22-41

05-08-2012 18:56 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
iem leren kennen. Hij is 42 en ik ben 22. Dit is het korte verhaal.. date plannen? Of absurd? :S
quote:Liquorice schreef op 05 augustus 2012 @ 19:54:

Als ik nou zeg dat je dit absoluut niet moet doen, zou je dan naar me luisteren? Zo ja, dan ben je niet erg slim bezig want ik ken je niet eens en jij mij ook niet dus je hebt geen idee of ik zinnig advies geef.

Ahem. Serieuzer antwoord: zolang je het bij daten houdt en niet meteen gaat samenwonen kan het weinig kwaad. Er zijn relaties waarin een groot leeftijdsverschil geen rol speelt, en relaties tussen partners die even oud zijn en die toch niet werken. Maar als ik puur mijn eigen ervaring erop los mag laten: ik heb een veel oudere vriend gehad en dat was eens maar nooit weer. We zaten in totaal verschillende levensfasen, hij was nogal overheersend, ik een onervaren piepkuiken en dat alles samen leverde een heleboel gedoe op. En ik hou niet van gedoe.Hebben wij dezelfde man gedate
quote:Liquorice schreef op 05 augustus 2012 @ 19:54:

Als ik nou zeg dat je dit absoluut niet moet doen, zou je dan naar me luisteren? Zo ja, dan ben je niet erg slim bezig want ik ken je niet eens en jij mij ook niet dus je hebt geen idee of ik zinnig advies geef.

Ahem. Serieuzer antwoord: zolang je het bij daten houdt en niet meteen gaat samenwonen kan het weinig kwaad. Er zijn relaties waarin een groot leeftijdsverschil geen rol speelt, en relaties tussen partners die even oud zijn en die toch niet werken. Maar als ik puur mijn eigen ervaring erop los mag laten: ik heb een veel oudere vriend gehad en dat was eens maar nooit weer. We zaten in totaal verschillende levensfasen, hij was nogal overheersend, ik een onervaren piepkuiken en dat alles samen leverde een heleboel gedoe op. En ik hou niet van gedoe.Je eerste vraag heb ik al eerder beantwoord in dit topic . maar thanks for the reply
quote:eleonora schreef op 05 augustus 2012 @ 19:05:

[...]

Zlf wtn.Meid wat een kort antwoord! Dat ben ik helemaal niet van je gewend! (of ben je bang dat teveel tekst de TO verward? Dan vind ik het weer heul lief van je!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dat wordt vast wat. Volgens de Wet van Wuiles dan.
Wat vind je leuk aan deze man?

Wat stelt hij voor als 1e date?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 05 augustus 2012 @ 20:14:

Wat vind je leuk aan deze man?

Wat stelt hij voor als 1e date?drankje.. wat ik leuk vind? ik sta er nuchter in.. maar we kunnen goed praten.
Huh volgens mij kan een date niet zoveel kwaad.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:viva-amber schreef op 05 augustus 2012 @ 20:21:

Huh volgens mij kan een date niet zoveel kwaad.Nee.. idd. Volgens mij ben ik er wel uit
Tja. Mijn opa is getrouwd met een 20 jaar jongere vrouw. Hij is nu in de 80 en dement als de pest terwijl ze zelf nog heel fit is. Ze is een topvrouw die fantastisch voor hem zorgt....maar ik zou er niet voor kiezen. Als hij met pensioen gaat ben jij pas 47 zit je met zo'n ouwe lul.
quote:InyMiny schreef op 05 augustus 2012 @ 19:59:

[...]

Hebben wij dezelfde man gedate Die van mij was niet bezet, alhoewel, je weet maar nooit natuurlijk .
quote:Liquorice schreef op 06 augustus 2012 @ 10:01:

[...]

Die van mij was niet bezet, alhoewel, je weet maar nooit natuurlijk .
Doe jezelf dit niet aan. Het Verschil is te groot.

Van hem uit gezien niet verkeerd. Hij krijgt een jonge bloem en gelijk een verpleegster erbij bij het verstrijken van leeftijd een verzorgster die hem wast en verzorgd.
Doen waar jij je goed bij voelt, iedereen kan zijn mening hebben en weergeven, maar uiteindelijk ben JIJ degene die er mee om moet kunnen en die zich er goed bij moet voelen. JIJ alleen kan de keuze maken wat je uiteindelijk ermee wilt.

Er zijn heus wel relaties waarbij een groot leeftijdsverschil geen issue hoeft te zijn. Ligt eraan hoe je er beiden instaat natuurlijk. Hier een verschil van elf jaar en geen probleem, heb ook al grotere leeftijdsverschillen gehad, en bij de ene lukte dat wel en bij de andere lukte dat niet.

Mijn beste en langste relatie was met het grootste leeftijdsverschil en dat is niet omwille van dat verschil misgelopen, maar om hele andere redenen.
Het kan goed gaan, vriendin van 25 heeft een vriend van 42 en sinds kort een prachtig dochtertje samen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven