buurjongen
maandag 6 augustus 2012 om 21:59
ik ben een vrouw van 65 .
en ik heb een buurjongen van 21 die graag naar mijn borsten kijkt
probeert altijd een praatje met mij aan te knopen maakt dubbelzinnige opmerkingen naar me.
ik vind hem ook heel leuk en hij volgens mij ook.
ik zou best een avontuurtje met hem willen.maar hoe pak ik dat aan, zonder echt aan te geven wat ik nou eigenlijk wil
groetjes linda
en ik heb een buurjongen van 21 die graag naar mijn borsten kijkt
probeert altijd een praatje met mij aan te knopen maakt dubbelzinnige opmerkingen naar me.
ik vind hem ook heel leuk en hij volgens mij ook.
ik zou best een avontuurtje met hem willen.maar hoe pak ik dat aan, zonder echt aan te geven wat ik nou eigenlijk wil
groetjes linda
maandag 6 augustus 2012 om 22:13
Die naam ook mature-Linda. Ik stel me daar een een vrouw bij voor van 210 kilo in een latex pakje met van die ijzeren ringen om der nek op lange laarzen met hakken in het wit. En dan rode jarretels met kousen. En dan van dat half korte verwassen haar met grijze uitgroei. En ongeschoren oksels.
Kan het ook mis hebben natuurlijk
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
maandag 6 augustus 2012 om 22:20
quote:norma_jeane schreef op 06 augustus 2012 @ 22:13:
Die naam ook mature-Linda. Ik stel me daar een een vrouw bij voor van 210 kilo in een latex pakje met van die ijzeren ringen om der nek op lange laarzen met hakken in het wit. En dan rode jarretels met kousen. En dan van dat half korte verwassen haar met grijze uitgroei. En ongeschoren oksels.
Hoho, effe opkomen voor de pensioengerechtigde dames!!!
Daar zitten hele mooie stijlvolle dames tussen hoor!
Hoho, effe opkomen voor de pensioengerechtigde dames!!!
Daar zitten hele mooie stijlvolle dames tussen hoor!