Mei 2008

26-08-2007 09:59 2248 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijdbevallenvan deroepnaamgewicht (g) /cmAngela2824-04-20082eSophie3270g /48cmPlevier3430-04-20082eMiko3290g /49cmValdispert3403-05-20082ePablo3470g /51cmBowie03-05-20083eTim3380g /50cmPriek2704-05-20081eJens4400g /52cmSabrina2504-05-20082eNathalie4060g /52cmDurske3709-05-20082eAnnabel4340g /53cmBillybob2812-05-20081eZane3740gLeeuwedraak3113-05-20081eTara3955g /53cmRegina3214-05-20082eElise4500g /52cmMilagro3421-05-20081eIda3570gMelissa3024-05-20081eThierry3610g /50cmMoon2902-06-20082eThomas3600g /48cmCharmant2404-06-20082eYoshua5250g
Tjee Bowie, dat je nog steeds aan het werk bent! Knap hoor, ik zou dat toch echt niet gered hebben!

Angela, die hypo's zijn echt niet fijn toch? En dan ook nog zwanger zijn! Wat zou je kindje daarvan kunnen meekrijgen?

Tja, en ik zit hier inderdaad om 2 uur 's nachts achter de laptop te tikken. Kon weer eens niet slapen, dus ik hb maar besloten eruit te gaan. Zit nu aan een schaaltje vla, tegen het maagzuur, en probeer maar weer moe te worden ofzo. Ik lag weer te erg te piekeren. Heel stom, maar kan nesteldrang zich uitbreiden tot het haar van je vriend? Ik vind namelijk dat hij naar de kapper moet (al weken, nee maanden!) maar hij vindt het zelf wel meevallen. Ik heb geprobeerd me er niet druk over te maken, maar nu kan ik niet uit mijn hoofd krijgen dat de baby dit weekend geboren wordt, en dat hij dan op elke foto met die warrige plofkop staat! Grrr

Nou ja, ik ga maar eens kijken wat voor vermaak de tv te bieden heeft op dit uur. Het zal wel niks zijn....

Welterusten!
Zo, nog een berichtje van mij. Ik ben vannacht op de bank in slaap gevallen, met een beetje last van maagzuur. Om 5 uur werd ik wakker en ben ik naar bed gegaan. Zodra ik echter mijn hoofd op mijn kussen legde, voelde ik een golf van misselijkheid. Gelukkig had ik een emmer op mijn kamer staan, want daar kwam mijn avondeten! Daarna een beetje rechtop in bed gaan slapen, wat niet echt prettig voelde voor mijn rug. Uiteindelijk besloot ik weer plat te gaan liggen, waardoor ik dus onmiddellijk weer moest overgeven. Net ook nog 2 keer diarree gehad, dus ik ben niet echt blij nu! Ik vraag me af wat het is. Heb ik iets verkeerds gegeten, heerst er een buikgriep, is dit een voorteken dat de bevalling eraan komt?

Pfff, wist ik het maar!

Groetjes van een beroerde Priek.
heey priek,

Je hoord vaak dat er vrouwen diaree en overgeven hebben net voor de bevalling, dan maakt het lichaam zich leeg voor de uitdrijving oid.

Ben benieuwd...hoever ben je nu?
oeh priek spannend...

Ik moest heel hard lachen om je eerste berichtje, haha dan mag ik wel zorgen dat vriend op geen enkele foto zich over de baby buigt, want dan zie je een kale plek en volgens mij kan ik dan zelf beter helemaal niet op de foto, over een warrige plofkop gesproken!

Haha....

Ik was vannacht ook wakker, oudste was opeens aan het spoken en oh, wat kan ik daar slecht tegen! Dat wordt nog wat, met de baby straks...

Maar wel spannend priek, ik hoop dat je niet meer zo misselijk bent, je moet nog iets van 3 1/2 week uit mn hoofd? Of 'mag' je al thuis bevallen? Succes!
Ik ben vandaag precies 37 weken, dus de baby mag komen hoor! Ik zou sowieso in het ziekenhuis moeten bevallen vanwege mijn bloeddruk. Ik voel me nog steeds knap beroerd, misselijk, overgeven, diarree... Geen spoor van een naderende bevalling. Ik moet ook zeggen als de bevalling nu zou komen hoop ik dat ik het trek, voel me zo slap!

Ga proberen nog maar even te slapen. Eten en drinken is vrij hopeloos, heb ik gemerkt.

Tot later!
@ Priek, ik hoop dat je snel weer een beetje de oude wordt. Mijn moeder is van mij bevallen toen ze de buikgriep had, was niet echt een pretje... En de verloskundige maar roepen, mevrouw u gaat alleen maar bevallen hoor, zeur niet zo! Ik zou GEK worden en waarschijnlijk de verloskundige een ram geven . Priek je bent ook niet de enige die zich druk maakt om het haar van de man --> die van mij moet ook nodig naar de kapper, hij heeft niet zoveel haar maar als dat dan lang wordt lijkt het helemaal nergens meer naar, en wees eerlijk, we willen toch dat onze mannen mooi op de foto komen te staan?

Ik heb trouwens ook nesteldrang en mijn man totaal niet. VOlgens mij heeft hij zoiets van ach, Ans doet het allemaal wel. Wordt daar helemaal gek van. Is het nou teveel gevraagd om even de tuin te doen, de auto nog even van de binnenkant te zuigen (ik rij er wel mee door de wasstraat...) Hij heeft het erg druk op zn werk en misschien is dit dan helemaal niet echt fair van mij maar ik kan er slecht tegen dat ie gewoon erg weinig doet.

Vandaag weer een CTG gehad. ALlemaal goed, alleen hebben ze mij er gewoon 3 kwartier aangelaten! En ik moest mijn dochter ophalen van school... HEb mezelf maar even afgekoppelt. Bleek dat er in mijn 3 kwartier wachten 2 babys waren geboren en ze dus even geen tijd voor mij hadden. Logisch... Een half uur te laat bij mijn dochter op school maar gelukkig zijn ze daar erg makkelijk en na een telefoontje wachten ze gewoon even tot je komt.

Ga even lekker met mn dochter op de bank liggen.

Tot later
Zo, net even geslapen (het is zelfs gelukt om plat te liggen!) en het lijkt iets beter te gaan! De enchiladas van gisteravond zijn er wel aan alle kanten uit gekomen, die hoef ik voorlopig ook even echt niet meer! Dacht nog wel even dat mijn vliezen waren gebroken toen ik in bed kroop, voelde plotseling nattigheid. Bij nadere inspectie bleek het om een scheut afscheiding te gaan (excuses voor het vieze praatje).

Angela, het lijkt me inderdaad een ramp om zo te moeten bevallen. Je voelt je gewoon belabberd, en elke beweging die je maakt kan voor een nieuwe golf zorgen. En dan nog concentreren op weeen wegzuchten.... Brrrr

Wat jouw man heeft, dat heeft die van mij ook. Druk op zijn werk, dus die is blij als het weekend is. Snap ik heel goed, want tot voor kort had ik dat ook. Maar ik wil nu gewoon dat de dingen geregeld zijn, en daar gaat ie op zich wel in mee, alleen die kapper weigert hij. Nou ja, ik heb nu even iets anders aan mijn hoofd, dus hij heeft mazzel

Ik lepel nog een beetje appelmoes naar binnen, kijken hoe dat zich houdt.

Tot later!
En, is de appelmoes is er ingebleven?????
Tot nu toe wel! En de 2 cracottes met suiker en de opkikker die daarna naar binnen zijn gegaan ook!

Blijkbaar was het dus toch gewoon mijn eten van gisteravond wat niet lekker is gevallen. Nou ja, pech, als het dan nu maar weer over is.

Uiteraard laat ik me nog wel even lekker verwennen door manlief. Kijken of ik hem een pedicure kan laten verzorgen dit weekend
Ah gelukkig priek, 'gewoon' een buikgriepje!

Is het iets van de mannen van de meimoeders dat ze zo geen nestdrang hebben? Die van mij kan ook op het lijstje hoor..

Maar dit weekend gaan we klussen!! Eerst morgenochtend naar de praxis en dan aan de slag, ik heb alleen al de hele dag harde buiken en van die nare krampjes, en een flink trappend menneke in mijn buik. Joepie... maarja, wat was het ook al weer? Al die krampjes nu schelen weer met de bevalling...

En lekker Angela, lig je daar drie kwartier... gelukkig was je dochtertje niet geschrokken ofzo, dat je later kwam.

Ik moet wel lachen om het feit dat mijn buik echt steeds meer 'publiek bezit' wordt, iedereen vraagt of zegt wel iets over die buik, ach nouja, ik vind het wel grappig!

Ik ga mijn bedje opzoeken, slaap lekker! Charmant
haha Charmant: die mannen ook altijd!

Ik zei toevallig nog tegen mijn schoonmoeder vandaag: Als ik van iedereen 0.50 cent kreeg die naar mijn buik kijkt dan was ik al flink rijk... Ach is ook wel leuk eigenlijk. Vorige keer was ik in de zomer zwanger en dan is het nog veeeeeeel erger!

Slaap lekker
Okeee dit is dus de 2e nacht op rij dat ik op een onchristelijke tijd achter de pc zit... Ik werd net wakker met een scheurende honger! Tja, toch maar even wat eten dan, volgens mij is de boel blijkbaar wel hersteld binnen.

Charmant, mijn man vertoonde vanavond voor het eerst een soort nesteldrang! Hij heeft namelijk de conclusie getrokken dat ik dit weekend of vlak erna ga bevallen. Dat ziet hij aan mijn buik, zegt hij, hahaha. Morgen wil hij de tas ingepakt klaar hebben staan, en een lijst met telefoonnummers enzo. Oke, maar dan wil ik nog even dat de slaapkamer een grote beurt krijgt, en de wc, en de badkamer en de keuken...

Over de 'ontsnappingstas' gesproken, wat stoppen jullie er allemaal in? Ik heb al kleren voor mezelf + toiletspullen, kleren voor baby, dextro voor mezelf, eten voor vriend, schoon shirt voor vriend, camera + batterijen.

Nog meer goede tips?

Ik ga mijn bed weer opzoeken, welterusten!
Tas: Labello, slippers, Sultana of Evergreen voor jezelf voor na de bevalling. s' Nachts is er niet altijd wat te eten in het zh is mijn ervaring. Telefoon, oh, visite, kom straks weer terug!
Ik heb hier alles klaar, maar ik ga thuisbevallen. Nu zit er in mijn ziekenhuiskoffer: badjas, pyjama, warmesokken (die van ferdinand...zijn lekker groot), t-shirt, huispak voor als ik naar huis ga, dextro, baby's eerste pakje+mutsje, mijn wrapper wikkeldeken voor de kleine, mijn vk. papieren (ben namelijk bloedgroep o- dus moet bloed laten controleren van de beeb) voor de papieren, verzekeringskaartje, muntje voor rolstoel, fototoestel (ook even aan manlief uitleggen hoe hij werkt) met extra opgeladen batterijen, ik heb hier alle telefoonnummer door het huis verspreid...spoednr. vk, nr. kraamzorg, nr. ferdinand en mijn ouders, en nr van een taxicentrale voor nood. Ook kan je idd wat kleding voor je partner (in ieder geval een shirt) inpakken!!! Maak van te voren een lijstje wie je allemaal wil bellen na de bevalling en zet evt. de nummers erbij! En natuurlijk toiletartikelen!

Nou volgens mij was dat het zo! Maar kan zijn dat ik iets vergeet hoor ;)
Priek, dan bevallen we samen, mijn man denkt nl hetzelfde!

Hier wordt wel druk geklust en gedaan, alleen schiet het huishouden er flink bij in. Dus ben ik vandaag maar eens aan de slag gegaan, bekken of geen bekken. En nesteldrang gaat maar door, want het washok is hier nu blinkend. Daar kon de kraamhulp echt geen was in draaien haha.

Angela, fijn dat alles goed was, en dat dochter goed ogevangen werd.

Dinsdagnacht een valse start gehad. Tot 3.00 weeen gehad, toen ineens niks meer grrr. Ik had het zoooooo gehoopt. De hele week weeen en harde buiken gehouden, nu is het weer rustig. Baby ligt nu ook ineens weer bovenin het bekken, hij moet echt nog wat zakken .

Charmant, brrrr, gebroken nachten, niet iets om naar uit te kijken nee. Daar zie ik zo tegenop, tegen die ontzettende vermoeidheid in de eerste tijd.
Wat wordt er hier gezellig veel geschreven!

Hier is het een beetje stil geweest, maar ik heb wel meegelezen.

Wat zitten er al veel op 37 weken! Is toch wel een mijlpaal hè? Bij mij is de 36e week aangebroken, dus nog een paar daagjes en ik ben ook zo ver. Met het schaamrood op mijn kaken moet ik bekennen dat mijn "vluchtkoffer" alleen nog maar op papier bestaat... heb een lijstje gemaakt met wat er allemaal in moet maar daar is het tot nu toe bij gebleven. Iets te eten erin is inderdaad wel een goede tip, bij zwangerschapsgym hadden ze het ook al over Dextro Energy.

Aan de ene kant ben ik er mentaal helemaal klaar voor om te bevallen, maar aan de andere kant blijft het allemaal nog heel abstract! Ik heb al bijna anderhalve maand (!) last van harde buiken en voorweeën, de hele tijd door, echt een paar keer per uur en bij inspanning nog meer, dus ik ben benieuwd of ik het zal herkennen als de bevalling daadwerkelijk op gang komt...

Sterkte iedereen met wat nu wel als de laatste loodjes mag worden bestempeld! Over zes weken zijn we allemaal bevallen!
Haha Milagro,

Idd over 6 weken hebben we allemaal een ander verhaal, geen harde buiken, dikke buiken, maar baby's, gebroken nachten, huilbuien, stuwing etc. Leuk leuk leuk!!!

Ik heb net nog even he schema van de honden en die van natuurlijk mijn dochter gemaakt en opgehangen aan de koelkast. Je weet maar nooit. Straks gaat alles anders en moet ik om wat voor rede dan ook naar het ziekenhuis en daar blijven! Vorige keer deed ik de dag van de bevalling ook eigenlijk alles al, maar ja je weet nooit he!

Nou eveline is weer wakker, dus die ga ik ff schone luier geven en wat fruit en dan boodschappen doen. bah

Ik zit echt weer in de fase dat ik eigenlijk alleen maar thuis wil zjin. Heerlijk een beetje rommelen en wachten op de bevalling haha! Lekker genieten nog van eveline alleen.

Vanmorgen de badkamer schoon gemaakt, mijn kledingkast uitgezocht en een zak vol kleding weg gegooit en straks nog even stofzuigen en dan is het wel weer goed voor vandaag!

Ik heb vanmorgen onverwachts een pakketje gekregen van 2 vriendinnen...met een kaartje zomaar en ze wilde mij in het zonnetje zetten en er zaten verschillende maskertjes in en geurkaarsjes en badschuim ed. Dus denk dat ik vanavond vroeg de honden uitlaat, het bad vol laat lopen en een maskertje op doe! Alcohol vrij wijntje erbij en even helemaal niets!

Sinds ik zwanger ben ben ik helemaal niet meer in bad geweest! wordt tijd!

fijne dag!!!

sabrina 37+2
Ik ben ook met koffertje bezig, vind het toch wel moeilijk want veel dingen heb ik tot het laatst 'nodig' en ga ik dus ook zeker weer vergeten Vanmorgen wel lekker sultana's gekocht, dextro hadden ze helaas niet dus moet ik nog even bij de DA scoren, en verder wat energy drankjes maar die staan nu natuurlijk in de koellkast. Dan nog wat laatste dingen wassen en strijken en die komen dan de koffier niet meer uit hoor, ik ga niet over 3 weken weer alles wassen, zit goed ingepakt dus blijft wel schoon! Hier niets dat op een naderende bevalling wijst, kindje beweegt nog volop en is nog reuze-actief dus plek zat daarbinnen. Ik vind het ook nog wel even leuk, het is toch de laatste keer dus nog maar volop van genieten. Al zit ik wel weer verlangend naar mn gewone kleren uit te kijken.....

ik lees trouwens mee op een ander forum en daar is gisteren uitgekomen dat iemand die meeschreef alles verzonnen had. Bizar he? Hele zwangerschap, eerdere miskramen en ga zo maar door....wat een pijn ze daar anderen mee gedaan heeft. Zo zie je maar weer, hoop zielige aandachttrekkers op de wereld - fijne dag allemaal nog!

Bowie
Jeetje wat is er lekker veel geschreven zeg!!!

Ben ook AL 2 dagen niet geweest hahaha.

Over 6 weken is nog niet iedereen bevallen als het goed is!Ik ben namelijk nog maar 33 weken en de hekkensluitster van de rij als het goed is.

Ik heb het bed al wel in huis waar ik op ga liggen (dat komt bij mij in de woonkamer) als ik ga bevallen (wil heel graag thuis) dus dat kan ik met 37 weken in elkaar zetten en klaarzetten tot het gaat beginnen.

Ik moet nog 6 werkdagen en dan heb ik ook verlof.Vandaag over twee weken ben ik vrij!Heerlijk! Ik kan het bijna niet afwachten tot het zover is!

Bowie: Ik vind het knap dat je het zo lang volhoudt met werken! Ik zou dat echt niet meer zien zitten.Is dat daar normaal of heb je daar gewoon zelf voor gekozen?

Niet te geloven trouwens dat iemand alles verzint!!!!!!Hoe kom je erop om zoiets te gaan verzinnen???!!!!Hoe kwamen jullie daar dan achter?Heeft ze zelf alles opgebiecht of had iemand de leugens door?

Charmant:Ik zou de kleine dan in het wippertje liggen.Of gewoon in de bak van de wagen.Box is ook goed maar als je daar weinig plek voor hebt wordt het natuurlijk lastig!

In de maxi-cosi is inderdaad niet goed voor de rug van het kindje.Daarom wordt dat ook afgeraden.Voor eventjes is het geen probleem maar voor langere tijd en vaak is niet zo goed.

Ik heb vanmiddag voor mn rusteloze benen Venadoron gekocht van Weleda.Ik ben benieuwd of het helpt!De mevrouw achter de kassa adviseerde om het flesje in de koelkast te zetten want dan heeft het nog meer effect.We zullen zien.En ik kan er zelf niet meer bij dus manlief moet het maar doen.Masseren vanaf je kuiten naar boven toe.Ga het straks meteen uitproberen.

Heb ook perineumolie (ook van Weleda) gekocht.Om het stukje tussen de anus en vagina te masseren en soepeler te maken.Het schijnt dat je dan minder kans op uitscheuren hebt! Het is altijd het proberen waard vind ik.

Plevier:Jammer dat je weeën gestopt waren zeg!Maar dan is er wel al wat voorwerk geweest en heb je waasrchijnlijk minder lang werk met bevallen straks!

Priek:Het is waarschijnlijk gewoon een buikgriepje geweest! Ik had het ook al!Heb ook vorige week 2x over gegeven en op een nacht 4x op de wc gezeten met de diaree!Dacht ook dat het al opruimwerkzaamheden waren van mn lijf.Was al helemaal bang dat de bevalling zou beginnen maar het is weer over gegaan en nu voel ik me weer kiplekker.

Angela:Blij dat de CTG allemaal goed was alleen vervelend dat ze je zo lang hebben laten liggen en dat je te laat was voor je dochter!Hebben ze nog wat over die hypo's gezegd?

Milagro:Dus jij hebt ook al steeds last van harde buiken en voorweeën?Spannend hè?!Hoop dat het helpt en dat je dan een kortere bevalling zult hebben.

Ik zou dan wel een beetje haast maken met het koffertje!Je weet maar nooit!En dat abstracte van het zwanger zijn en bevallen heb ik ook.Gewoon een heel gek idee dat er straks een heel mens uit je buik gaat komen en dat dat voor de rest van je leven met jou verbonden is!En nou is het voor mij nog wel de tweede dus je zou zeggen dat je het al een keer hebt mee gemaakt!Maar ik vind het nog wonderlijker dan de vorige keer!

Sabrina:Lekker gebadderd?Heb helaas geen bad.Vind het wel erg lekker!Gelukkig hebben mn ouders er wel een en ga ik daar heel erg soms in bad!De laatste keer was de kleine ook heel erg druk in mn buik toen ik in bad lag.Die vond het ook lekker denk ik!

Heb je ook nog lekker een maskertje gedaan?Heerlijk is dat hè,om zo'n verwenpakket te krijgen!Dan krijg je gewoon meteen zin in een avondje voor jezelf om heerlijk te ontspannen.

Ik ga jullie ziekenhuislijstjes ook even opschrijven! Ik hoef mn koffertje nog niet klaar te hebben maar het is wel fijn als ik tegen die tijd zo alle spulletjes kan pakken.Ik ben nogal vergeetachtig en ik zag er al slimme dingen tussen staan (sportdrank en labello ofzo).Daar zou ik zelf nooit opkomen om erbij te doen!Ik zou bij wijze van spreken in mn bevallingshemd terug naar huis moeten want ik ben echt een zeef!

Ik heb alle kleertjes nu gewassen en gestreken en het beddegoed voor de wieg,ledikant en wagen ook.Heerlijk om alles schoon en fris in de kast te hebben liggen!

Nu alleen het ledikant nog in elkaar en dan is de kamer klaar!Maar dat gaan we aankomende week of de week erop doen.Eerst schoonmaken en dan in elkaar zetten.De losse delen zijn toch wat makkelijker schoon te maken dan dat het al in elkaar staat.

Verder wil ik het dressoir nog helemaal opruimen en schoonmaken en ik moet de onderkant van de keuken nog doen.De badkamer moet ook nu weer opnieuw helemaal goed gedaan worden want na de kleine lekkage en het tegelen is alles weer helemaal vies!En het was net allemaal zo lekker schoon!Kijk,de spiegel,wasbak,wc en vloer hou ik gewoon bij maar echt alles helemaal uitsoppen was al gebeurd en dat had ik al geschrapt! Nu moet het weer overnieuw!

Had ook maandag lekker de ramen gelapt aan de buitenkant dus dat was ook allemaal lekker schoon...heeft mn man donderdag de tegels achter met de hogedrukspuit schoongemaakt.Kan ik de ramen ook weer overnieuw lappen!

Die van mij luistert gelukkig wel een beetje naar mijn nesteldrang!Hij gaat ook binnenkort met mn pa samen de tegels aan de voorkant eruit halen en opnieuw erin leggen.Alles ligt een beetje scheef namelijk en ik wil wel lekker kunnen zitten als het zonnetje straks gaat schijnen.

Hij weet dat alles over een paar maanden weer over is dus hij zegt nu maar gewoon ja en amen hahahaha!

Heb volgens mij nu zowat een hele pagina volgeschreven hahaha.

Een prettige avond allemaal!

Groetjes moon (33 weken)
Moon, je kunt wel merken dat je de hekkensluiter bent, wat een energie heerlijk! Typisch iets voor een man om jouw ramen te bespatten. Zou die van mij ook rustig doen hoor!

Bowie, sommige dingen voor in het koffertje heb ik gewoon erbij gekocht. Dat heb ik later dan gewoon vast op voorraad, deo bijvoorbeeld. Wat een triest geval op dat andere forum, lijkt me een geval voor langdurige therapie!

Sabrina, wat heerlijk een bad, dat heb ik helaas niet:(

Weer een beroerde nacht, dat blijft vanaf nu gewoon zo ben ik bang. Ben daardoor ook niet in mijn hum. Gelukkig straks naar vrienden koffie drinken. Dat is voor mij al weer een heel uitje. Mijn wereldje is wel enorm klein geworden de laatste weken. Niet meer werken, steeds met dochterlief samen, kleine uitstapjes maken. Ik ben blij als ik andere volwassenen spreek. En nu ben ik ook graag thuis en heb mijn man ook graag om mij heen. Dat geeft toch rust. Fijne zondag allemaal.
zo dacht een schema aan het begin is wel leuk!

Ik heb het nu via de msn groep gedaan anders wist ik niet hoe het moest!

Dit zijn alle mensen die bij de msn stonden, als iets niet klopt of er iemand mist moesten jullie even een gil geven!
nou die via de msn verwijderde hij weer, dus heb hem nu helemaal via viva gemaakt! Kunnen we ons ook niet meer vergissen in wie wanneer uitgerekent is!

En langzaam aan veranderd hij in een schema met kindernamen en geboortedatums
Sabrina, hartstikke leuk het schema! Ik vind het altijd leuk om nog even na te kijken wie wanneer uitgerekend is ed. Mag ik alleen om 1 aanpassing vragen? Ik ben ondertussen al 27 jaren oud....

Moon, inderdaad, wat Plevier ook al zegt, ik ben jaloers op de energie die jij nog hebt! Ik weet niet of dat alleen aan je zwangerschapsduur ligt, volgens mij ben jij gewoon sowieso een heel energiek persoon! Ik ga vandaag proberen wat van jouw energie over te nemen, en nog het een en ander in huis aan te pakken.

Plevier, ik herken me helemaal i jouw woorden over je kleine wereldje! Ik heb hetzelfde. Ik kan er vreselijk naar verlangen om bij mensen langs te gaan, of mensen te bellen en te mailen. Ik kijk nu naar buiten, en denk: zo, bij wie kunnen we zometeen eens langsfietsen?

Lichamelijk voel ik me wel weer helemaal goed trouwens. Ik ben naar het andere uiterste gegaan: ik heb continue honger! En dan ook gewoon écht honger! Ik probeer nog wel zo gezond en licht mogelijk te eten, wil niet dat alles er weer uit komt, maar pffff.

Hebben jullie trouwens je bed al bevallings-/kraamtijd gereed gemaakt? Ik heb sinds donderdag mijn bed op klossen staan, en slaap sinds vrijdag op een bedzeil. Die klossen gaan nog wel, alhoewel ik hoop dat onze kraamhulp geen dwergje is. Tjee, wat is dat hoog zeg! Maar dat bedzeil vind ik echt vreselijk. Het kraakt zo, en het is zweterig. Bah. De hema schijnt moltons te verkopen met ingebouwd bedzeil, lijkt me reuzehandig, maar helaas heb ik een 2-persoons matras, en zijn ze alleen 1-persoons. Misschien dat ik er toch wel een ga halen, en dan met wat knipwerk alsnog zoiets om mijn matras frommel.

Zo, nu maar weer een stevig ontbijt naar binnen werken. Geniet van de mooie zondag, meiden!
zo priek ik heb het aangepast. En een tip...leg een badlaken over het zeil heen. Heb ik vorige keer en nu ook gedaan!

Het kraken blijft maar het zweten niet!
Priek, fijn dat je je weer beter voelt! Ik heb idd de molton van de Hema op bed en die kraakt niet maar broit wel hoor. Ik heb het veel warmer nu haha! Bed staat op klossen, kom er bijna niet op. Eraf glijdt wel makkelijk:)

Sabrina, leuk zo'n schema, dat het maar snel vol met babynamen mag komen.

Iemand, weet niet meer wie, schreef dat het zo rustig was op de msn. Het lukt mij niet om berichten te plaatsen, ik ben maar gestopt met proberen. Foto's plaatsen is al helemaal niet aan mij besteed, ben digibeet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven