Entertainment alle pijlers

Zomergasten 2012

15-07-2012 15:57 570 berichten
De VPRO zendt deze zomer het 25ste seizoen uit van Zomergasten. Dit jubileum wordt gevierd met een extra uitzending op 15 juli. (Ned. 3, 20:15 - 23:10 uur).

Een speciale aflevering "Volgende fragment" waarin Roel van Broekhoven praat met de twaalf presentatoren die Jan Leyers zijn voorgegaan, en een selectie van de 125 gasten over hun ervaringen en gedenkwaardige momenten.

In Volgende fragment vertellen de presentatoren over hun meest gedenkwaardige gasten en bijzondere momenten, hun aanpak, waar zij naar streefden, maar ook hoe zij zich voorbereidden en hoe ze omgingen met spanning en soms meedogenloze kritiek. Ook verschillende gasten delen hun ervaringen over hun optreden in het programma: voor sommigen van hen is er zelfs sprake van een leven vóór en na Zomergasten, dat hun een podium bood voor hun persoonlijke verhaal, openbaring of betoog. Dat kon leiden tot een ontwapenend inzicht in een innerlijke wereld of ontroerend moment maar soms ook tot spanning tussen gast en presentator. Zowel gasten als presentatoren memoreren openhartig de spannende en ongemakkelijke momenten.

De Zomergasten van 2012 (vanaf 22 juli) zijn:

Henny Vrienten 22 juli

Micha Wertheim 29 juli

Jolande Withuis 5 augustus

Lidewij Edelkoort 12 augustus

Ben Verwaayen 19 augustus

Adriaan van Dis 26 augustus

----------------------------------------------------------------------------

Ik kijk er weer naar uit!
quote:merano schreef op 05 augustus 2012 @ 21:56:

Zitten we nu naar een van de eerste sexfilmpjes te kijken ?
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen ze de fragmenten die zij uitgekozen heeft dan laten zien. Neem aan dat die tevoren besproken zijn. Dan kan Jan het een beetje toelichten toch.

Maar hoop wel dat ze terugkomt.
Ik ben weggezapt. Hebben ze gezegd dat ze een migraineaanval heeft?

Het is trouwens hartstikke live.
Wat sneu voor haar.

Daar zit ik dan, met m'n avondvoorraad gezellige hapjes
Nou, dat was het dus.

Echt jammer. Ook voor haar.
Shit zeg. Ze houden er gewoon mee op.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Ach wat sneu en jammer zeg.

(Mensen die de film opnemen zijn nu ook de pineut).
Is dit ooit eerder gebeurt trouwens?
Kutttttttttttttt
Liever elitair dan een pauper!
Ze zat ook al zo gek te doen met die waaier ik dacht al die wordt niet goed, echt sneu voor haar.
Niet dat ik weet. Ik vond juist dat de interactie tussen gast en presentator vanavond wat beter was.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Toen ze zei dat ze 63 was, was ik ook geschokt, ik dacht dat ze minstens 10 jaar jonger was.. (Blijkbaar had ze al last van opvliegers, want ze had uit voorzorg al een bijpassende rode waaier meegenomen.) Jeetje, vond het net zo´n leuke zomergaste...was even weggezapt voor Mob Wives op TLC en kom terug en nu dit......
Oh, ik was even de fiets in de kelder zetten.

Ze zijn er dus mee opgehouden.

Zo zielig voor haar, wat zal ze balen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Hij zei wel dat ze er later op terug komen. Is ook zonde van alle voorbereiding natuurlijk als er nooit meer wat mee gedaan wordt.

Hij was wel een beetje van zijn apropos. Rare situatie.
quote:Mazou schreef op 05 augustus 2012 @ 22:03:

Is dit ooit eerder gebeurt trouwens?Waarschijnlijk niet. In de terugkijk uitzending van een tijdje terug werd een voortijdige beeindiging niet genoemd.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

quote:merano schreef op 05 augustus 2012 @ 22:05:

Niet dat ik weet. Ik vond juist dat de interactie tussen gast en presentator vanavond wat beter was.Vond ik ook.
Dit is nooit eerder gebeurd.
quote:merano schreef op 05 augustus 2012 @ 22:05:

Niet dat ik weet. Ik vond juist dat de interactie tussen gast en presentator vanavond wat beter was.Zij praatte heel goed, en hij zei amper wat
quote:kopjekoffie70 schreef op 05 augustus 2012 @ 22:07:

[...]

Waarschijnlijk niet. In de terugkijk uitzending van een tijdje terug werd een voortijdige beeindiging niet genoemd.

Dat is een goede analyse.

Het zal inderdaad wel niet dan.
quote:lottekeNL schreef op 05 augustus 2012 @ 22:09:

[...]

Zij praatte heel goed, en hij zei amper wat Hij zei wel meer dan vorige keer
Hij zei minder stomme dingen dan vorige keren, toegegeven
quote:lottekeNL schreef op 05 augustus 2012 @ 22:10:

Hij zei minder stomme dingen dan vorige keren, toegegeven Dat ook inderdaad
Lijkt me trouwens ook naar om in zo'n kleedkamer migraine te hebben.

Dan wil je toch het liefst thuis zijn lijkt mij.

Heb zelf nooit migraine gehad gelukkig, maar van wat ik er altijd van hoor is het behoorlijk heftig.
Hij stelde een paar gerichte vragen en vertelde ook wat over zijn eigen jeugd (Dat zijn vader aanstreepte wat ze moesten kijken.) En hij zei inderdaad minder stomme dingen

Las net een tweet op de VPRO-site: "Gast wordt nu ook ziek van presentator'' (of iets dergelijks).

Ben het er niet mee eens maar moest er wel om lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven