22-41
zondag 5 augustus 2012 om 19:00
persoonlijk geloof ik niet in relaties met dit leeftijdsverschil als de jongste nog begin 20 is.
Dat kan bijna niet gelijkwaardig zijn, ivm verschillende leeftijdsfase en ervaring.
En blijkbaar vind jij er ook wat van, je plant niet zomaar een date alsof het de normaalste zaak van de wereld is, je noemt het zelfs absurd.
Dat zegt voor jou toch genoeg
Dat kan bijna niet gelijkwaardig zijn, ivm verschillende leeftijdsfase en ervaring.
En blijkbaar vind jij er ook wat van, je plant niet zomaar een date alsof het de normaalste zaak van de wereld is, je noemt het zelfs absurd.
Dat zegt voor jou toch genoeg
zondag 5 augustus 2012 om 19:02
quote:InyMiny schreef op 05 augustus 2012 @ 19:00:
Naar aanleiding van je OP vraag ik me af waarom je hem zo vreselijk lief en leuk vindt... Hij is niet goed voor je
Ha-ha, en hoe oud ben jij?
Het gaat mij om het verschil in leeftijd.
Jij bent iem. die smoorverliefd wordt op de eerste die je leert kennen via internet?
Naar aanleiding van je OP vraag ik me af waarom je hem zo vreselijk lief en leuk vindt... Hij is niet goed voor je
Ha-ha, en hoe oud ben jij?
Het gaat mij om het verschil in leeftijd.
Jij bent iem. die smoorverliefd wordt op de eerste die je leert kennen via internet?
zondag 5 augustus 2012 om 19:03
En nu serieus; ik weet het niet. Ik ken jou en ik ken hem niet.
De kans is groot dat als er een relatie uit voort komt deze niet gelijkwaardig is ivm groot verschil in levenservaring. Jij bent nog student en hij bijna met pensioen (bij heel erge wijze van spreken).
Jij hebt er geen goed gevoel bij. Je noemt het absurd. Als het goed had gevoeld had je het topic niet geopend en het niet absurd genoemd (denk ik)
De kans is groot dat als er een relatie uit voort komt deze niet gelijkwaardig is ivm groot verschil in levenservaring. Jij bent nog student en hij bijna met pensioen (bij heel erge wijze van spreken).
Jij hebt er geen goed gevoel bij. Je noemt het absurd. Als het goed had gevoeld had je het topic niet geopend en het niet absurd genoemd (denk ik)
zondag 5 augustus 2012 om 19:06
quote:InyMiny schreef op 05 augustus 2012 @ 19:03:
Ik vind het zelf niet absurd.. maar kan mij voorstellen dat een ander dat denkt.. en wil graag weten wat de redenen zijn
ten slotte,
iemand van mijn eigen leeftijd kan ook mijn hart breken...
Ik vind het zelf niet absurd.. maar kan mij voorstellen dat een ander dat denkt.. en wil graag weten wat de redenen zijn
ten slotte,
iemand van mijn eigen leeftijd kan ook mijn hart breken...
zondag 5 augustus 2012 om 19:08
Ok, je wilt weten wat een ander ervan vindt. Ik ben 26, we verschillen niet zoveel in leeftijd. Als ik zeg dat ik het niet vind kunnen, absurd en walgelijk vind... Spreek je dan niet af met hem om wat ik of een ander dat niet vindt kunnen?
Wat vind jij en wat wil jij?
Hoe lang spreken jullie elkaar via internet?
Wat vind jij en wat wil jij?
Hoe lang spreken jullie elkaar via internet?
quote:vivaagirl schreef op 05 augustus 2012 @ 19:00:
[...]
wat wil je meer weten? het gaat me om de leeftijd..
Oké, als het je om de leeftijd gaat: waarom niet? Bij een eerste date onderteken je nog geen huwelijksakte.
Het zou voor mij wel uitmaken waar je hem op internet hebt leren kennen, hoe 'goed' je hem kent, waarom je zelf denkt dat het absurd is, etc.
[...]
wat wil je meer weten? het gaat me om de leeftijd..
Oké, als het je om de leeftijd gaat: waarom niet? Bij een eerste date onderteken je nog geen huwelijksakte.
Het zou voor mij wel uitmaken waar je hem op internet hebt leren kennen, hoe 'goed' je hem kent, waarom je zelf denkt dat het absurd is, etc.
quote:vivaagirl schreef op 05 augustus 2012 @ 19:06:
[...]
ten slotte,
iemand van mijn eigen leeftijd kan ook mijn hart breken...Wat zou het jou aan je reet roesten wat een ander vindt.
[...]
ten slotte,
iemand van mijn eigen leeftijd kan ook mijn hart breken...Wat zou het jou aan je reet roesten wat een ander vindt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!