Gezellig kletspraatje!
zondag 5 augustus 2012 om 20:19
Om geen topic(s) te vervuilen met ons geklets gaan we hier even verder met praten:). We praten over vanalles, nog wat en helemaal niets .
Iedereen die mee wil kletsen, je bent welkom!
Onze vaste schrijfsters:
Peacy
Droomz
Smuisje
Panadol
Noadean
Hartelijk welkom aan:
_origami_
Steph
Missmoana
Ellen1990
Ze kan (nog) niet bij ons komen op dit topic maar ik wil wel dat ze weet dat ze erbij hoort: Indie !
Dat we er een mooi volgeschreven topic van mogen maken
Iedereen die mee wil kletsen, je bent welkom!
Onze vaste schrijfsters:
Peacy
Droomz
Smuisje
Panadol
Noadean
Hartelijk welkom aan:
_origami_
Steph
Missmoana
Ellen1990
Ze kan (nog) niet bij ons komen op dit topic maar ik wil wel dat ze weet dat ze erbij hoort: Indie !
Dat we er een mooi volgeschreven topic van mogen maken
zondag 5 augustus 2012 om 20:27
zondag 5 augustus 2012 om 20:32
Je hebt het gevonden, peacy!
Ik weet dat er vrouwen zijn die dat doen maar ik vind dat zo erg!! Ik denk ook niet dat je op die manier een man aan je kan binden.
Hoe heeft hij het opgenomen, het bericht van de zwangerschap? Reageerde hij wel normaal toen?
Mijn hoofd zit weer eens vol met vanalles en nog wat. Het duurt zo lang voor Cutie terug is en hij is pas 1 dag weg. Dadelijk is ie terug en is het allemaal niet zo leuk meer. Er kan veel gebeuren in 10 dagen haha.
Ik weet dat er vrouwen zijn die dat doen maar ik vind dat zo erg!! Ik denk ook niet dat je op die manier een man aan je kan binden.
Hoe heeft hij het opgenomen, het bericht van de zwangerschap? Reageerde hij wel normaal toen?
Mijn hoofd zit weer eens vol met vanalles en nog wat. Het duurt zo lang voor Cutie terug is en hij is pas 1 dag weg. Dadelijk is ie terug en is het allemaal niet zo leuk meer. Er kan veel gebeuren in 10 dagen haha.
zondag 5 augustus 2012 om 21:33
Whooooooeeeei, we gaan dus goed op de OS!!
Smuisje, jij mag je niet melden, jij moet hihi! Schrijf lekker mee hoor meid!
Peacy, ja specifieke types leveren inderdaad wel moeilijkheden op. Voor Cuties uiterlijk was ik echt nooooit gegaan maar hij is wel leuk om te zien hoor. En tis zo'n schatje haha. Ik kan echt niet wachten tot ie terug is... Hoe erg kan ik zijn haha.
Ik bedenk net dat ik helemaal geen zin heb in vier jaar studeren. Dacht even zal ik toch een niveau 3 opleiding gaan doen maar dan verkort, dus in 2 jaar. Maar dat is ook wel jammer want ik kan veel meer. Misschien zijn het gewoon de zenuwen....
Smuisje, jij mag je niet melden, jij moet hihi! Schrijf lekker mee hoor meid!
Peacy, ja specifieke types leveren inderdaad wel moeilijkheden op. Voor Cuties uiterlijk was ik echt nooooit gegaan maar hij is wel leuk om te zien hoor. En tis zo'n schatje haha. Ik kan echt niet wachten tot ie terug is... Hoe erg kan ik zijn haha.
Ik bedenk net dat ik helemaal geen zin heb in vier jaar studeren. Dacht even zal ik toch een niveau 3 opleiding gaan doen maar dan verkort, dus in 2 jaar. Maar dat is ook wel jammer want ik kan veel meer. Misschien zijn het gewoon de zenuwen....
zondag 5 augustus 2012 om 21:38
Ja, ik zit helemaal in de stress..... 4 jaar, christus dat is zoooo lang. En als ik niveau 3 doe is het 2 jaar en dan kan ik aan het werk. Want kan verkorte opleiding doen en nu wil ik dat. Want dat werk vind ik kei leuk! Maarja het verdient een stuk minder, niv 3 of HBO maakt wel verschil. En ik heb al een niv 4 diploma dus wel heel stom als ik dan niv 3 ga doen. Maar ik heb zo de zenuwen. Niet normaal. En dan denk ik dat ik deze opleiding helemaal niet wil enz. enz. Maar ik heb de hersenen om HBO te doen, uni ook nog wel zelfs dus ik moet gewoon niet zeuren en ervoor gaan. Makkelijker gezegd dan gedaan...
zondag 5 augustus 2012 om 21:38
zondag 5 augustus 2012 om 21:42
zondag 5 augustus 2012 om 21:46
Ja, ik weet dat ik dit beter wel kan doen maar ik bedenk steeds dingen waardoor dit helemaal geen handige opleiding is. Als ik (hopelijk) kinderen krijg is dit allesbehalve een handige baan... En je krijgt toch wat straling mee, dat kan nooit goed zijn voor een mens. Enz. enz. Maar het komt denk ik door de zenuwen want elk beroep heeft wel minder leuke kanten. Als ik VIG ga doen moet ik hele dagen mensen tillen, wassen, verzorgen en dat is lichamelijk ook heel zwaar...
En dan nog eens die studieschuld. Ik heb nu al 10.000 euro studieschuld. Wel prestatie dus als ik het diploma haal valt er een groot deel weg. Alleen daarom al moet ik wel een HBO studie af gaan ronden. Stufi lijkt leuk maar soms baal ik er goed van!
En dan nog eens die studieschuld. Ik heb nu al 10.000 euro studieschuld. Wel prestatie dus als ik het diploma haal valt er een groot deel weg. Alleen daarom al moet ik wel een HBO studie af gaan ronden. Stufi lijkt leuk maar soms baal ik er goed van!
zondag 5 augustus 2012 om 21:48
Tafeltennis is leuk! Zwemmen gaat. Wat ze nu doen vind ik ook leuk! Turnen vind ik geweldig! Tot hoe lang duren de spelen nog?
Mijn zwakte moment is alweer voorbij. Ik heb even bedacht aan alle mooie echo's die ik later mag gaan maken en nu weet ik weer waarom ik dit wil studeren:). Dankjewel voor je bemoedigende woorden Peacy, you keep me going!
_origami_, ja er zijn wel leren en werken tegelijk mogelijkheden maar voor dit jaar was ik te laat met solliciteren. Ik hoop vanaf het 2de leerjaar wel een leer-werkplek te hebben. Dan komt er iig geld binnen want ik word er ook niet jonger op... En wil toch wel als ik afgestudeerd ben (over 4 jaar) een beetje eigen geld hebben:).
Mijn zwakte moment is alweer voorbij. Ik heb even bedacht aan alle mooie echo's die ik later mag gaan maken en nu weet ik weer waarom ik dit wil studeren:). Dankjewel voor je bemoedigende woorden Peacy, you keep me going!
_origami_, ja er zijn wel leren en werken tegelijk mogelijkheden maar voor dit jaar was ik te laat met solliciteren. Ik hoop vanaf het 2de leerjaar wel een leer-werkplek te hebben. Dan komt er iig geld binnen want ik word er ook niet jonger op... En wil toch wel als ik afgestudeerd ben (over 4 jaar) een beetje eigen geld hebben:).