wat moet ik doen help!

05-08-2012 03:39 93 berichten
Alle reacties Link kopieren
iets meer dan een week geleden heb ik een jongen ontmoet via internet hij woont in India en we hebben gespypt enzo we praten elke avond op whatsapp maar nu heeft de hele dag niks gezegd en ik ben bang dat hij me niet meer leuk vindt ofzo. ik ben echt hopeloos verliefd en hij is zooo lief en hij blijft wakker tot 6 in de ochtend om met me praten vanwege tijdverschil. en dan zegt hij opeens de hele dag niks meer. ik heb ook niks gezegd omdat ik bang ben dat ikt e opdringerig overkom. wat moet ik morgen doen moet ik wel of niet beginnen. of zal ik wachten totdat hij iets zegt, wat moet ik doen????????
Een nummer componeren, briljant idee Floor!
Oh bummer... het is fake,
Je neigt een beetje naar Narcisme? Loop je bij een psychiater of heb je jezelf dat label gegeven?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
@fame nee dat vind ik zelf, ik houd gewoon van mezelf daar kan ik ook niks aan veranderen.

Maar denken jullie dat het hem zou afschrikken als ik hem vertel dat ik verliefd ben?

Ik wil hem namelijk echt niet kwijt
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 17:18:

Ik wil hem namelijk echt niet kwijtWat zou je dan precies kwijtraken en houdt je leven dan op?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:eleonora schreef op 05 augustus 2012 @ 17:08:

Een nummer componeren, briljant idee Floor!

Ik heb zo m'n momenten Eleonora.

Dane, natuurlijk moet je hem vertellen dat je verliefd bent, van hem houdt, dat hij je eerste liefde is, je grote liefde, dat je zonder hem geen toekomst ziet. Ware liefde laat zich niet wegjagen.
Ok hij heeft toegehapt hij heeft gewhastappt

En hij was echt lief en ik Ben niet meer bang. Ik houd echt van hem ik Weer het zeker. Bedankt voor al jullie hulp zonder jullie was het me niet gelijl om moed te verzamelen. Ik Ben jullie eeuwig dankbaar!
Omg!! Wat een ramp!! Kan me voorstellen dat je je gekwetst voelt!
Owwww gelukkig tis alweer goed!! had ook niet anders van hem verwacht, zoals jij hem beschrijft....t klinkt als de perfecte man!
Hij wil een verblijfsvergunning.
Probeer de koelkast eens open te doen, misschien komt ie wel met zijn flesje Calvé saus naar buiten kronkelen

Weet jij meteen dat het echt de man van je leven is en weet hij meteen dat hij hier nooit meer weg wil.

Ik zeg: win-win
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 23:33:

En hij was echt lief en ik Ben niet meer bang. Ik houd echt van hem ik Weer het zeker. Bedankt voor al jullie hulp zonder jullie was het me niet gelijl om moed te verzamelen. Ik Ben jullie eeuwig dankbaar!

Oh god, gelukkig zeg. Kan ik nu met een gerust hart gaan slapen, was al bang weer met zo'n cliffhanger te eindigen vanavond.

Heel erg fijn deze goede afloop.
TO, ben jij het zusje van Mieke19877 by any chance?
Hahahahahaha @eleonora Ik ga helemaal stuk om je reacties
TO hoe kan je in godsnaam deze sarcasme niet zien van alle reacties wat je krijgt?

Ik vraag me serieus af of deze hele topic 1 grote grap is
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 17:18:

@fame nee dat vind ik zelf, ik houd gewoon van mezelf daar kan ik ook niks aan veranderen.

Maar denken jullie dat het hem zou afschrikken als ik hem vertel dat ik verliefd ben?

Ik wil hem namelijk echt niet kwijt

Hoe kan je nu niets kwijtraken wat je nooit hebt gehad????????

Misschien tijd om weer eens met de voetjes op de vloer te komen? Kom je uit Scandinavie?
Verliefd op iemand die je nog nooit gezien hebt? Wake up please en skip die gast. Als je zo nodig een indische jongen wilt ga dan even langs in den haag, lopen er genoeg rond en lekker dichtbij huis ook nog eens!
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
quote:dane123 schreef op 05 augustus 2012 @ 23:33:

En hij was echt lief en ik Ben niet meer bang. Ik houd echt van hem ik Weer het zeker. Bedankt voor al jullie hulp zonder jullie was het me niet gelijl om moed te verzamelen. Ik Ben jullie eeuwig dankbaar!Mijn hemel, zit je in een cocon ofzo? Je zou wel een goeie zijn voor het programma Exotische liefdes op sbs 6. Het stikt daar van de types zoals jij.
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven