Gezellig kletspraatje!

05-08-2012 20:19 1508 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om geen topic(s) te vervuilen met ons geklets gaan we hier even verder met praten:). We praten over vanalles, nog wat en helemaal niets .

Iedereen die mee wil kletsen, je bent welkom!

Onze vaste schrijfsters:

Peacy

Droomz

Smuisje

Panadol

Noadean

Hartelijk welkom aan:

_origami_

Steph

Missmoana

Ellen1990

Ze kan (nog) niet bij ons komen op dit topic maar ik wil wel dat ze weet dat ze erbij hoort: Indie !

Dat we er een mooi volgeschreven topic van mogen maken
Ja, date verhalen zijn geweldig. Ik heb al best wat dates gehad de laatste tijd, ben ook alweer 2 jaar single... Maar we hebben hier wat gelachen in huis als ik weer eens een mislukte date had gehad.
Indirect gezien is dit hele topic mijn schuld sorry haha. Ik zal nicolientje nergens meer enthousiast over maken anders hebben we straks 10 topics speciaal voor haar :p
Hahahaha, ja maar het liep zo uit de hand op dat andere topic met alle off-topic gepraat en dit is zo leuk:D.

Panadol, wat goed dat jullie dit willen en kunnen doen voor jullie zoon. Hoe oud is hij?

Noadean, wat leuk dat jij je partner al op de havo hebt leren kennen! Van middelbare tot nu zit ik al 8 jaar op school maar nog nooit een leuke man leren kennen. En nog 4 jaar te gaan qua studie maar langzamerhand vond ik het wel tijd om wat actiever op zoek te gaan naar een partner. Vriendinnen gaan samenwonen, een paar hebben al kinderen en ik woon nog steeds op een kamer en studeer...
In eens stond meneer in mij vaste stamkroeg en heb hem is goed bekeken,en dat zeg er goed uit.

stoute schoenen aan getrokken en hem gevraagd om het weekend erop mee uit eten te gaan en ja hoor bingo!!! De hoofdprijs.
@panadol Dan is het absoluut een goede stap. Mijn broertje heeft een lichtere vorm van asperger en hij heeft het hier erg naar zn zin altijd. Het ziet er ook niet naar uit dat hij binnenkort het huis uit gaat (hij is 20), ik herken me wel in je verhaal.
quote:smuisje schreef op 05 augustus 2012 @ 22:48:

Peacy, er staan meerdere reacties bij die foto's dus vandaar dat ik niet helemaal zeker benFoto die ik bedoel sta ik alleen met m'n reactie. (Zó zielig :P)
10 jaar ondanks alles mijn grote vent met humor waar ik super trots op ben.En een dochter van 9 jaar ook een super meid.

Echt de kinderen zijn mijn oogappeltjes.
Hoor het vaker dat het voor autisten (sorry:$) beter is op een rustige omgeving. Exschoonbroertje heeft veel last gehad van een rustige stadje in rustige provincie naar grote stad in drukkere provincie.
Panadol, wat leuk dat je je man in de kroeg hebt leren kennen! Ik zie meestal alleen maar dronken mensen in de kroeg en aangezien ik zelf altijd nuchter ben vind ik dat nogal een afknapper helaas, die dronken mannen.
panadol, een jongen en een meisje, leuk! Hebben ze nu ook schoolvakantie?
Peacy, gevonden! Nu weet ik echt wie je bent haha
quote:noadean schreef op 05 augustus 2012 @ 22:53:

@panadol Dan is het absoluut een goede stap. Mijn broertje heeft een lichtere vorm van asperger en hij heeft het hier erg naar zn zin altijd. Het ziet er ook niet naar uit dat hij binnenkort het huis uit gaat (hij is 20), ik herken me wel in je verhaal.Wij ouders kunnen er echt van genieten en voor onze zoon gaat het alleen maar goed op vooruit.Onze dochter vind het ook helemaal te gek omdat ze graag een paard wil.Nou en die komt er voor haar.
Panadol wat klink jij liefdevol over jouw kinderen!
Panadol, heeft je dochter ook een ass stoornis of alleen je zoon?

Zijn meestal de jongens he
quote:nicolientje2410 schreef op 05 augustus 2012 @ 22:56:

panadol, een jongen en een meisje, leuk! Hebben ze nu ook schoolvakantie?Jep wij zijn allen nu niet weg geweest.Omdat we in mei bijna een maand in Egypte zijn geweest.
smuisje

Vaak zijn het jongens,klopt.

Dochter is een kern gezonde meid die weet wat ze wil.
Smuisje en peacy, leer elkaar kennen, hihi:). Dan kunnen we eens met meerdere afspreken ofzo. Lijkt me wel leuk.

Smuisje, nee ik heb de 100-jarige man die uit het raam klom en verdween nog niet uit. Dinsdag leesclub maar ik schiet niet meer op in dat boek. Ik kan me totaal niet concentreren op het moment. Het enige wat in mijn hoofd zit/wil is Cutie... Het is echt te TE erg haha.

Panadol, wat lekker dat jullie zo lang naar egypte zijn geweest! Hebben jullie mooie dingen gezien daar?
quote:nicolientje2410 schreef op 05 augustus 2012 @ 22:55:

Panadol, wat leuk dat je je man in de kroeg hebt leren kennen! Ik zie meestal alleen maar dronken mensen in de kroeg en aangezien ik zelf altijd nuchter ben vind ik dat nogal een afknapper helaas, die dronken mannen.Hij was toen goed nuchter anders had ik hem denk ik voorbij gelopen.
quote:peacy schreef op 05 augustus 2012 @ 22:57:

Panadol wat klink jij liefdevol over jouw kinderen!Inderdaad
Nicolientje, lijkt me leuk om eens met een aantal meiden af te spreken. Gezellig.

Jammer dat je boek niet uit is, is een leuk boek. Maar snap het wel haha. Verliefdheid neemt veel tijd in beslag haha
Haha, oké gelukkig maar dat ie dus nuchter was dus. Maar echt super leuk dat jij hem hebt gevraagd. Dat is nog eens geëmancipeerd!

Smuisje, verliefdheid is een groot woord maar aangezien 1 leuk is 2 leuk leuk en 3 verliefdheid scoort Cutie nu wel een hele dikke 2:). Ik ga vanvond nog even verder lezen in het boek want moet wel uit natuurlijk.

Afspreken lijkt me zeker leuk! Ik ken nog wel een meisje dat ook interesse zou hebben (ook penvriendin). Zij woont in Amstelveen dus is niet zo ver vanaf jou gezien.
Nicolientje

In het begin keek ik er erg tegen op maar met goed advieze van onze gezins begeleider en zeer goede tips van de fysio was het geweldig.Zoon lief zag je geheel tot rust komen in de rode zee.

Snorkelen met beide kinderen was geweldig en rust gevent.
Nicolientje wat heb je me aangedaan meid, wat heb je me aangedaan

Panadol: mag ik vragen of jullie specifieke aanpak hebben voor jullie zoon of niet?

Ik ga in september starten met Pedagogiek, alleen maar interesse, wil graag met autistische kinderen werken, omdat ik vind dat ze zo oprecht en lief kunnen zijn..

Nicolientje: lijkt me gezellig om eens met een groter aantal meiden af te spreken.
panadol, wat fijn dat je zo goed begeleid/geholpen bent. En wat fijn dat je zoon zo tot rust kon komen daar. Echt geweldig om dat te zien lijkt me. Snorkelen lijkt me ook tof! Mooie ervaring dus. Thuis blijven in de zomervakantie is toch prima? Ik ga deze zomervakantie ook niet weg. Hopelijk in de herfst nog wel.

Peacy, wat heb ik jou aangedaan? . Ik vind K. wel lachen als je een beetje filtert...
Lijkt mij ook wel leuk, afspreken. Al kom ik hier op het forum nog maar net om de hoek kijken ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven