Ik ben bang

05-08-2012 16:54 126 berichten
Sinds gisteren ben ik bezig met hard nadenken welke FB accounts ik nog meer heb....dus ik druk bezig met alles deactiveren. Ik heb er zeker meer dan 10 inmiddels gedeactiveerd, maar bij 1 kwam ik op een gegeven moment na inloggen iets engs tegen:

Je acccount is uitgeschakeld vervolgens wordt ik door verwezen naar deze pagina:

https://www.facebook.com/help/121104481304395

Een van de voornaamste prioriteiten van Facebook is de veiligheid van onze leden. Je account is geblokkeerd omdat je de gebruiksvoorwaarden van Facebook hebt geschonden.

Je account moet je echte voor- en achternaam bevatten.

Je voordoen als iemand of iets anders is niet toegestaan.

Facebook-profielen (-tijdlijnen) mogen alleen individuele personen vertegenwoordigen. Het is in strijd met deze richtlijnen om een profiel (tijdlijn) te gebruiken om iets of iemand anders te vertegenwoordigen dan jezelf (bijv.: bekende mensen, huisdieren, ideeën, objecten).

Accounts die zijn gemaakt voor het verzenden van spam of om anderen lastig te vallen zijn ten strengste verboden.

onder die vier strafrechtelijke verboden staat nog meer angstaanjagends, maar die durf ik niet eens te lezen. Ik ben bang dat de ME bij me binnenvalt Weet iemand wat er met me gaat gebeuren?
Het zal eerder "het busje" zijn dan de ME die TS komt ophalen. Kansloos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven