verdrietig/boos
donderdag 2 augustus 2012 om 17:15
Hallo,
Ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik ben anderhalve maand geleden bevallen. Mijn broer is niet op kraamvisite geweest. Ik heb maar 1 broer en vind dit niet leuk van hem. Ik neem het hem wel kwalijk. Het is toch een kleine moeite om langs te komen. Ik kom ook altijd op zijn verjaardag bijvoorbeeld.
Ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik ben anderhalve maand geleden bevallen. Mijn broer is niet op kraamvisite geweest. Ik heb maar 1 broer en vind dit niet leuk van hem. Ik neem het hem wel kwalijk. Het is toch een kleine moeite om langs te komen. Ik kom ook altijd op zijn verjaardag bijvoorbeeld.
zaterdag 4 augustus 2012 om 15:38
Wat zul jij door die starre houding een hoop moeilijkheden in het leven hebben gehad, en nog krijgen. Zie je nu echt niet dat die band met je broer en schoonzus door jezelf komt, door die houding en je niet bestaande interesse en liefde voor hun?
Als dit echt is dan. Wie weet ben je de schoonzus of elske of wie dan ook. Als je het allemaal "vanuit iemand anders" hebt verteld zou ik toch ff langs de psych gaan.
Maar goed succes verder. Wat een tijdverspilling was het om energie aan jou te besteden.
Als dit echt is dan. Wie weet ben je de schoonzus of elske of wie dan ook. Als je het allemaal "vanuit iemand anders" hebt verteld zou ik toch ff langs de psych gaan.
Maar goed succes verder. Wat een tijdverspilling was het om energie aan jou te besteden.
zaterdag 4 augustus 2012 om 16:53
quote:mrsstanleywalker schreef op 04 augustus 2012 @ 14:43:
Nog steeds geen aap uit de mouw?
De hele Apenheul is volgens mij losgebroken
Grappig eigenlijk dat een topic in een dag zich soms meer kan ontwikkelen dan sommige TO's in hun hele leven.
En dat poept maar kinderen uit
Nog steeds geen aap uit de mouw?
De hele Apenheul is volgens mij losgebroken
Grappig eigenlijk dat een topic in een dag zich soms meer kan ontwikkelen dan sommige TO's in hun hele leven.
En dat poept maar kinderen uit
Leiolepis ngovantrii: mannetjes zijn ook niet nodig omdat de dames zichzelf klonen!
zaterdag 4 augustus 2012 om 17:49
zaterdag 4 augustus 2012 om 18:54
quote:sugarmiss schreef op 04 augustus 2012 @ 17:49:
[...]
Dat wordt je toch haarfijn uitgelegd in dit topic.
Luister je nooit naar advies tenzij het van je moeder komt.
Of snap je niet wat de forummers hierschrijven?
Goulash doet me ineens een beetje denken aan smurf/anoniem,die reageert ook zo en heeft PDD/NOS.
(en nee het is smurf niet.!)
[...]
Dat wordt je toch haarfijn uitgelegd in dit topic.
Luister je nooit naar advies tenzij het van je moeder komt.
Of snap je niet wat de forummers hierschrijven?
Goulash doet me ineens een beetje denken aan smurf/anoniem,die reageert ook zo en heeft PDD/NOS.
(en nee het is smurf niet.!)
dinsdag 7 augustus 2012 om 17:53
dinsdag 7 augustus 2012 om 19:10