dagje lelystad

06-08-2012 10:18 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga woensdag een dagje naar lelystad te winkelen met mijn ouders en zusje:)

Maar ik vroeg mij af zijn daar ook nog winkeltjes die ik absoluut niet mag missen? zoals goedkope kleidingwinkels, of van die outletwinkeltjes? of waar ze leuke dingen verkopen zoals voor je slaapkamer of huis?

Ik weet dat ze daar wel standaard winkels hebben die wij hier ook wlem hebben, maar wil ook gewoon in andere winkels rondsneupen:)

heeft er iemand tips? Moet wel in het centrum liggen en ga waarschijnlijk ook nog naar bataviastad.
Lelystad!?!?!

Om te winkelen??!?!

Ik zou dan eerder nog naar Bataviastad gaan in Lelystad, maar goed dat is ook niet helemaal mijn ding.. Maar dat kan ik enigzins nog begrijpen, het centrum niet.

Dus sorry geen tips!
we gaan sowieso ook naar bataviastad om te winkelen:) en ik vind het sowieso wel leuk om in het centrum te winkelen, aangezien ik uit het noorden kom en niet zomaar naar lelystad kan, vind ik het toch nog leuk:) Maar ja dat is mijn mening.
nou nee. Voor het dagelijks gebruik is alles er daar houdt het ook wel mee op. Typisch een centrum met de H&M, Kruidvat en de zeeman. Bataviastad is wel leuk, en ook de Mexx outlet die er naast zit
ehm... dat dacht ik al, typische een centrum.. maar ga daar wel ff kijken, hebben ze vaak andere voorraad dan hier:) en misschien gaan we ook nog naar almere!
Als je speciaal naar Lelystad gaat om te winkelen, zal ik een andere stad uitzoeken. Bataviastad vind ik niet leuk, erg overgewaardeerd. De stad zelf is ook niet leuk.
quote:my_little schreef op 06 augustus 2012 @ 10:25:

ehm... dat dacht ik al, typische een centrum.. maar ga daar wel ff kijken, hebben ze vaak andere voorraad dan hier:) en misschien gaan we ook nog naar almere!Winkelen in Lelystad en ook nog naar Almere.. Sommige mensen hebben het echt goed voor elkaar.
ga dan naar Almere, in Lelystad zit echt niks.

Almere daarintegen wel, groot winkelcentrum.
@Dahlia: hangt er wel vanaf wat je bedoeling is voor Lelystad. ALs ik het hele gezin in een dag in nieuwe kleren wil steken ga ik naar bataviastad. En er is een grote speeltuin dus als ze het zat zijn kunnen kinderen daarheen.
Amsterdam is nog veel leuker? Je hebt daar ook H&M wonen,het is een klein eindje verder rijden maar is ook stukken leuker dan Lelystad.
gewoon kijken in lelystad vind ik ook gewoon leuk:) gewoon even een dagje weg, het gaat mij erom als ik er meer plezier aan beleef, en als we er nisk aan vinden kunnne we alitjd nog weg!
Maar waarom wil je dan zo graag naar Lelystad?

Er is daar echt niks te beleven!

Kan je beter 30 min doorrijden naar Almere, weesp, bussum?
omdat ik met mijn ouders mee ga:) en mijn moeder en zusje willen dat graag, dus het niet echt voor het zeggen heeft;) en mijn vader wil niet overal heen rijden, want die wil naar het vliegtuigmuseum dus hij zet ons af in t centrum totdat hij klaar is en tot die tijd gaan we ff t centrum in! vandaar, maar maak er gewoon een gezellig dag van, vind ik 't belangrijkste
Complimenten voor je positieve instelling!

Doe dan inderdaad Bataviastad, en voor wie winkelen niks aan vindt zit ernaast het Nieuwland Erfgoedcentrum, over de historie van Flevoland, inpolderingen etc.
nou ja we nemen idd bataviastad ook mee;) daar waren we al van plan om daar heen te gaan, ik ben allang blij dat ik er ook een dagje tussen uit kan, gewoon voor de gezelligheid:)
Dan zou ik kiezen voor lang lunchen ergens. Daar zijn wel een paal leuke plekken voor te vinden. Verder heeft het centrum van Lelystad niet veel.

Dan is Almere Stad inderdaad veel leuker. En als je niet met de auto daar heen wilt, ieder kwartier gaat er een trein naar Almere Stad, in 20 minuten zit je daar. Veel leuker.

En als je dan toch in Lelystad wil blijven, ga dan wel naar de Gordiaan en niet naar het Lelycentre, dat is echt niets.
Lelystad ???? Batavia is het enige waar echt te winkelen is,, ga naar Almere. Beter..
Ik zou meegaan naar het vliegtuigmuseum ;)

Lelystad is echt verschrikkelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven