Schoottafeltje

05-08-2012 21:41 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een schoottafeltje, dus zoiets: http://www.lobbes.nl/images/items/1320231c.jpg (ik zit mobiel te forummen dus kan helaas geen plaatje plakken)

Mijn moeder is dinsdag jarig en ze gaf net aan er een voor haar verjaardag te willen. Ik had na 2 dagen zoeken nog niks leuks gevonden, en smeekte om een cadeautip

Ik heb recent in de blokker gekeken, dat tafeltje had een heel plat kussen, en vond het van slechte kwaliteit. Verder heb ik t nergens gezien (ook niet heel hard gezocht).

Morgen heb ik precies een half uur uit m'n werk de tijd om zo'n schoottafeltje te vinden voor de winkels sluiten, vandaar dat ik dit topic maak, ik wil graag heel gericht te werk aan anders ben ik te laat

Bij voorbaat heel erg bedankt voor de hulp!

Liefs Groupie
quote:Gravinnetje schreef op 05 augustus 2012 @ 22:01:

Tickel, dat is exact de mijne. Noush, sla je slag.Als ik terug van vakantie ben ga ik deze bestellen.Hartstikke goedkoop ook nog.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Zoiets:

it's a big club and you ain't in it
Bij de marskramer

bij de Action nog geen 10 euro en bevalt mij erg goed.zit zelf een lampje aan vast.
Xenos... en wanneer je in Drenthe woont kan je die van mij ophalen en inpakken want nooit gebruikt en 2 maanden oud. Vind het maar niets
Trekpleister
Ik heb ook een schootkussen van Xenos, met van dat Hollandse blauw met molentjes enzo. Heb hem al een jaar of 2 en is nog steeds prima.
Hier ook al jaren schootkussens van Blokker en Xenos.

Gebruik ze in bed om te lezen/laptop en beneden als dienblad om lekker op te eten voor de tv.

En als ze kapot gaan?

Dan heb je voor 5 euro weer een nieuwe.
Helaas hebben zowel de kruidvat, blokker en xenos geen schoottafeltjes meer, omdat het nu niet het seizoen is :(
quote:groupie schreef op 06 augustus 2012 @ 17:53:

Helaas hebben zowel de kruidvat, blokker en xenos geen schoottafeltjes meer, omdat het nu niet het seizoen is :(Jawel hoor,vandaag nog in mijn hand gehad,bij kruidvat in valkenburg.En blokker in Valkenburg ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven