wat moet ik doen help!
zondag 5 augustus 2012 om 03:39
iets meer dan een week geleden heb ik een jongen ontmoet via internet hij woont in India en we hebben gespypt enzo we praten elke avond op whatsapp maar nu heeft de hele dag niks gezegd en ik ben bang dat hij me niet meer leuk vindt ofzo. ik ben echt hopeloos verliefd en hij is zooo lief en hij blijft wakker tot 6 in de ochtend om met me praten vanwege tijdverschil. en dan zegt hij opeens de hele dag niks meer. ik heb ook niks gezegd omdat ik bang ben dat ikt e opdringerig overkom. wat moet ik morgen doen moet ik wel of niet beginnen. of zal ik wachten totdat hij iets zegt, wat moet ik doen????????
zondag 5 augustus 2012 om 17:22
quote:eleonora schreef op 05 augustus 2012 @ 17:08:
Een nummer componeren, briljant idee Floor!
Ik heb zo m'n momenten Eleonora.
Dane, natuurlijk moet je hem vertellen dat je verliefd bent, van hem houdt, dat hij je eerste liefde is, je grote liefde, dat je zonder hem geen toekomst ziet. Ware liefde laat zich niet wegjagen.
Een nummer componeren, briljant idee Floor!
Ik heb zo m'n momenten Eleonora.
Dane, natuurlijk moet je hem vertellen dat je verliefd bent, van hem houdt, dat hij je eerste liefde is, je grote liefde, dat je zonder hem geen toekomst ziet. Ware liefde laat zich niet wegjagen.
zondag 5 augustus 2012 om 23:33
maandag 6 augustus 2012 om 00:10
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 23:33:
Ok hij heeft toegehapt hij heeft gewhastappt
En hij was echt lief en ik Ben niet meer bang. Ik houd echt van hem ik Weer het zeker. Bedankt voor al jullie hulp zonder jullie was het me niet gelijl om moed te verzamelen. Ik Ben jullie eeuwig dankbaar!
Oh god, gelukkig zeg. Kan ik nu met een gerust hart gaan slapen, was al bang weer met zo'n cliffhanger te eindigen vanavond.
Heel erg fijn deze goede afloop.
En hij was echt lief en ik Ben niet meer bang. Ik houd echt van hem ik Weer het zeker. Bedankt voor al jullie hulp zonder jullie was het me niet gelijl om moed te verzamelen. Ik Ben jullie eeuwig dankbaar!
Oh god, gelukkig zeg. Kan ik nu met een gerust hart gaan slapen, was al bang weer met zo'n cliffhanger te eindigen vanavond.
Heel erg fijn deze goede afloop.
maandag 6 augustus 2012 om 10:34
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 17:18:
@fame nee dat vind ik zelf, ik houd gewoon van mezelf daar kan ik ook niks aan veranderen.
Maar denken jullie dat het hem zou afschrikken als ik hem vertel dat ik verliefd ben?
Ik wil hem namelijk echt niet kwijt
Hoe kan je nu niets kwijtraken wat je nooit hebt gehad????????
Misschien tijd om weer eens met de voetjes op de vloer te komen? Kom je uit Scandinavie?
@fame nee dat vind ik zelf, ik houd gewoon van mezelf daar kan ik ook niks aan veranderen.
Maar denken jullie dat het hem zou afschrikken als ik hem vertel dat ik verliefd ben?
Ik wil hem namelijk echt niet kwijt
Hoe kan je nu niets kwijtraken wat je nooit hebt gehad????????
Misschien tijd om weer eens met de voetjes op de vloer te komen? Kom je uit Scandinavie?
maandag 6 augustus 2012 om 17:24
maandag 6 augustus 2012 om 17:27
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 23:33:
En hij was echt lief en ik Ben niet meer bang. Ik houd echt van hem ik Weer het zeker. Bedankt voor al jullie hulp zonder jullie was het me niet gelijl om moed te verzamelen. Ik Ben jullie eeuwig dankbaar!Mijn hemel, zit je in een cocon ofzo? Je zou wel een goeie zijn voor het programma Exotische liefdes op sbs 6. Het stikt daar van de types zoals jij.
En hij was echt lief en ik Ben niet meer bang. Ik houd echt van hem ik Weer het zeker. Bedankt voor al jullie hulp zonder jullie was het me niet gelijl om moed te verzamelen. Ik Ben jullie eeuwig dankbaar!Mijn hemel, zit je in een cocon ofzo? Je zou wel een goeie zijn voor het programma Exotische liefdes op sbs 6. Het stikt daar van de types zoals jij.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten