Schoottafeltje

05-08-2012 21:41 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een schoottafeltje, dus zoiets: http://www.lobbes.nl/images/items/1320231c.jpg (ik zit mobiel te forummen dus kan helaas geen plaatje plakken)

Mijn moeder is dinsdag jarig en ze gaf net aan er een voor haar verjaardag te willen. Ik had na 2 dagen zoeken nog niks leuks gevonden, en smeekte om een cadeautip

Ik heb recent in de blokker gekeken, dat tafeltje had een heel plat kussen, en vond het van slechte kwaliteit. Verder heb ik t nergens gezien (ook niet heel hard gezocht).

Morgen heb ik precies een half uur uit m'n werk de tijd om zo'n schoottafeltje te vinden voor de winkels sluiten, vandaar dat ik dit topic maak, ik wil graag heel gericht te werk aan anders ben ik te laat

Bij voorbaat heel erg bedankt voor de hulp!

Liefs Groupie
Wellicht zoeken naar een laptoptafel?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/10086654/

Ikea dus, (maar ik weet niet waar je woont)

Action heeft ze ook in het assortiment (gehad)

En Xenos ook. MIsschien kan je een telefoontje plegen van te voren
De mijne komt van de Xenos.
Die van Ikea vond ik niks van de week. Dunnetjes.
En die van Xenos viel na een halve vakantie uit elkaar... 😡
Je hebt ook dienbladen voor ontbijt op bed. Dan zitter er uitklapbare poten onder. Is misschien steviger en je hebt een hard blad ipv een soort kussen.
Ikea, 9,95

quote:patchouli_ schreef op 05 augustus 2012 @ 21:47:

De mijne komt van de Xenos.Mijndes ook.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze hebben hem ook in het wit met een rood onderkussen.
quote:Gravinnetje schreef op 05 augustus 2012 @ 21:50:

Je hebt ook dienbladen voor ontbijt op bed. Dan zitter er uitklapbare poten onder. Is misschien steviger en je hebt een hard blad ipv een soort kussen.Die zoek ik dus en kan ik nergens vinden??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kruidvat heb ik de mijne vandaan. Pas stonden ze weer in de folder... wie weet heb je geluk?
quote:Suze02 schreef op 05 augustus 2012 @ 21:50:

En die van Xenos viel na een halve vakantie uit elkaar... 😡Die van mij is ook ter ziele maar de laptop is ook vrij zwaar natuurlijk.
Blokker?
Dave van ikea is geen schoottafeltje, maar wel superpraktisch voor ondere andere een laptop of eten op de bank voor de tv. Kan er dicht tegenaan geschoven worden omdat er maar 1 poot onder zit.
Ik heb een Ikea op fietsafstand, dus dat is top! Ik ga morgen de xenos proberen, maar dan heb ik iig een backup winkel die tot laat open is voor als ik niks gevonden heb.

Gravinnetje, ik denk dat mijn ouders het vooral gaan gebruiken voor avondeten en laptop op de bank, daarom wil ik liever zo'n kussen
Beetje duur maar wel superhandig!

Deze is het; in meerdere kleuren. http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=Dave
Ik vind die van de Ikea wel heel mooi van vorm, lijkt me prettig zitten!
Bertje, sorry ik bedoelde het echte schootkussen, dat tafeltje past totaal niet bij mij moeder. Ik vind m zelf wel heel leuk
Noush, ik heb er 1. Zat ooit eens in een kerstpakket. Ideaal voor met gourmetten of bbq of feestjes als er ruimtegebrek op tafel is. Verder gebruik ik hem eigenlijk niet. Heb ze weleens in winkels gezien. Als ik op laptop zit, zal ik een googelen voor je.
quote:nouschi schreef op 05 augustus 2012 @ 21:52:

[...]

Die zoek ik dus en kan ik nergens vinden??hiero
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Tickel, dat is exact de mijne. Noush, sla je slag.
quote:Gravinnetje schreef op 05 augustus 2012 @ 22:00:

Noush, ik heb er 1. Zat ooit eens in een kerstpakket. Ideaal voor met gourmetten of bbq of feestjes als er ruimtegebrek op tafel is. Verder gebruik ik hem eigenlijk niet. Heb ze weleens in winkels gezien. Als ik op laptop zit, zal ik een googelen voor je.Mijn zusje had hem ook in een kerstpakket. Zij heeft een witte
't Is niet wat je bedoelt maar ik heb een gewoon zelfstandig tafeltje die je over je stoel kan schuiven. Dan kan je de laptop gewoon open laten staan als je hem even niet gebruikt.
it's a big club and you ain't in it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven