Op reis naar.

05-08-2012 20:51 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam dit stuk tegen via internet van New york en dacht http://youtu.be/-eQHl9T0W8U?t=3m30s

Dat is toch een mooi stuk om te zien, niet gedacht dat het daar ook mooi kon zijn. Zal ik mijn koffers pakken en...
Volgens mij kun je er ook goed fietsen.
Vét mooie snelweg!
Het gaat zo tegen mijn gevoel in dat ze daar zowel rechts als links inhalen. Maar goed, dat valt mij dan weer op. Verder bijzonder dat je de snelweg blijkbaar het mooiste stukje noord Amerika vindt.

New York zal vast heel gaaf zijn, dat geloof ik meteen, maar niet na dit filmpje.
Ik vind het een mooi uitzicht en dat voor New york.
Vosje78 : zouden ze hier ook in moeten voeren! Zo heerlijk, dat links en rechts inhalen net als dat je rechtsaf mag slaan door rood stoplicht. Geweldige regels daar!
quote:Ivetje schreef op 05 augustus 2012 @ 21:01:

Vosje78 : zouden ze hier ook in moeten voeren! Zo heerlijk, dat links en rechts inhalen net als dat je rechtsaf mag slaan door rood stoplicht. Geweldige regels daar!Ik vraag me altijd af hoe dat werkt, dat 'keep your lane' systeem. Je mag links en rechts inhalen, maar niet naar een andere baan? En als je dan oma die héél langzaam rijdt voor je hebt?
quote:_origami_ schreef op 05 augustus 2012 @ 20:56:

Vét mooie snelweg!Kan je nog meer snelwegen laten zien, youtube staat er vol mee.
Ziet er helemaal niet aantrekkelijk uit! Heb veel gavere highway's gereden in Noord Amerika, wegen dwars door the middle of nowhere. Dit is gewoon 'n ordinaire stadssnelweg.
Ik snap het niet zo goed. Is dit sarcastisch? Of vind je de snelweg daar werkelijk een reden om naar NYC te gaan?
quote:penelopeia schreef op 05 augustus 2012 @ 21:06:

Ik snap het niet zo goed. Is dit sarcastisch? Of vind je de snelweg daar werkelijk een reden om naar NYC te gaan?Vond het uitzicht echt mooi.
Ik ken een vrouw daar durf ik haast van te wedden dat ze binnen nu en 5 jaar in New york woont.
quote:Ivetje schreef op 05 augustus 2012 @ 21:01:

Vosje78 : zouden ze hier ook in moeten voeren! Zo heerlijk, dat links en rechts inhalen net als dat je rechtsaf mag slaan door rood stoplicht. Geweldige regels daar!Lijkt met verschrikkelijk. Dan kun je dus van beide kanten worden ingehaald. zou ik helemaal gek van worden. En inderdaad hoe moet dat dan als je wel van baan wilt wisselen omdat je bijvoorbeeld wilt afslaan? Maar goed, misschien fijn voor mensen die niet van invoegen houden.
quote:badjassen schreef op 05 augustus 2012 @ 21:03:

[...]

Kan je nog meer snelwegen laten zien, youtube staat er vol mee.Nee bedankt, doe wel een rondje A10
Keep your lane is heerlijk! Zouden ze hier ook moeten doen, zeker op de nieuwe 5-baans A2. Het is te gek voor woorden dat je daar bij een slak die in het midden rijdt helemaal naar links moet om in te halen.
Of een rustige maar toch grote plaats in de Vs is El paso, dacht een van de veiligste steden. Daar tegenover heb je wel een van de gevaarlijkste steden van de wereld.
quote:vosje78 schreef op 05 augustus 2012 @ 21:11:

[...]

Maar goed, misschien fijn voor mensen die niet van invoegen houden.Ja.. Hoe zie je dat voor je? Dan moet je zo'n snelweg altijd maar van het begin af rijden? Hopen dat ie niet te lang is of je zal moeten tanken...
quote:badjassen schreef op 05 augustus 2012 @ 21:11:

Ik ken een vrouw daar durf ik haast van te wedden dat ze binnen nu en 5 jaar in New york woont.

Ja ik snap wel dat New York gaaf, is. Maar als ik aan New York = gaaf, denk, denk ik aan guggenheim museum, vrijheidsbeeld, chrysler building, carnegey hall, weet ik veel, maar niet aan de snelweg.

Uitzicht op de prinsclausplein is ook best leuk, maar als ik Den Haag/voorburg/rijswijk moest aanprijzen bij een buitenlander, zou ik toch voor iets anders kiezen.
quote:_origami_ schreef op 05 augustus 2012 @ 21:14:

[...]

Nee bedankt, doe wel een rondje A10 Mag ik mee?
quote:badjassen schreef op 05 augustus 2012 @ 21:17:

[...]

Mag ik mee?Ik zal je de youtubelink sturen
quote:_origami_ schreef op 05 augustus 2012 @ 21:19:

[...]

Ik zal je de youtubelink sturen Is goed als jet het upload kan ik meekijken en niet vergeten leuke muziek.
quote:Vinyl schreef op 05 augustus 2012 @ 21:15:

Keep your lane is heerlijk! Zouden ze hier ook moeten doen, zeker op de nieuwe 5-baans A2. Het is te gek voor woorden dat je daar bij een slak die in het midden rijdt helemaal naar links moet om in te halen.Die slak hoort dus rechts te houden. Maar goed, waar ik woon zijn vooral 2 baans wegen en daar werkt links plakken niet.
Dit vind ík dan weer een leuke snelweg.

http://www.youtube.com/watch?v=kA5gGApU-hY
quote:vosje78 schreef op 05 augustus 2012 @ 21:23:

[...]

Die slak hoort dus rechts te houden. Maar goed, waar ik woon zijn vooral 2 baans wegen en daar werkt links plakken niet.Klopt, maar dat gebeurt helaas weinig, waardoor je dit soort bewegingen krijgt van mensen die er links langs moeten. gedoe....
Origami : je mag iemand die langzaam rijdt gewoon inhalen. Links of rechts maakt niet uit. En van baan wisselen mag gewoon hoor, maar het is de bedoeling dat je zoveel mogelijk in je baan blijft ipv dat eeuwige geslinger van links naar rechts zoals hier. Je mag dus ook gewoon de afslag nemen hoor zou wat zijn op de route 66 anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven