThunderassMan schreef op 04 augustus 2012 @ 17:00:

[...]

Daar zit wat in. Is er ook een ontgroening hier?Néé geen ontgroening, enkel meer dan 10.000 posts en de laatste paar dagen gesignaleerd zijn.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ow, 10.000 posts.

*verlaat teleurgesteld dit topic*
Ja, lekker is dat. Mag ik de postings van mijn vorige nicks er niet gewoon bij optellen?
quote:keetje_stippel schreef op 04 augustus 2012 @ 17:09:

Ja, lekker is dat. Mag ik de postings van mijn vorige nicks er niet gewoon bij optellen? Nope. Wordt te ingewikkeld want niet te controleren.
quote:nouschi schreef op 04 augustus 2012 @ 17:12:

[...]

Nope. Wordt te ingewikkeld want niet te controleren.

Jamaar, daar liegt toch zeker niemand over? iedereen is hier haske betrouwbaar en vertelt altijd de waarheid.

Ik bijvoorbeeld ben al toe aan m'n 23-ste nick en heb al meer dan 3.167.539 posts op m'n naam staan. Echt waar.
Nemen jullie TAM maar
quote:ThunderassMan schreef op 04 augustus 2012 @ 17:15:

[...]

Jamaar, daar liegt toch zeker niemand over? iedereen is hier haske betrouwbaar en vertelt altijd de waarheid.

Ik bijvoorbeeld ben al toe aan m'n 23-ste nick en heb al meer dan 3.167.539 posts op m'n naam staan. Echt waar.Nikstervan, jij hebt ook al een groepje trouwens
quote:jansenenjanssens schreef op 04 augustus 2012 @ 17:17:

Nemen jullie TAM maarKan niet!
Oh jij bent Nouschi ... Lekker belangrijk ...
quote:nouschi schreef op 04 augustus 2012 @ 17:19:

[...]

Nikstervan, jij hebt ook al een groepje trouwens

Oh? Echt? Joepie! Welk groepje dan?

*gaat naarstig op zoek naar 'eigen' groepje*
Maar ik wil dan toch eerst weten wat er van groepsleden verwacht wordt aleer ik nadenk of ik durbij wil.
quote:Oriane schreef op 04 augustus 2012 @ 17:21:

Maar ik wil dan toch eerst weten wat er van groepsleden verwacht wordt aleer ik nadenk of ik durbij wil.Lieve schat je mág er niet bij want je hebt nog maar 8381 posts
quote:alexatje schreef op 04 augustus 2012 @ 17:20:

Oh jij bent Nouschi ... Lekker belangrijk ...Jij bent echt een aanwinst voor het forum!! Zó gezellig!
Ik haat groepjes

Post even wat door redband dan mag je erbij!
quote:redband schreef op 04 augustus 2012 @ 17:26:

Ik haat groepjes

[afbeelding]
quote:alexatje, 7 minuten geleden

Oh jij bent Nouschi ... Lekker belangrijk ...En u is?
Ik stel me beschikbaar.
quote:Vilma schreef op 04 augustus 2012 @ 17:35:

Ik stel me beschikbaar. schat, je hebt te weinig postings, wil je er een paar van mij?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh dank je wel Nouschi , ik dacht al dat ik hier een groot succes zou worden , en verder zou je zelf maar niet al te serieus nemen ...
quote:Vilma schreef op 04 augustus 2012 @ 17:35:

Ik stel me beschikbaar.Helaas ik had je er graag bij gehad maar regels zijn regels!
Alexatje, je humorknop malfunctioneert. Even na laten kijken.
quote:alexatje schreef op 04 augustus 2012 @ 17:37:

Oh dank je wel Nouschi , ik dacht al dat ik hier een groot succes zou worden , en verder zou je zelf maar niet al te serieus nemen ... Goh..
quote:alexatje schreef op 04 augustus 2012 @ 17:37:

Oh dank je wel Nouschi , ik dacht al dat ik hier een groot succes zou worden , en verder zou je zelf maar niet al te serieus nemen ... Zeker weten! Je bent echt lekker bezig.
Over humor gesproken ...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven