Ik ben bang

05-08-2012 16:54 126 berichten
Sinds gisteren ben ik bezig met hard nadenken welke FB accounts ik nog meer heb....dus ik druk bezig met alles deactiveren. Ik heb er zeker meer dan 10 inmiddels gedeactiveerd, maar bij 1 kwam ik op een gegeven moment na inloggen iets engs tegen:

Je acccount is uitgeschakeld vervolgens wordt ik door verwezen naar deze pagina:

https://www.facebook.com/help/121104481304395

Een van de voornaamste prioriteiten van Facebook is de veiligheid van onze leden. Je account is geblokkeerd omdat je de gebruiksvoorwaarden van Facebook hebt geschonden.

Je account moet je echte voor- en achternaam bevatten.

Je voordoen als iemand of iets anders is niet toegestaan.

Facebook-profielen (-tijdlijnen) mogen alleen individuele personen vertegenwoordigen. Het is in strijd met deze richtlijnen om een profiel (tijdlijn) te gebruiken om iets of iemand anders te vertegenwoordigen dan jezelf (bijv.: bekende mensen, huisdieren, ideeën, objecten).

Accounts die zijn gemaakt voor het verzenden van spam of om anderen lastig te vallen zijn ten strengste verboden.

onder die vier strafrechtelijke verboden staat nog meer angstaanjagends, maar die durf ik niet eens te lezen. Ik ben bang dat de ME bij me binnenvalt Weet iemand wat er met me gaat gebeuren?
Alle reacties Link kopieren
panadol
Panadol, jij staat bij mij onder de negeer dus ik zie niet wat jij anderen allemaal aandoet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 05 augustus 2012 @ 18:44:

Panadol, jij staat bij mij onder de negeer dus ik zie niet wat jij anderen allemaal aandoet. Tsja dat heb je wel eens.
Oke topic kan dicht/weg aangezien ik geen hulp heb gekregen, maar ben gerustgesteld naar aanleiding van jullie gedrag op het internet voornamlijk dit forum. Mocht de ME bij mij binnenvallen hij valt ook bij jullie binnen dat is 100% zeker. Ik ga dus niet alleen levenslang krijgen jullie krijgen het ook. Sterker nog wie weet valt die helemaal niet bij mij binnen....bij mij is het nog wel een misschien wel/misschien niet geval.....er zijn namelijk 83 miljoen facebook gebruikers met een nepprofiel. MAAR hoeveel mensen raden een wanhopige moeder met een ziek kind aan mentholzalf te smeren? Hoeveel mensen noemen een nudist een troll? Hoeveel mensen geven andere mensen het advies hun eigen lichaam te leren kennen Klaarkomen tijdens de sex stel nou is dat die persoon niet een heel mooi lichaam heeft en die opmerking als sarcasme opvat? Dan mag je blij zijn dat Nederland geen Saudi-Arabië is....Hoeveel mensen keuren de opvoedmethodes van anderen af? Daarnaast liefde en geduld? De ME kan daarin inlezen dat je zoon wordt vastgebonden o.i.d en dat is dan geduld....Een flinke tik voor de billen!

Ik kan alleen maar zeggen: Pas allemaal goed op met wat je schrijft! Ik adviseer zelfs gewoon geen internet te gebruiken meer! Enkel voor je werk en als je op youtube of ergens anders waar je niet download filmpjes te kijken. En let op dat je via google afbeeldingingen niets opslaat....dus alleen kijken + gebruiken voor school en werk.

En dit was dan mijn laatste bericht en activiteit op het internet ooit. Jullie ook allemaal veel sterkte en veel suc6 bij deze! Wie weet komen we elkaar nog tegen! Jullie weten waar
quote:mieke19877 schreef op 05 augustus 2012 @ 19:01:

En dit was dan mijn laatste bericht en activiteit op het internet ooit. Jullie ook allemaal veel sterkte en veel suc6 bij deze! Wie weet komen we elkaar nog tegen! Jullie weten waar
Goh, dus jij gaat ook geen horror meer kijken. Mens, jij sterft snel een pijnlijke dood!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

isse weg?
Weet je wat me nou het meest zorgen baart m.b.t. TO? Niet eens de topics die ze opent, niet eens de manier waarop ze in het leven staat. Maar stel nou dat ze ècht rechten studeert en het voor elkaar krijgt om af te studeren ook nog. Je moet er toch niet aan denken om TO tegen te komen als je ooit 'n advocaat nodig hebt?
TO, je bent echt knettergek.
Ah, eind goed, al goed.
Ik weet uit ervaring van een familielid dat het best goed toeven is in de bajes hoor. Dus geen zorgen.

Het begint al als je binnenkomt met een hartelijk welkom en wat kadootjes zoals een pakje shag/sigaretten en een telefoonkaart.

Daarna wordt je allervriendelijkst begeleidt naar je prive verblijf die ze zo comfortabel mogelijk voor je hebben ingericht.

Er staat een lekker bed, uiteraard keurig opgemaakt, een bureau met stoel, een magnetron en uiteraard mag je in je prive verblijf roken.

Dan krijg je een paar daagjes rust en gaan zij op zoek naar een passende baan voor je. Je hoeft dus zelfs geen sollicitatiebrieven te schrijven. Je verdient niet veel, maar je hebt dan ook niet zoveel nodig want het is all inclusive en met een beetje geluk krijg je zelfs een vast contract. Het werken is meer om een beetje gezelligheid te creëren en contacten op te doen. Om een uur of vier mag je lekker gaan aclimatiseren in je prive verblijf en kun je heerlijk een mooi boek lezen uit de prive collectie van de gevangenis.

Daarna krijg je room service en kun je de rest van de avond genieten van je boek of een leuke film.

Ik zou er voor tekenen en zeker niet bang zijn.

Ik wens je alvast een prettig verblijf.
quote:chartreuse schreef op 05 augustus 2012 @ 19:43:

Weet je wat me nou het meest zorgen baart m.b.t. TO? Niet eens de topics die ze opent, niet eens de manier waarop ze in het leven staat. Maar stel nou dat ze ècht rechten studeert en het voor elkaar krijgt om af te studeren ook nog. Je moet er toch niet aan denken om TO tegen te komen als je ooit 'n advocaat nodig hebt? Tuurlijk wel, je hoeft alleen maar een date met haar grote liefde te regelen en je bent vrij voordat je het weet.
quote:lolly-pop schreef op 05 augustus 2012 @ 19:44:

TO, je bent echt knettergek.Zeer zacht uitgedrukt!!!
Is ze echt weg? In de zin van weg weg ??
Ja en?
quote:snoopylynn schreef op 05 augustus 2012 @ 20:47:

Is ze echt weg? In de zin van weg weg ?? Ik zou me nog maar niet te hard verheugen
quote:mieke19877 schreef op 05 augustus 2012 @ 18:01:

Even voor de duidelijkheid: De profiel die uitgeschakeld is had ik enkel gebruikt om berichten bij mezelf (een andere account) te plaatsen. Dus ik schreef berichten aan mezelf. Gewoon aardige berichten. Waarom? Zodat mijn (andere account) meer echt leek.

Dus allemaal protesteren voor me!

Hoe verzin je 't...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ben je aan het proberen zoveel mogelijk de 'negeer' knop ingedrukt te krijgen bij jouw profiel? Dan heb je er bij deze eentje bij
Hmmm..... bijzonder forum
quote:badeendjehoera schreef op 05 augustus 2012 @ 21:33:

Hmmm..... bijzonder forum Nou , wordt hier met de dag gekker!!!
OMG meid ben je paranoide?
En? Hebben ze haar al gehaald?

En was het de ME?

Of toch de kliniek?
Known to cause insanity in laboratory mice
Gaat Mieke voor eeuwig weg? Wat jámmer!

Overigens bedankt voor je posts, ik heb me weer de tranen gelachen! Broeva, Haro!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Waar ben ik in godesnaam beland!? Is dit een grap?

TO: Bedankt voor het lachen. Heb me weer kostelijk vermaakt
Kind toch je spoort voor geen meter.

Ik weet niet of Dr Rossi hier nog iets aan kan doen hoor..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven