22-41

05-08-2012 18:56 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
iem leren kennen. Hij is 42 en ik ben 22. Dit is het korte verhaal.. date plannen? Of absurd? :S
De helft plus 7, dat is ongeveer de grens van het leeftijdsverschil dat relaties nog werken. Het is een oude wijsheid. Maar naar mijn ervaring klopt het wel.

Maar er bestaan natuurlijk uitzonderingen...
quote:InyMiny schreef op 05 augustus 2012 @ 19:08:

Ok, je wilt weten wat een ander ervan vindt. Ik ben 26, we verschillen niet zoveel in leeftijd. Als ik zeg dat ik het niet vind kunnen, absurd en walgelijk vind... Spreek je dan niet af met hem om wat ik of een ander dat niet vindt kunnen?

Wat vind jij en wat wil jij?

Hoe lang spreken jullie elkaar via internet?

Nee dat zou mij niet uitmaken.. maar ik voel me niet te goed om andere meningen te beschouwen.. :)vandaar de vraag.

Ik twijfel, omdat ik vaak ouder wordt geschat in denken en doen. Maar ik weet dat iemand van in de 40 ook problemen met zich meebrengt voor later.. We spreken nu een maand.
Lnr, wt bn j krt vn stf vndg!
Ga in therapie!
Ik zeg Doen!
Lt j lkkr twnen!
dubiootje, wilde ik net vragen

Mijn mening, ik vind het een absurd verschil
Mrdch :rfl:
Ga in therapie!
quote:vivaagirl schreef op 05 augustus 2012 @ 19:11:

[...]

Nee dat zou mij niet uitmaken.. maar ik voel me niet te goed om andere meningen te beschouwen.. :)vandaar de vraag.

Ik twijfel, omdat ik vaak ouder wordt geschat in denken en doen. Maar ik weet dat iemand van in de 40 ook problemen met zich meebrengt voor later.. We spreken nu een maand.Ok, maar kan je dan uitleggen waarom je zelf voor het woord 'Absurd' hebt gekozen?? Ik denk namelijk dat niemand hier op het forum dat in de mondvingers zal nemen.

Ik zal na je antwoord uitleggen waarom ik over het woordje absurd 'val' en je mijn ongezouten mening geven :-)
quote:dubiootje schreef op 05 augustus 2012 @ 19:11:

Lnr, wt bn j krt vn stf vndg!J mn! Dat lngdrdg gll ltd!
quote:eleonora schreef op 05 augustus 2012 @ 19:16:

[...]

J mn! Dat lngdrdg gll ltd!krt mr wl krchtg!!! dt srt tl zjn w nt vn j gwnd!
Ik moet er zelf niet aandenken maar als je het niet erg vindt, plan een date misschien valt hij wel tegen qua persoonlijkheid..
quote:InyMiny schreef op 05 augustus 2012 @ 19:15:

[...]

Ok, maar kan je dan uitleggen waarom je zelf voor het woord 'Absurd' hebt gekozen?? Ik denk namelijk dat niemand hier op het forum dat in de mondvingers zal nemen.

Ik zal na je antwoord uitleggen waarom ik over het woordje absurd 'val' en je mijn ongezouten mening geven :-)

Als je hierboven kijkt.. zie je dat zojuist iemand wel het woord ''absurd'' in de mond/vingers heeft genomen. Ik stel twee uitersten voor zodat men hun mening kan vormen. Over een onderwerp als leeftijdsverschil zijn er namelijk weinigen die een tussenpositie zullen innemen. Het is either acceptabel of niet (en aldus absurd).

Persoonlijk vind ik het niet verstandig maar uitsluiten doe ik het niet omdat het aan de twee personen ligt.

Toch ben ik benieuwd naar de degenen die het desalniettemin ''absurd'' vinden, en zou ik graag hun redenen horen.

En die hoor ik eigenlijk te weinig...
Omdat je er geen lekker lopend verhaal van maakt. Neem ons mee, breng ons in vervoering. Schets een plaatje.
Alleen leeftijd is niet genoeg om een goed plaatje te hebben en er iets zinnigs over te zeggen.

Kijk naar datgene wat hij tot nu toe heeft gedaan in zijn leven, is het iemand die er wat van heeft gemaakt of is het iemand die weinig doet om iets van zijn leven te maken? Neemt hij verantwoordelijkheid voor datgene wat hij doet of is hij een eeuwig slachtoffer en mislukt alles waar hij aan begint?

Heeft hij een gezin? kinderen?

Hoe ziet hij het daten met jou? Wil hij een relatie of gewoon een scharrel?

Is datgene wat hij verteld controleerbaar? weet je zeker dat hij eerlijk is?

Persoonlijk vind ik het leeftijdsverschil wel erg groot, inderdaad vanwege totaal verschillende levensfases, maar het is niet het enige waar je naar moet kijken.
quote:nummerzoveel schreef op 05 augustus 2012 @ 19:18:

[...]

krt mr wl krchtg!!! dt srt tl zjn w nt vn j gwnd!Klpt. K g mn lvn btrn.
quote:eleonora schreef op 05 augustus 2012 @ 19:22:

[...]

Klpt. K g mn lvn btrn.k vnd ht wl vrfrssnd!
quote:Murdoch schreef op 05 augustus 2012 @ 19:13:

Lt j lkkr twnen!T ws ff pzzln.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:vivaagirl schreef op 05 augustus 2012 @ 19:19:

[...]

Als je hierboven kijkt.. zie je dat zojuist iemand wel het woord ''absurd'' in de mond/vingers heeft genomen. Ik stel twee uitersten voor zodat men hun mening kan vormen. Over een onderwerp als leeftijdsverschil zijn er namelijk weinigen die een tussenpositie zullen innemen. Het is either acceptabel of niet (en aldus absurd).

Persoonlijk vind ik het niet verstandig maar uitsluiten doe ik het niet omdat het aan de twee personen ligt.

Toch ben ik benieuwd naar de degenen die het desalniettemin ''absurd'' vinden, en zou ik graag hun redenen horen.

En die hoor ik eigenlijk te weinig...

Mag je het ook zeggen als je er geen mening over hebt?

Ik vind echt dat je het zelf moet weten.
quote:nummerzoveel schreef op 05 augustus 2012 @ 19:24:

[...]

k vnd ht wl vrfrssnd!

Lp m mr n's Nrzvl, k bn l n stk krtr v stf d ltst td!

Lst lkkr snl wg z!
Ga in therapie!
Zelf weten inderdaad. Ik denk alleen dat de kans groot is dat dit geen gelijkwaardige relatie zal zijn, maar als jij daar geen probleem mee hebt...

Is hij nu 41 of 42?
quote:eleonora schreef op 05 augustus 2012 @ 19:27:

[...]

Lp m mr n's Nrzvl, k bn l n stk krtr v stf d ltst td!

Waarom niet gewoon eerst een date plannen? Je hoeft er niet meteen mee te trouwen.
Zkr mdt j p j pd frmt!
Ga in therapie!
Vn n tpc dn. Heeft hij geld?
Ga in therapie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven